تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن

پیشرفته‌ترین تلویزیون برای گیمرها با قیمتی مناسب

کدخبر: ۴۱۷۷۳۰
دنیای گیمرها عجیب، پرهیجان و مملو از شور و شوق است و غرق شدن در فضای گیمینگ حال و هوایی متفاوت دارد.
پیشرفته‌ترین تلویزیون برای گیمرها با قیمتی مناسب

 اما برای اینکه بتوان در این فضا از بازی‌های کامپیوتری نهایت لذت را برد، وجود یک تلویزیونِ مناسب، لازم و ضروری است. درحالی‌که ممکن است تلویزیون‌های زیادی در بازار موجود باشند که تصمیم‌گیری را برای افراد علاقمند به گیمینگ سخت و پیچیده کنند، تلویزیون سری 8 ایکس ویژن با بالاترین مشخصات فنی یک انتخاب بی‌رقیب محسوب می‌شود. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های مهم و کاربردی پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن که باعث می‌شود یک انتخاب مناسب برای گیمینگ باشد را با هم بررسی کنیم.

UHD 4K: تضمین‌کننده وضوح تصویر

وضوح چهار برابری 4K نسبت به تلویزیون‌های Full HD  یکی از ویژگی‌هایی است که باعث شد تلویزیون‌های دارای این فناوری به صدر لیست علاقمندان به تکنولوژی اضافه شود. تا قبل از حضور 4K در بازار، تلویزیون‌های Full HD  با دو میلیون پیکسل، جزئیات تصویر را نمایش می‌دادند. اما 4K با بیش از 8 میلیون پیکسل تحولی در نمایش جزئیات تصاویر ایجاد کرد. همین ضریب 4 به قدری می‌تواند در کیفیت آنچه در قاب جادویی دیده می‌شود تاثیرگذار باشد که 4K را به اولین انتخاب افراد تبدیل کند. برای گیمرها هم یکی از مهم‌ترین فاکتورها کیفیت و وضوح تصویر است که با انتخاب تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، هیچ دغدغه‌ای از بابت آن نخواهند داشت.

گیم

HDR10: تنوع و گستردگی در رنگ

یکی دیگر از فاکتورهای مهم کیفیت تصویر که به انجام یک بازی رایانه‌ای کمک می‌کند، وضوح و گستره وسیع رنگ‌ها با وجود فناوری HDR 10  است. این قابلیت یک بازی را واقعی‌تر و لذتبخش‌تر می‌کند و با ایجاد عمق بیشتر در رنگ و نور، تجربه‌ای جدید از گیمینگ در اختیار علاقمندان به این سرگرمی مدرن قرار می‌دهد. HDR 10 با کنتراست بالا یکی از انتخاب‌های مهم و اساسی برای نمایش بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود.

MEMC: حفظ کیفیت تصاویر با سرعت بالا

فناوری MEMC با سازگار کردن هر گونه ویدیو با هر سرعت متفاوتی با حذف لرزش‌ها و سایه‌ها، تصاویر را به صورت نرم و روان به نمایش می‌گذارد. این تکنولوژی در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، باعث می‌شود تصاویر به صورت روان و بدون افت کیفیت و لگ پخش شوند. نمایش روان و نرم تصاویر دارای سرعت بالا و سازگار کردن ویدیو‌های با فریم پایین با پنل‌های 60 هرتز و بالاتر، از قابلیت‌هایی است که MEMC  در این تلویزیون‌ها ایجاد می‌کند تا یک گام بزرگ به سمت انتخاب سری 8 ایکس ویژن به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای گیمینگ برداشته شود.

قدرت صدا

pure sound: قدرت صدا در کنار کیفیت تصویر

هیجان یک بازی کامپیوتری علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تصویری نیازمند کیفیت و قدرت صداست. صدای دالبی و سیستم صوتی pure sound  به دنیای گیمینگ کمک می‌کند تا افراد علاقمند به آن حس مطلوبی از کیفیت صدا را در کنار وضوح و قابلیت‌های تصویری تجربه کنند. وجود اسپیکرهای جلو در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن باعث می‌شود صدا به صورت مستقیم و بدون واسطه به گوش برسد و سرعت صدا و تصویر در ثبت یک تجربه لذتبخش از دنیای گیمینگ تاثیرگذار باشد.

 سری 8 ایکس ویژن یک انتخاب عالی با قیمت مناسب

تا اینجا قابلیت‌های جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن را برای داشتن یک تجربه عالی در گیمینگ با هم مرور کردیم. اما یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید تلویزیون مخصوص گیم و بازی‌های کامپیوتری، قیمت آن است. چرا که به‌طور کلی خرید هر محصول، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها در کنار هزینه‌ای است که صرف آن می‌شود. برای افراد علاقمند به گیمینگ نیز که عموما جوان هستند، تصمیم‌گیری برای خرید یک تلویزیون علاوه بر قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های استفاده شده در آن، به قیمت محصول نیز ارتباط زیادی دارد. قیمت تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن که دارای بالاترین مشخصات فنی در بازار ایران است باعث می‌شود رقیبی برای انتخاب گیمرها وجود نداشته باشد. 

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن با بهره‌گیری از جدیدترین و به‌روزترین قابلیت‌ها در سطح جهان، یک گزینه مناسب و کاربردی برای دنیای هیجان‌انگیز گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید به سایت ایکس ویژن مراجعه کنید.

ضمنا، در صورتی‌که علاقمند هستید در مسابقه ایکس ویژن شرکت کنید و از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوید، با کلیک روی این لینک می‌توانید یکی از برندگان خوش شانس ایکس ویژن باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید