برای زیباسازی محیط داخلی یک ساختمان اداری از چه ویژگی‌هایی می‌توانیم استفاده کنیم؟

کدخبر: ۴۱۹۰۱۶
بیشتر آدم‌ها، یک سوم عمرشان را در محل کارشان می‌گذرانند. زمانیکه شما در محل کارتان هستید، از شما انتظار می‌رود که خلاق و اجتماعی باشید.
برای زیباسازی محیط داخلی یک ساختمان اداری از چه ویژگی‌هایی می‌توانیم استفاده کنیم؟

 مطمئنا طراحی داخلی دفتر شما می‌تواند بر احساس و تفکر شما تاثیر زیادی بگذارد. شاید تاکنون به این نکته توجه نکرده‌اید که محیط اطرافتان تا چه حد می‌تواند در روحیه شما تاثیرگذار باشد. مطمئنا رنگ زدن دیوارها یا گذاشتن صندلی و میز کارتان در کنار پنجره می‌تواند نیاز روانی شما به یک فضای کار دلپذیر را تامین نماید. 

کارفرمایان باید توجه داشته باشند که کارمندانشان انتظار دارند که در محیطی زیبا مشغول کار گردند و فقط به دنبال دستمزد نیستند. کارفرمایان با زیباسازی محیط داخلی اداره باعث می‌شوند که کارمندانشان احساس رضایت بیشتری در محل کار داشته باشند، این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می شود؛ زیرا کارمندان ناراضی بازدهی کمتری دارند. 

چه شما کارفرما باشید و چه کارمند، می توانید تغییرات مثبتی در فضای دفتر خود ایجاد کنید و به همه کمک کنید که از بودن در آنجا احساس رضایت کنند. در اینجا سه ایده برای زیباسازی محیط داخلی یک ساختمان اداری آورده شده است تا بتوانید آنجا را به مکانی دلپذیر تبدیل کنید.

چرا استفاده از پارتیشن در طراحی داخلی ادارات مهم است؟

پارتیشن : قسمت بندی محوطه داخلی، به گونه ای مطلوب و برای داشتن فضایی با کارآیی بیشتر، را پارتیشن می‌گویند. این محصول علاوه بر جداسازی فضای داخلی، می‌تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون فضا باشد. به علاوه شما می توانید با استفاده از پارتیشن، دکوری خاص و جذاب داشته باشید.

یک فضای اداری باید به صورت استراتژیک طراحی شود تا بتوان از فضای موجود حداکثر استفاده را برد. به همین دلیل است که پارتیشن بندی فضای یک ساختمان اداری، راه حلی عالی برای استفاده حداکثری از فضای موجود است. نصب پارتیشن در دفاتر آسان و جابجایی آنها بدون دردسر است. استفاده از آنها مقرون به صرفه تر از استفاده از دیوارهای آجری است و می‌توانند فضای کار خصوصی را برای کارمندان فراهم نمایند. پارتیشن ها معمولا از موادی مانند پانل های شیشه با قاب آلومینیوم و فلز، شیشه ، ورقه چوبی و دیوارهای گچ ساخته شده اند. 

پارتیشن ها در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند و با توجه به فضای داخلی اداره و بودجه در دسترس، می‌توانید پارتیشنی مناسب خریداری کنید. یکی از رایج ترین انواع پارتیشن ها، نوعی است که از سقف تا کف زمین را دربرمی‌گیرد. در واقع این مدل پارتیشن می‌تواند همانند دیوار آجری یک اتاق به وجود آورد. استفاده از پارتیشن در ادارات، مانع از مزاحمت همکاران در زمان کار می شود و برای ایجاد فضاهای مخصوصی مانند سالن اجتماعات و اتاق های کنفرانس در ادارات مناسب هستند.

در حال حاضر بسیاری از مدیران ترجیح می‌دهند که از پارتیشن‌های شیشه‌ای در دفتر خود استفاده کنند؛ زیرا این مدل پارتیشن‌ها نور را از خود عبور می‌دهند و به روشن‌تر شدن فضا کمک می‌کنند.

کفپوش

 استفاده از کفپوش اپوکسی در ساختمان‌های اداری   

کفپوش‌های اپوکسی جزو کفپوش‌های تزئینی هستند که در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده‌اند. این کفپوش‌ها در برابر مواد مثل اسیدها مقاوم هستند. کارگذاشتن آنها بسیار سریع است و وقت زیادی نمی‌گیرد. نگهداری از آنها بسیار آسان است و به دلیل نداشتن درز، به راحتی تمیز می‌شوند. 

این کفپوش‌ها با سیستم‌های گرمایشی از کف به خوبی ترکیب می‌شوند و بدین ترتیب دیگر نیازی به رادیاتور نخواهد بود و باعث صرفه جویی در انرژی و فضای ادارات می‌گردند. کفپوش‌های اپوکسی تحمل وزن بسیار بالایی دارند و به همین دلیل استفاده از آنها در انبارها و کارگاه‌هایی که دارای تجهیزات سنگین هستند، مناسب است.

درب داخلی

استفاده از درب داخلی  در فضای ادارت

درب‌های داخلی نقش مهمی در زیباسازی محیط ادارات دارند، به همین دلیل استفاده از آنها ضروری است. اگر درب‌های داخلی موجود در اداره شما، ظاهر زیبای خود را از دست داده است، حتما آنها را با درب‌های جدید جایگزین کنید. 

درب‌های داخلی در اندازه ها، رنگ ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند. محبوب ترین سبک‌های درب داخلی شامل شیشه مات، چوب جامد و درب‌های آینه‌‌ای مدرن است. اگر شما قصد خرید این درب‌ها را دارید، باید علاوه بر ظاهر به دوام و کیفیت آنها نیز توجه نمایید. البته درب‌های داخلی مدرن، تمام این عناصر را در کنار هم دارند؛ با این حال اگر مطمئن نیستید که کدام مدل از این درب‌ها برای اداره شما مناسب‌تر است، با یک متخصص طراحی داخلی حرفه ای مشورت کنید.

آشنایی با محبوب ترین مدل‌های درب داخلی 

درب‌‌های داخلی شیشه‌ای مات: درب‌های شیشه‌ای مات می‌توانند حریم خصوصی لازم در فضای ادارات را به ‌وجود آورند. همچنین با عبور دادن نور، فضای داخلی روشن‌تری را برایتان فراهم می‌کنند. 

درب‌‌های داخلی چوب جامد: در بیشتر ادارات قدیمی، درب‌های داخلی کم عمقی وجود دارند که بسیار ارزان و بی‌کیفیت هستند. اگر در اداره شما هم از این درب‌ها وجود دارد سعی کنید آنها را با درب‌های داخلی چوب جامد جایگزین کنید. این درب‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و عایق صدا، عایق حرارت، ضد حریق، فوق‌العاده مستحکم و مقاوم در برابر رطوبت می‌باشند.

درب‌های آینه‌ای مدرن: درب‌های آینه ‌ای مدرن یک محیط توهمی ایجاد می کنند که از طریق آن، نور می تواند به روش منحصر به فردی در فضای داخلی شما حرکت کند. این ویژگی خاص باعث می‌شود ظاهر آثار هنری، دیوارها و... دگرگون گردد.

حال که با محبوب ترین نمونه های  درب داخلی آشنا شدید، برای مشاهده انواع نیازمندی های ساختمان می توانید به سایت sakhtemoon.com مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید