با دریافت نمایندگی ملی پیامک؛ کسب درآمد کنید.!.

کدخبر: ۴۳۳۷۹۰
تا حالا همه‌ ما حداقل یکبار به این فکر افتادیم که راه سریع و آسانی برای کسب درآمد پیدا کنیم.
با دریافت نمایندگی ملی پیامک؛ کسب درآمد کنید.!.

 همین بهانه‌ای شد تا بخواهیم راهی را به شما پیشنهاد بدهیم که بتوانید تحت نام و برند خودتان فعالیت کنید و این روش چیزی جز نمایندگی سامانه پیامکی ملی پیامک نیست.

 پنل نمایندگی سامانه ملی پیامک

 نمایندگی ملی پیامک روشی کم‌هزینه و بدون نیاز به ثبت شرکت است که به همراه 3 قالب کاملاً آماده وردپرسی به شما، به عنوان نماینده ملی پیامک ارائه می‌شود. این سامانه با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه اس ام اس مارکتینگ، ارائه بهترین امکانات، مناسب‌ترین تعرفه ارسال پیامک و کسب تجربه همکاری با کسب‌و‌کارهای خرد و کلان و ارائه نماینگی سعی کرده تا بهترین روش کسب درآمد را ارائه کند که در ادامه بخ خوبی با آن آشنا خواهیم شد.

پنل نمایندگی چیست؟

 منظور از پنل نمایندگی ملی پیامک، پلتفرمی کاملاً آماده و تحت فضای اینترنت است که بدون نیاز به دانش خاصی از برنامه‌نویسی در اختیار نماینده قرار می‌گیرد تا با هزینۀ کم ولی پرسود با امکانات تخصصی گوناگون جهت ارسال‌ پیامک بتواند کسب‌و‌کارش را راه‌اندازی کند. این سامانه بیش از 60 امکان مختلف را در اختیار نماینده قرار می‌دهد و البته شرایط برندسازی هم دارد.

نمایندگی ملی‌ پیامک تحت نام و برند خودتان است، یعنی هر فرد می‌تواند با نام تجاری انحصاری خودش نسبت به کسب درآمد از این پنل نمایندگی استفاده کند. در ضمن، تمام ماژول‌ها (یعنی هر کدام از امکانات سامانه) هم که سامانه ملی پیامک به کاربرانش ارائه می‌کند، نماینده هم می‌تواند تمام و کمال یا بخشی از آن‌ها را به کاربرانش ارائه دهد.

 این نوع کسب‌وکار 5 روش سوددهی و کسب درآمد دارد که به اختصار هر کدام را توضیح می‌دهم. در ضمن، تعیین هزینه پنل اس ام اس، تعرفه هر پیامک و نیز قیمت خطوط اختصاصی هم بر عهده خود نماینده است.

ملی پیامک

روش اول، فروش و تمدید پنل پیامکی

یکی از راه‌های کسب‌ در‌آمد نماینده، فروش سامانه پیامکی است که در مقاله "با نمایندگی ملی پیامک، کسب درآمد کنید" مفصل معرفی شده است. در این روش، قیمت فروش هر پنل 100% سود خالص برای نماینده است. معمولاً بازۀ هزینه پنل‌های اس ام اس در سامانه‌های پیامکی از 35 هزار تومان تا 700 هزار تومان متغیر است، همچنین هزینۀ پنل مستقیماً و بدون واسطه به حساب بانکی نماینده واریز می‌گردد.

 با توجه به اینکه طبق قرارداد صنف‌های پیامکی، پنل‌ها سالانه ارائه می‌شوند، لذا نماینده می‌تواند از کاربر مبلغی را بابت تمدید یک سال دیگر دریافت کند. همانند فروش، تمدید پنل نیز سود 100% محاسبه خواهد شد.

روش دوم، هزینه اس ام اس

دومین راه درآمدزایی "فروش پیامک" است. در سامانه نمایندگی اس ام اس ملی پیامک، مبلغ هر پیامک برای نماینده 150 ریال + 10 ریال تبصره 15 بند ز قانون بودجه مجلس شورای اسلامی + 9% مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد که نماینده می‌تواند این تعرفه را تا حداکثر 600 ریال تنظیم کند. در نتیجه، مابه‌التفاوت هزینه هر اس ام اس سود نماینده خواهد بود.

روش سوم، فروش شماره اختصاصی

شماره اختصاصی، شماره‌ی مجازیست که با اطلاعات کامل مشتری و مطابق با کارت ملی شخص، ثبت می‌گردد. طبق تعهد ملی پیامک ، در ازای هر کاربر که از سوی نماینده ثبت می‌شود، یک خط اختصاصی 14 رقمی با پیش شماره 50004 برای کاربر نماینده سفارش داده شده و فعال می‌گردد. حال ممکن است که مشتری نماینده قصد استفاده از خط اختصاصی با پیش شماره متفاوت، تعداد ارقام کمتر و رند داشته باشد. در این حالت نماینده قادر است با حاشیه سود دلخواه (معمولاً 20 الی 30 درصد) خط اختصاصی را به کاربر خود اختصاص دهد.

روش چهارم، ارائه پنل زیر نماینده (پنل نمایندگی مشابه)

پیش از این به امکان برندسازی نماینده، بدون بردن اسمی از ملی پیامک اشاره کردم. پس نماینده می‌تواند تعداد یک یا بیشتر زیر نماینده برای سامانه اس ام اس خودش ثبت نماید. اما ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که به ازای هر پنل نمایندگی که به زیرمجموعه اضافه گردد، باید مبلغی جهت ایجاد زیرنماینده مشابه به سامانه اس ام اس ملی پیامک پرداخت گردد. برای اطلاع بیشتر از این مورد می‌توانید با کارشناسان تخصصی بخش فروش ملی پیامک در ارتباط باشید.

روش پنجم، ارسال پیامک انبوه

در این روش، نماینده می‌تواند یک یا تعدادی بسته‌ی اس ام اس ایجاد کند و با حاشیه سود مناسبی نسبت به فروش بسته‌ها اقدام کند.

برای ارسال انبوه، ابتدا باید پنل برای کاربر درخواست‌کنندۀ بسته پیامکی، توسط نماینده ایجاد گردد و پس از اطمینان از صحت اطلاعات و مدارک کاربر، پنل ایشان را به میزان تعداد اس ام اس بسته‌ی خریداری شده، شارژ نماید. نماینده در این حالت سود مناسبی خواهد داشت اما باید با هماهنگی خریدار بسته، نسبت به درج رکوردهای ارسال (درخواست‌های ارسال) کاربرش اقدام کند.

 وب‌سایت نمایندگی ملی پیامک

سامانه ارسال پیام کوتاه ملی پیامک، برای وب‌سایت نمایندگان نیز تدابیری اندیشیده است. در حال حاضر "سه قالب آماده وردپرسی" در اختیار نماینده قرار می‌گیرد. با توجه به سلیقه شخصی، نماینده می‌تواند یکی از قالب‌های رایگان را دانلود نماید. تهیه هاست و دامنه هم به عهده نماینده است اما می‌تواند با تماس تلفنی از راهنمایی کارشناسان فنی ملی پیامک در خصوص هاست استفاده کند. در ضمن، به زودی قالب‌‌های متنوع دیگری افزوده خواهد شد.

ملی پیامک به نمایندگانش از طریق ارسال تیکت و ایمیل، تماس تلفنی و از راه‌های ارتباطی دیگر مانند اینستاگرام و فضاهای مجازی پیشتیبانی ارائه می‌کند. همچنین ویدیوهای آموزشی برای کار با همه ماژول‌‌های سامانه آماده شده است تا راحتی و استفاده از سامانه را دوچندان کند.

دریافت فوری پنل و شرایط نمایندگی

اگر دربارۀ نمایندگی ملی پیامک هنوز سوالی دارید، برای اطلاعات بیشتر درسایت Melipayamak ثبت‌نام کنید و با بخش فروش و شماره 02163404 تماس بگیرید.

درضمن، ملی پیامک برای خواننده این مقاله هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. در حال حاضر، کافیست برای نمایندگی اعلام آمادگی کنید تا برای شروع فعالیت شما 10 هزار پیامک هدیه فعال گردد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید