بهترین وکیل ملکی

کدخبر: ۴۴۲۴۳۵
انتخاب یک وکیل خوب از ابتدا پرونده ملکی شما را به موفقیت خواهند رساند.
بهترین وکیل ملکی

با توجه به اهمیت این نوع دعاوی و گستردگی موضوعات مربوطه که به نوعی با تمامی جوانب زندگی اشخاص سر و کار خواهد داشت خود تأکیدی بر استفاده از وکیل ملکی متخصص و متبحر در این زمینه خواهد داشت. اما بهترین وکیل ملکی دارای ویژگی هایی است که شناخت این موارد در پیروزی هر چه بیشتر پرونده ها و موفقیت در آن کمک خواهد کرد. 

خصوصیات بهترین وکیل ملکی چیست؟

1. وکیل ملکی باید با بهره‌گیری از دانش و تخصص حقوقی و ثبتی بتواند بهترین نتیجه را برای موکلین به ارمغان آورد.

2. یکی دیگر از خصوصیات یک وکیل که او را در زمره بهترین وکیل ملکی محسوب خواهد کرد توانایی استدلال و استنباط و اشراف به موضوعات روز می‌باشد. چرا که پیچیدگی دعاوی ملکی و گستردگی آن نیاز به تخصص و تبحر ویژه خواهد داشت. 

3. مهمترین و ابتدایی‌ترین ویژگی در وکیل خوب ملکی توانایی قراردادنویسی می باشد. چرا که اولین قدم در جهت جلوگیری از اختلافات و دعاوی ملکی، نگارش قرارداد صحیح در این زمینه می‌باشد. 

به کارگیری و استفاده از وکیل متخصص و متبحر ملکی در درجه اول به شما کمک خواهد کرد تا در خصوص پرونده های ملکی که ممکن است سال ها آن ها را از منافع و حقوق مسلم شان محروم نماید پیروز گرداند. 

مؤسسه حقوقی عدالت آریایی با بهره گیری از بهترین وکیل ملکی با سوابق درخشان در این زمینه آمادگی خواهد داشت که در موضوعات و دعاوی پیچیده ملکی راهگشای شما باشد. 

انواع دعاوی ملکی : 

دعاوی ملکی دارای موضوعات گسترده و متنوعی می باشد از قبیل : 

• دعوای الزام به تنظیم سند ملک 

• دعوای خلع ید ملک مشاعی 

• دعوای دستور فروش 

• دعوای تصرف عدوانی ، ممانعت و مزاحمت 

• دعوای مطالبه اجور معوقه 

• دعوای تخلیه ملک استیجاری 

• دعوای افراز ، تفکیک و تقسیم 

• دعوای الزام به تحویل مبیع 

• دعوای اثبات وقوع بیع 

• دعوای استرداد ثمن معامله 

• دعوای مطالبه خسارت مربوط به ملک 

• دعاوی مربوط به سرقفلی 

• دعوای ابطال سند رسمی 

• دعاوی مربوط به قراردادها 

• دعوای فسخ معامله و ... 

به طور کلی هر نوع دادخواست و یا طرح دعوایی که مربوط به ملک و مالکیت باشد در زمره دعاوی ملکی محسوب خواهد شد. با توجه به اهمیت ویژه این دعاوی و ارزش مالی آن ها برای وکیل حقوقی، می‌بایست جهت حل مسائل و مشکلات به وکیل متخصص ملکی مراجعه نمایید، چرا که کوچکترین خطا و اقدام نابجا، موجبات ورود آسیب‌های بزرگتری را فراهم خواهد نمود که شاید حل نمودن این موارد موکلین را از رسیدن به اهدافشان باز دارد. 

فلذا با لحاظ اهمیت این موضوعات معمولاً زمان های رسیدگی و حصول نتیجه در این موضوعات طولانی‌تر خواهد بود چرا که علاوه بر مراحل زمانبر رسیدگی دعاوی ملکی، معمولاً افراد ثالثی به جهت اطاله رسیدگی وارد دعاوی خواهند شد که حل این مشکلات جز با بهره گیری از بهترین وکیل ملکی امکان پذیر نخواهد بود. 

حق الوکاله

میزان حق الوکاله در پرونده های ملکی : 

با توجه به اینکه دعاوی ملکی ، با ملک و مالکیت سر و کار خواهد داشت فلذا دارای ارقام متفاوت‌تری به نسبت سایر دعاوی خواهد بود علاوه بر اینکه در این راستا پیچیدگی و اهمیت موضوع نیز نقش به سزایی خواهد داشت. میزان حق الوکاله در پرونده‌های ملکی ارتباط مستقیم با تخصص و تبحر وکیل و نوع کار انجامی و موضوع آن دارد که معمولاً به صورت درصد تعیینی از سوی وکیل متخصص ملکی از ملک موضوع دعوی می باشد. فلذا بهتر است با توجه به موضوع حادث گردیده و در جهت مشاوره با وکیل متخصص ملکی در مؤسسه حقوقی عدالت آریایی تماس بگیرد ما برای حل موضوعات ملکی تان در کنار شما خواهیم بود. 

دادگاه صالح در پرونده های ملکی : 

مطابق ماده 12 قانون آیین دادرسی مدنی مصوب 1379 دعاوی مربوط به امول غیر منقول در دادگاه محل وقوع ملک قابل طرح و رسیدگی می‌باشد. که در حال حاضر با توجه به تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شما قادر خواهید بود از محل سکونت خود دعوای ملکی خود را مطرح نموده و در زمان طرح دعوی با حضور در دادگاه محل ملک و یا با انتخاب وکیل متخصص ملکی و بهره‌گیری از بهترین وکیل ملکی و تنها با یک تماس با مؤسسه حقوقی عدالت آریایی بدون طی کردن مسیر به موفقیت در پرونده خود برسید. 

آیا ارسال اظهارنامه در دعاوی ملکی ضرورت دارد؟

در قانون الزام و تصریحی در خصوص ارسال اظهارنامه در این دعوی ملکی وجود ندارد اما با توجه به تجربه در این زمینه بهتر است جهت مطالبه و اثبات آن در دادگاه و در برخی موارد به جهت حل مشکلات احتمالی قبل از تقدیم دادخواست مبادرت به ارسال اظهارنامه به طرف مقابل نمایید. 

مدت زمان رسیدگی به صدور رأی در دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی چقدر است؟ 

این امر به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و از جمله حضوری و یا غیابی بودن رأی و ... معمولاً زمانی بین 6 ماه تا یکسال در این خصوص پیش بینی می‌شود که البته فرد متضرر در این مدت کلیه خسارات قراردادی خود را مطالبه خواهد نمود. 

- در صورت عدم حضور فرد ممتنع به تنظیم سند رسمی چکار باید کرد؟ بعد از صدور رأی و قطعیت آن، در صورت ابلاغ به فروشنده و عدم حضور نامبرده جهت تنظیم سند رسمی ، دادگاه به نیابت از فرد ممتنع با ارسال نامه به دفترخانه مربوطه این اقدام را انجام خواهد داد و صرفاً موکل از جهت دریافت خسارات می‌تواند به فرد ممتنع مراجعه نماید. 

آیا درخواست الزام به تنظیم سند رسمی با ذکر مقدمات دیگری نیز ضرورت خواهد داشت؟ 

بله قطعاً در دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ابتدائاً می‌بایست صورتجلسه تفکیکی و اخذ پایان کار نیز مورد درخواست قرار بگیرد.

طرح دادخواست

طرح دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ، صرفاً می بایست علیه فروشنده صورت گیرد؟ 

دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ملک الزاماً می‌بایست علیه فروشنده و شخصی که سند مالکیت به نام او صادر گردیده توأماً صورت گیرد. چرا که در نهایت شخصی که مطابق ماده 22 قانون ثبت مالک شناخته شده است ملزم به تنظیم سند رسمی ملک می‌باشد هر چند فروشنده مستقیم ملک هم نباشد. واضح و مبرهن است که این موارد صرفاً موارد محدودی از سوالات و ابهامات پیش رو می باشد که لزوم بهره‌گیری هر چه بیشتر از وکیل ملکی را اثبات خواهد نمود.

چرا مؤسسه حقوقی عدالت آریایی؟

انتخاب یک وکیل خوب از ابتدا پرونده ملکی شما را به موفقیت خواهند رساند. پس در نظر داشته باشید که فرصت‌ها را وکلای بی‌تجربه از دست ندهید. 

موسسه حقوقی عدالت آریایی با حضور وکلای متبحر و با بیش از ده سال سابقه در زمینه پرونده‌های ملکی به شما کمک میکند تا به بهترین شکل ممکن روند موفقیت پرونده را طی کنید. البته مزایای موسسه حقوقی عدالت آریایی تنها محدود به تخصص و تبحر نیست. ما تلاش کرده‌ایم تا با تعیین کمترین هزینه‌های ممکن به همه افراد امکان بهره‌گیری از وکلای متخصص را بدهیم.

تنها لازم است با ما تماس بگیرید و مسئله خود را مطرح کنید. موسسه حقوقی عدالت آریایی به شما کمک میکند تا به حق قانونی خود برسید.

آدرس سایت:https://edalatariyayi.com

شماره تماس:09121979750-02122097090

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید