راهنمای خرید دستبند طلا

کدخبر: ۵۰۱۷۴۵
دستبند طلا یکی از زیورآلات جذاب و پرکاربرد است که باید در صندوقچه جواهرات هر خانمی وجود داشته باشد.
راهنمای خرید دستبند طلا

 تنوع تولید دستبند طلا در مدل‌های نگین‌دار، بدون نگین، طلا زرد و طلا سفید موجب شده تا شما انتخاب‌های متنوعی داشته باشید و بتوانید متناسب با استایل خود گزینه‌های متفاوتی را انتخاب کنید.

مجموعه حقانی حدود 46 سال است که در حوزه طراحی و تولید طلا و جواهرات فعالیت دارد و در طول تمام این سال‌ها با گردآوری خلاق‌ترین طراحان و استادکاران ماهر، منحصر به فردترین جواهرات همچون دستبند طلا زنانه و نیم ست جواهر را ارائه داده است.

آنچه موجب شد حقانی بتواند کمتر از نیم قرن در این حوزه فعالیت کند و آوازه و شهرتی بی‌نظیر را کسب کند محصولات متنوع، منحصر به فرد، تیم خلاق، پشتیبانی همه جانبه و تولیداتی خاص و لاکچری است. رسالت مجموعه حقانی از سال 1355 تا اکنون صرفا کسب رضایت و اعتماد مشتریان خود بوده و البته کاملا موفق عمل کرده است.

اگر به دنبال خرید دستبند طلا زنانه هستید، این راهنمای خرید دستبند طلا زنانه برای شما کاربردی خواهد بود؛ همچنین پیشنهاد می‌شود حتما صفحه محصولات را بررسی کنید تا ضمن مشاهده انواع دستبند طلا زنانه و مردانه و استعلام قیمت، از ظرافت طراحی و جزئیات جواهرات تولید شده نیز اطلاع یابید.

نکته دیگری که خوب است از آن اطلاع داشته باشید سفارش ساخت طلا متناسب با سلیقه و بودجه شماست؛ بدین صورت که اگر طرح یا سبک خاصی را می‌پسندید آن را برای تیم فنی حقانی ارسال کرده تا عینا توسط استادکاران ماهر ایرانی تولید شود؛ از طرفی می‌توانید نمونه‌های موجود در فروشگاه را به صورت 21 عیار سفارش دهید تا از لحاظ قیمت مقرون به صرفه‌تر باشد. 

هنگام خرید دستبند طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید دستبند طلا یا سایر جواهرات کمی سخت است؛ زیرا شما باید مجموعه‌ای معتبر و مورد اطمینان را پیدا کنید که از اصالت محصولات آن مطمئن باشید. در این راهنمای جامع خرید دستبند طلا زنانه، مجموعه حقانی را با بیش از 4 دهه فعالیت معرفی می‌کنیم که ضمن ارائه محصولات منحصر به فرد توانسته است در طول تمام این سال‌ها رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند و دقیقا همین موضوع باعث شده تا بتواند به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه دهد.

  • محکم و ایمن بودن قفل دستبند طلا

یکی از تفاوت‌های اصلی دستبند و النگو انعطاف پذیری در باز و بسته شدن آن است؛ به همین دلیل در هنگام خرید به نوع قفل و استحکام آن دقت داشته باشید، اینگونه دیگر نگران گم شدن آن نخواهید بود.

  • راحتی قفل دستبند طلا

پس از اینکه استحکام قفل را بررسی کردید به راحت بودن آن نیز توجه کنید. یک قفل استاندارد باید بدون هیچ چالشی باز یا بسته شود. اگر در هنگام باز و بسته کردن قفل با چالشی روبرو بودید، بدانید که دستبند انتخاب شده قفل مناسبی ندارد.

به طور کلی درست است که قفل دستبد باید ایمن و محکم باشد؛ اما نباید باز و بسته کردن آن دشواری خاصی داشته باشد.

  • اندازه دستبند طلا

توجه به اندازه دستبند طلا از نکات بسیار مهمی است که در این قسمت از راهنمای خرید دستبند طلا زنانه به آن می‌پردازیم. دستبند باید متناسب با اندازه دست شما انتخاب شود؛ زیرا اگر بیش از اندازه بزرگ باشد احتمال مفقود شدن آن وجود دارد و در صورتی که بیش از اندازه کوچک باشد مسیر گردش خون را مختل کرده و باعث ورم دست‌ها خواهد شد؛ همچنین اگر بیش از حد تنگ باشد امکان باقی گذاشتن رد روی پوست شما وجود دارد.

به طور کلی اندازه دستبند باید به صورتی باشد که کمی در دست آزاد باشد؛ اما بیش از حد آزاد و آویزان نباشد.

اگر از سایز دستبند و نحوه اندازه گیری آن اطلاع ندارید در ادامه به صورت خلاصه روشی ساده را برای اندازه گیری مچ دست برای تعیین سایز دستبند معرفی می‌کنیم.

مچ دست خود را اندازه بگیرید، می‌توانید به کمک متر خیاطی و یا نوارهای مندرج شده اندازه دقیق مچ دست خود را به دست بیاورید و از آنجایی که بهتر است دستبند کمی آزاد و راحت باشد، بهتر است به اندازه بدست آمده 2 یا 3 سانتی‌متر اضافه کنید.

سایز دستبند خود را متناسب با اندازه‌های ارائه شده بدست آورید. 

2/15 – 5/16 :Small

5/16 – 8/17:Medium

8/17 – 19 :Large

تصویر دستبند

چند نکته مهم در مورد اندازه گیری سایز دستبند طلا وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

  • حداکثر 1 الی 2 روز قبل از خرید سایز مچ دست خود را اندازه گیری  کنید و به گذشته بسنده نکنید؛ زیرا در طول زمان و با کاهش یا افزایش وزن، سایز دستبند شما تغییر خواهد کرد.

  • در ساعات مختلف شبانه روز و متناسب با سرما یا گرمای هوا تغییر سایز‌هایی وجود دارد؛ در نتیجه حتما این موارد را قبل از خرید در نظر داشته باشید.

  • استحکام ساختار قطعات

از آنجایی که دستبند بیشتر با محیط اطراف در تماس است باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که از قطعات محکمی ساخته شده باشد تا در صورت آسیب به سادگی پاره نشود و یا تغییر شکل ندهد.

حقانی تمام محصولات خود را به صورت دست ساز تولید می‌کند و چنین نکاتی را در ضمن ساخت رعایت می‌کند.

  • موقعیت استفاده از دستبند طلا

این نکته نیز بسیار مهم است که قصد دارید دستبند را در چه موقعیت‌هایی استفاده کنید و این نکته می‌تواند خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر قصد دارید همیشه و به صورت دائم از آن استفاده کنید باید حتما گزینه‌ای را انتخاب کنید که بسیار محکم باشد تا در صورت بروز هر مشکلی به راحتی آسیب نبیند؛ همچنین دستبندهای ساده و ظریف را انتخاب کنید که در تمامی موقعیت‌ها قابل استفاده باشد.

  • توجه به رنگ‌های مختلف دستبند طلا

دستبند طلا در رنگ‌های مختلف، متفاوت و جذاب طراحی و تولید می‌شود. دلیل اینکه طلاهایی با رنگ‌های مختلف تولید می‌شود ترکیب کردن برخی آلیاژهای دیگر با فلز طلا است که پرکاربردترین آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم:

زرد: دستبند طلا زرد از جمله دستبندهایی است که در سبک کلاسیک تولید می‌شود و از گذشته تا کنون طرفداران خاص خود را دارد.

سفید: ترکیب فلز طلا با آلیاژهای مس، نیکل و روی موجب تولید دستبند طلا سفید خواهد شد.

صورتی: از ترکیب فلز طلا با مس یک دستبند طلا زنانه صورتی تولید می‌شود.

سبز: ترکیب طلا و نقره موجب تولید طلای سبز می‌شود.

سیاه: استفاده از یک روکش روتنیوم باعث خلق طلای سیاه می‌شود.

بنفش: ترکیب طلا، آلومینیوم و ایندیوم طلای بنفش را تشکیل می‌دهد.

تصویر مرتبط به راهنما خرید دستبند طلا

خرید انواع دستبند طلا

حال که با قسمتی از نکات مهم و کاربردی در مورد خرید دستبند طلا آشنا شدید بهتر است انواع دستبند طلا را نیز بشناسید تا راحت‌تر انتخاب کنید.

خرید دستبند طلا مردانه

به طور کلی تنوع جواهرات مردانه نسبت به زنانه کمتر است. امروزه خرید دستبند کارتیه مردانه یکی از پرطرفدارترین گزینه‌هایی است که آقایان می‌توانند خریداری کنند.

علاوه بر کارتیه استفاده از دستبندهایی با نگین‌های خاص همچون عقیق و فیروزه نیز در بین مردان بسیار رواج دارد. 

خرید دستبند طلا زنانه

در خرید دستبند طلا زنانه هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید جواهرات‌تان را با رنگ پوست، استایل و سلیقه خود ست کنید.

این روزها استفاده از دستبند طلا زنجیری، دستبند طلا نگین دارد و بدون نگین بسیار رواج یافته و شما می‌توانید تمامی موارد فوق را با چند کلیک ساده از مجموعه حقانی تهیه کنید.

 خرید دستبند طلا پهن

برخی افراد متناسب با سلیقه و یا قرار داشتن در یک طبقه اجتماعی خاص به دستبند طلا پهن علاقه دارند. این سبک بیشتر مورد پسند افراد مسن است و از آنجایی که به سبب وزن بالا، قیمت نسبتا زیادی دارد صرفا برخی افراد قادر به خرید آن هستند.

خرید دستبند طلا بچه گانه

نمونه‌های بسیاری از دستبند طلا بچه گانه در طرح و اشکال مختلف تولید می‌شود که شما می‌توانید با یک جستجو ساده با انواع آن‌ها آشنا شوید.

خرید دستبند طلا ظریف

این روزها استفاده از دستبند طلا ظریف و فانتزی در بین افراد جوان بسیار پرطرفدار است؛ زیرا ضمن طراحی منحصر به فرد و ظریفی که دارد قیمت مناسب‌تری نسبت به دستبند طلا پهن دارد.

راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا

در هنگام خرید آنلاین طلا، علاوه بر مواردی که نامبرده شد باید میزان اعتبار مجموعه را نیز در نظر بگیرید. برای شناسایی اعتبار مجموعه می‌توانید به بررسی اینماد یا همان نماد اعتبار الکترونیک، گواهی ssl، نظرات کاربران، وجود فروشگاه فیزیکی، دور فاکتور رسمی همراه با مهر و امضای مجموعه و غیره توجه کنید.

به طور کلی از آنجایی که برای خرید دستبند طلا یا سایر جواهرات قرار است مبلغ بالایی را اختصاص دهید؛ پس حتما قبل از خرید به اندازه کافی شرایط را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید. در انتها قبل از خرید اینترنتی با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و شرایط مرجوع کردن کالا و صدور فاکتور را جویا شوید.

مجموعه حقانی کمتر از نیم قرن است که در این حوزه فعالیت می‌کند و از سال 1355 در این حوزه جزو شناخته شده‌ترین‌ها معرفی شده است و شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی، خرید خود را قطعی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید