چرا هتل اوین تهران چهار ستاره ای پر طرفدار است؟

کدخبر: ۵۰۲۲۱۴
هتل اوین تهران یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پایتخت است که در منطقه خوش آب و هوای شمال شهر قرار دارد.
چرا هتل اوین تهران چهار ستاره ای پر طرفدار است؟

 این هتل جزو قدیمی ترین هتل های ایران نیز می باشد و در دهه 40 احداث گردید. اما در سال 1380 به گروه هتل های پارسیان پیوست و در سال 1387 پس از مراحل نوسازی و بازسازی نهایی مجددا با نام هتل پارسیان اوین افتتاح گردید.

اتاق های شیک، موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات و خدمات بی نظیر موجب شده هتل اوین به محلی مناسب برای اقامتی راحت و به یادماندنی در تهران تبدیل شود. اگر قصد سفر به پایتخت و اقامت در آن را دارید، شما می توانید برای رزرو هتل های تهران به سراغ سامانه رزرواسیون ملی اقامت 24 بروید و رزرو هتل اوین را به راحتی انجام دهید.

اتاق های هتل اوین

هتل 4 ستاره اوین تهران دارای ساختمانی 4 طبقه با معماری و طراحی منحصربفرد به شکل چند بال است. این هتل از 150 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک و با امکانات رفاهی کامل برخوردار بوده که اکثر این اتاق ها بالکنی با چشم انداز زیبا از فضای سبز را به مهمانان هدیه می دهند.

اتاق های یک تخته

اتاق های یک تخته هتل اوین با فضایی دنج و دلنشین بهترین گزینه برای اقامت آن دسته از مسافرانی است که به قصد کار یا تفریح تنها سفر می کنند. این مهمانان می توانند با رزرو هتل اوین تهران و انتخاب اتاق های یک تخته اقامتی راحت و دلپذیر را تجربه نموده و از بهترین خدمات و امکانات بهره ببرند. برخی از اتاق های یک تخته این هتل امکان پذیرش نفر اضافه را دارند و برخی دیگر از این امکان برخوردار نمی باشند.

اتاق های دو تخته

اتاق های دو تخته هتل به دو صورت دبل یا توئین در اختیار مهمانان قرار می گیرند. در برخی اتاق ها یک تخت دبل و در برخی دیگر دو تخت سینگل در نظر گرفته شده است. در این اتاق های دو نفره که بهترین گزینه برای اقامت زوج های جوان محسوب می شود، امکانات و خدمات رفاهی در حد استانداردهای روز صنعت هتلداری فراهم شده است. فضای این اتاق های بسیار دلنشین و طراحی و دکوراسیون آنها بسیار زیبا و چشم نواز است. در اتاق های دو تخته امکان پذیرش نفر اضافه نیز وجود دارد.

سوئیت ها

مسافران می توانند هنگام رزرو هتل اوین به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران، برای اقامتی راحت تر و به یاد ماندنی تر، سوئیت های این هتل را انتخاب کنند. این سوئیت ها در دو نوع معمولی و رویال با ظرفیت دو نفر به مهمانان ارائه می شوند. سوئیت های هتل اوین از متراژ بیشتر و فضایی دلباز و آرامش بخش برخوردارند. برای این سوئیت ها یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن به همراه بهترین و سایل و تجهیزات در نظر گرفته شده است. از مهمترین امکانات و خدمات اتاق ها و سوئیت های هتل اوین می توان به مواردی همچون اینترنت، روم سرویس، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، صبحانه، پاورسوئیچ، مبلمان و کمد لباس، قفل هوشمند کارتی و ... اشاره نمود.

هتل اوین تهران

موقعیت مکانی هتل اوین تهران

هتل چهار ستاره اوین در بزرگراه چمران شمال و تقاطع یادگار امام تهران واقع شده است. قرار گیری در نزدیکی بزرگراه های اصلی پایتخت باعث شده دسترسی مهمانان این هتل به اماکن مختلف بسیار راحت باشد. شما می توانید با رزرو هتل اوین به نمایشگاه بین المللی، مرکز همایش های صدا و سیما، سالن اجلاس سران، پارک ژوراسیک، درکه، دربند، کاخ سعد آباد، بام تهران، خیابان ولنجک و ... دسترسی خوبی داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل اوین

هتل چهارستاره اوین برای رفاه بیشتر مهمانان امکانات و خدمات بی نظیری را فراهم آورده است. مسافرانی که با اهداف مختلف کاری، تفریحی و ... به پایتخت سفر می کنند، می توانند با رزرو هتل اوین و بهره مندی از این امکانات و خدمات اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

سالن های تشریفات و برگزاری مراسمات

از مزیت های هتل اوین وجود دو دو سالن کوه نور 1 و 2 با ظرفیت 700 نفر است. این سالن ها از فضایی لوکس و خدمات پذیرایی بی نظیری برخوردارند و به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری و امکانات مدرن نورپردازی مدرن برخوردارند. اگر به دنبال محلی مناسب جهت برگزاری انواع همایش ها، کنفرانس ها، جلسات کاری و اداری، مراسمات جشن و ضیافت و ... هستید، سالن های این هتل بهترین گزینه محسوب می شوند.

رستوران پردیس

رستوران اصلی هتل با نام پردیس و ظرفیت 120 نفر با دکوراسیونی لوکس و چیدمانی منحصربفرد یکی از بهترین رستوران های هتل های تهران به شمار می رود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین با بالاترین کیفیت سرو می شوند.

رستوران چینی

یکی از خاص ترین امکانات هتل اوین رستوران چینی به نام هیرو است. این رستوران که جزو برترین رستوران های چینی پایتخت شناخته می شود انواع غذاهای چینی و دریایی را ارائه می دهد. علاوه بر غذاهای چینی غذاهای فرنگی دیگری نیز در این رستوران سرو می شوند.

هتل اوین تهران

رستوران آبشار

اگر دوست دارید در فضای باز و در کنار استخر روباز هتل یک وعده غذای لذیذ نوش جان کنید باید به سراغ رستوران آبشار هتل اوین بروید. این رستوران با محیط دلنشین خود می تواند میزبان لحظات خوش شما مهانان عزیز باشد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود در این رستوران سرو می شوند.

قنادی

یکی از بخش های جالب هتل اوین قنادی است. در این قنادی انواع شیرینی، کیک و دسرهای خوشمزه و تازه پخت می شوند که از شهرت بسیاری برخوردارند. شما می توانید برای مهمانی ها و مراسمات خود انواع شیرینی و محصولات این قنادی را سفارش دهید.

استخر روباز

استخر روباز هتل اوین جزو بهترین استخرهای روباز چهارفصل پایتخت است که مهمانان می توانند در روزهای گرم سال لذت آب تنی را در آن تجربه کنند. این استخر به جز ماه مبارک رمضان در باقی ایام به مهمانان خدمت رسانی می کند. از دیگر امکانات و خدمات ویژه هتل اوین می توان پارکینگ، اینترنت در لابی، فضای سبز، فروشگاه، کافی شاپ، باربری، خانه داری، لاندری، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، آرایشگاهف خدمات معلولین و اتاق چمدان را نام برد.

هتل پارسیان اوین تهران یکی از هتل های چهارستاره محبوب در پایتخت است که به سبب ویژگی های ذکر شده از جمله خدمات و امکانات مناسب همواره رضایت مهمانان هتل را جلب نموده است. برای رزرو هتل از طریق سامانه های آنلاین می توانید به مرکز رزرواسیون اقامت 24 مراجعه نمایید. اقامت 24 به سبب همکاری بلندمدت با این هتل، تخفیف های بیشتری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید