ویژگی های مهمی که نرم افزار داینامیک ۳۶۵ داراست

کدخبر: ۵۲۰۷۱۶
می‌دانیم که مایکروسافت تلاش زیادی برای نرم افزار داینامیک ۳۶۵ خود انجام می‌دهد تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به دست بگیرد و حوزه‌های تجاری بیشتری را پوشش دهد.
ویژگی های مهمی که نرم افزار داینامیک ۳۶۵ داراست

اپلیکیشن‌های فروش یکی از قدیمی‌ترین و حیاتی‌ترین مولفه‌های نرم افزار Dynamics 365 هستند که به‌عنوان ماژولی در Dynamics CRM شناخته می‌شود. از آن‌جایی که این سرویس قدیمی بود، بارها با ویژگی‌ها و عملکردهای جدید به روزرسانی شده و کار را برای تیم فروش بسیار آسان‌تر کرده است. هم اکنون نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت در قالب یکی از بخش‌های این برنامه ارائه می شود و طرفداران بسیاری در جمع صاحبان کسب و کارها دارد.

یک سری قابلیت‌های مهم در مورد این برنامه وجود دارد که حتما باید آن‌ها را بدانید و با قدرت این برنامه آشنا شوید. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه، کار در قالب دستیار است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اهمیت بالایی در آن دارد.

همه‌ی بازیگران بزرگ دنیای تجارت میلیاردها دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا محصولات را هوشمندتر کرده و تجربیات یکپارچه‌ای را ارائه دهند. پروفایل مشتری در برنامه‌ی فروش، اطلاعات بسیار خوبی برای ایجاد یک دید عملیاتی نسبت به مخاطبین، حساب‌های آن‌ها و همچنین فرصت‌های پیش‌رو برای بازاریابی در اختیارتان قرار می‌دهد که از جمع آوری اطلاعات بر اساس تعاملات قبلی به دست آمده است.

خدمات مشتری و قابلیت‌های پرتابل نرم افزار داینامیک ۳۶۵ 

از آن‌جایی که در مورد سیستم یادگیری ماشین صحبت شد، می‌توانیم به Customer Insights یک سرویس SaaS مبتنی آژور هم اشاره کنیم که مستقیما در نرم افزار داینامیک 365 ادغام شده است. اگر چه قابلیت آژور در حال حاضر برای کاربران ایرانی ارائه نمی‌شود؛ اما شرکت‌های گوناگونی با ایجاد بستر ابری امکان استفاده از ویژگی‌های سرویس ‌Saas را فراهم می‌کنند.

از جمله دسترسی به یک نمای کامل از سوابق و تعاملات مشتریان که به پیش بینی روند تجاری کمک می‌کند. ماژول پیش بینی با استفاده از هوش مصنوعی، کمک می‌کند که فعالیت‌های مشتریان کاملا در پروفایل آن‌ها ثبت شده و در آینده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تجزیه و تحلیل این داده‌ها  و مشاهده‌ی پیش‌بینی‌های دوره‌ای به فروشندگان کمک می‌کند تا نتایج کسب و کار را بر اساس داده‌هایی که قبلا در سیستم ثبت شده است، پیش بینی کنند.

نکته‌ی مهم دیگر در مورد قابلیت پرتابل بودن است. طی ۲۰ سال گذشته دنیای امروز بیش از پیش به سمت و سوی سیار بودن فعالیت‌ها پیش رفته است. اکنون همه‌ی افراد یک گوشی هوشمند  دارند که از آن علاوه بر برقراری تماس و ارتباط  برای سرگرمی، تحقیق و البته تجارت استفاده می‌کنند. بنابراین قابلیت پرتابل نرم افزار در کارایی هرچه بیشتر آن موثر است.

فرایندهای مختلف کسب و کار با نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت

فرایندهای مختلف کسب و کار با نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت 

می‌دانیم که مایکروسافت مجموعه‌ی وسیعی از محصولات را دارد. بسیاری از محصولات مایکروسافت به‌صورت یکپارچه با هم دیگر ادغام می‌شوند تا یک اکوسیستم عالی را تشکیل دهند. یک سری از قالب‌های برنامه Word و Excel هم می‌توانند چنین امکانی را فراهم کنند و به‌جای یکدیگر قابل استفاده هستند. می‌توانید فرمت‌های حرفه‌ای ورد را با متغیرهایی برای داده‌های CRM تهیه کرده و اسناد را با یک کلیک از هر فیلد CRM ایجاد کنید. یک سری از ویژگی‌های دیگر هم در نرم افزار داینامیک ۳۶۵ وجود دارد که از یک فرایند خاص تبعیت کرده و منجر به تولید بهتر فاکتور خواهد شد.

شما می‌توانید از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها کمک بگیرید و با ابزار Workflow به مراحل مختلف  فرآیند اجرایی دسترسی پیدا کنید. می‌توانید با تعیین زمان بندی مشخص فرآیند پیشرفت فروش را ساده سازی کنید. همچنین قابلیت ایجاد داشبوردهای سفارشی  و یا داشبوردهای سیستم، این امکان را می‌دهد که به محض ورود به برنامه‌ی فروش، اطلاعات مورد نظر نمایش داده شود.داشبوردهای مربوط به Dynamics 365 می‌توانند شامل نمودارها، نماهای فهرست و همچنین منابع وب و دستیار ارتباط باشند. زمانی که مایکروسافت لینکدین را خریداری کرد، واضح بود که یک ادغام برای برنامه‌های تجاری در کار خواهد شد.

نرم افزار تیکتینگ مایکروسافت و فرایندهای تجاری 

از ویژگی‌های بسیار خوبی که لینکدین در اختیار نرم افزار داینامیک ۳۶۵ قرار می‌دهد، می‌توانیم به ارسال درخواست‌های اتصال، InMail و همچنین پیام‌هایی اشاره کنیم که به‌طور مستقیم از رابط کاربری برنامه استفاده می‌کنند. با هایلایت کردن پروفایل‌هایی که شبیه به مشتریان شما هستند، می‌توانید یک ادغام بسیار خوب در برنامه داشته باشید. ادغام برنامه Outlook هم یکی از قدیمی‌ترین ادغام‌های موجود است و مسلما یکی از سودآورترین بخش‌ها بوده است. داده‌ها از همگام سازی سمت سرور مایکروسافت استفاده کرده و به این ترتیب، کاملا Sync خواهند بود.

این قابلیت هنوز هم توسط بسیاری از فروشندگان به‌طور گسترده استفاده می‌شود. داده‌ها و المان‌های موجود در Outlook سبب شده است که ردیابی ایمیل‌ها ساده‌تر باشد. امکان ایجاد، به‌روزرسانی و حذف رکوردهای نرم افزار داینامیک ۳۶۵ هم به‌طور مستقیم از خود اوت لوک وجود دارد. شما می‌توانید روند ارسال ایمیل را هم با برنامه ریزی بیشتری توسط خود برنامه کنترل کنید.

با نرم افزار تیکتینگ مایکروسافت می‌توانید تعاملات بیشتری با مشتریان خود داشته  باشید و با ایمیل، قرار ملاقات و همچنین تماس‌های تلفنی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید یک سری فعالیت‌های سفارشی ایجاد کرده و آن‌ها را به فیلدهای مختلف نرم افزار داینامیک ۳۶۵ لینک کنید.

فعالیت بهتر با نرم افزار داینامیک ۳۶۵ از طریق بیت اند

فعالیت بهتر با نرم افزار داینامیک ۳۶۵ از طریق بیت اند 

می‌دانیم که مجموعه‌ی بیت اند به‌عنوان یکی از ارائه کنندگان نرم افزار داینامیک ۳۶۵ مایکروسافت تلاش می‌کند تا ابزارهای مرتبط با کسب و کار و ارتباط با مشتری را برای سازمان‌های مختلف فراهم کند و کیفیت ارائه‌ی خدمات را هم بالا ببرد. با این برنامه می‌توانید فرایندهای کسب و کار خود را بدون نیاز به کدنویسی خودکارسازی کرده و از یک سری عبارت‌های منطقی برای ایجاد یا به روزرسانی رکوردهای داده استفاده کنید. می‌توانید اجرای گردش‌های کاری را همراه با ارسال اعلان‌های ایمیل در برنامه خود قرار دهید و یک سری فعالیت‌های گردش کار هم داشته باشید.

می‌توانید تمام بخش‌های سازمان خود را به این برنامه لینک کنید. امکان کار با نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت شما فراهم شده است و می‌دانیم که نرم افزار داینامیک ۳۶۵ دارای بخش‌های مختلفی بوده و همه فعالیت‌های سازمان شما را می‌تواند مورد پشتیبانی قرار دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید