با میز های استیل هومینایس زیبایی را به دکوراسیون هدیه دهید

کدخبر: ۵۲۲۶۰۸
از اصلی ترین عناصر چیدمان، میز ها هستند که چیدمان شما را هم تکمیل می کنند. حضور میز استیل چه در محیط رسمی و اداری باشد چه در دکوراسیون منزل باعث شیک تر شدن آن خواهد شد.
  با میز های استیل هومینایس زیبایی را به دکوراسیون هدیه دهید

 البته این اتفاق زمانی می افتد که مدلی مناسب با سبک چیدمان و البته ابعاد فضا انتخاب کنید. انتخاب اجزا دکوراسیون سلیقه شما را به نمایش خواهد گذاشت و وقت آن است که حسابی وسواس به خرج دهید. اما علاوه بر مدل و زیبایی میز، باید به جنس آن هم توجه کنید.

میزهای استیل یکی از جدیدترین تولیدات بازار حال حاضر است که توانسته رضایت کاربران بسیاری را به خود جلب کند و با تمامی سبک ها هم سازگاری دارد. مجموعه هومینایس تولید کننده انواع میز استیل در طرح و اندازه های مختلف است که کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد و می توانید از بین تولیدات آن انتخاب کنید.

کاربرد میز استیل در جهان امروز

جهان دائما در حال تغییر است و برای پایدار بودن در آن باید شما هم تغییر کنید. دیگر زمان استفاده از میزهای چوبی و ترکیب آن با شیشه به پایان آمده است. با روی کار آمدن متریال استیل دیگر توجهات به سمت آن بیشتر شده و انواع متنوعی از میزها با استیل ساخته می شود که جذابیت را به محیط القا می کند. شما از این میز ها می توانید در هر زمان و مکانی برای هر نیازی استفاده کنید. هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت. از کاربرد انواع میزهای استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

میز ناهار خوری استیل

میز ناهار خوری استیل

صرف غذا در محیطی آرام و زیبا می تواند بسیار لذت بخش تر باشد. شما برای میل کردن سه وعده غذایی نیاز به یک میز راحت و در عین حال زیبا دارید. روزی حداقل سه نوبت از آن استفاده خواهید کرد و مهم است که احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید. میز ناهار خوری استیل دقیقا همان چیزی که راحتی و حس خوب را برایتان به ارمغان می آورد. میتوانید از هومینایس بهترین و با کیفیت ترین میز ناهار خوری استیل را با قیمت ارزان خریداری کنید.

مدل های مختلف مستطیلی و گرد آن وجود دارد که بسته به متراژ سالن می توانید انتخاب کنید. توصیه می کنیم اگر فضای زیادی در اختیار دارید مدل گرد را انتخاب کنید که جذابیت بصری آن غیر قابل وصف است. رویه میز های ناهار خوری متنوع بوده و انتخاب آن بر عهده شما خواهد بود. استیل به کار رفته جهت ساخت آن در هومینایس از نوع باکیفیت بوده که در ارتباط با رطوبت دچار زنگ زذگی نمی شود و به همین خاطر برای حضور د رفضای آشپزخانه و... مناسب است.

میز عسلی استیل

هیچ چیز به اندازه فروش میز عسلی استیل طلایی و نقره ای شیک و مدرن مناسب نمی تواند در میزبانی کمک دست شما باشد. میزی سبک با ظاهری شیک و دلربا که بتواند توجه مهمانان را ه خود جلب نماید. میز عسلی استیل با طراحی جدید و خارق العاده ای که دارد خواسته شما را برآورده کرده است. وزن آن در هر مدلی که باشد بسیار سبک بوده و قابلیت جا به جایی را برایتان فراهم می کند.

طرح های بسیار متنوعی دارد که با توجه به سبک مبلمان می توانید انتخاب کنید. نکته مهمی که در ارتباط با میز عسلی استیل هومینیایس وجود دارد این است که قابلیت تحمل وزن بالای را دارد. میوه خوری یا ظروف پذیرایی شما هرچقدر هم که سنگین باشد نگرانی نخواهید داشت. می توانید از میز های عسلی استیل به عنوان یک عنصر تزئینی هم در گوشه سالن بهره ببرید.

بهترین رنگ برای میز استیل کدام است؟

بهترین رنگ برای میز استیل کدام است؟

استیل یک عنصر فلزی است که ضخامت و ظاهری درشت تر دارد. به همین خاطر باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید تا بسیار ظریف تر به چشم آید. همین عامل سبب شده تا هومینایس برای تولیدات خود از رنگ های طلایی و نقره ای استفاده کند. دو رنگ خنثی و زیبا که باعث ظریف تر به نظر رسیدن پایه های میز می شود.

از طرفی با هر متریالی از نظر رنگی ترکیب شده و برای هر سبک از دکوراسیون از کلاسیک گرفته تا مینیمال و مدرن مناسب است. انتخاب رنگ میز استیل بستگی به سلیقه شما خواهد داشت. نگران رنگ پریدگی میزها نباشید چرا که دارای روکش بوده و در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند. دچار خوردگی و خراش هم نمی شود.

برق این رنگ­ها هر دیده ای را مجذوب خود خواهد کرد. بر اثر استفاده در بازه های طولانی مدت هم براقیت خود را از دست نمی دهد. اگر جز ان دسته از افرادی هستید که زیاد اهل زرق و برق نیستید، ما به شما پیشنهاد ویژه ای داریم و آن انتخاب رنگ سیلور یا گلد به صورت مات است. در این صورت می توانید به دور از از گونه برق اضافه از محصولات استیل بهره مند شوید.

میز تلویزیون استیل

یکی از ضروری ترین میز های هر خانه ای، میز تلویزیون است. فرقی نمی کند چه دکوراسیونی دارید و می خواهید تلویزیون را روی میز بگذارید یا روی دیوار نصب کنید، در هر صورت میز تلویزیون استیل، با ظاهر شکیل و کاربردی که دارد باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون شما می شود.

در هومینایس میتوانید با قیمت بسیار مناسب خرید میز تلویزیون استیل شیک و مدرن با قیمت ارزان و تخفیفی را تجربه کنید. این میزها طراحی هوشمندانه ای دارند و می توانید سی دی­ها، ضبط، اسپیکر وهر چیز دیگری که به تلویزیون ربط دارد را در خود جای دهد. وجود کشو های در آن ها هم باعث می شود که دیگر ریخت و پاش نکنید و همه چیز مرتبط باشد.

رویه میز ها هم فلزی است؟

رویه میز ها هم فلزی است؟

اشتباه نکنید، این مسئله چالش اکثر خریداران می­ باشد. میز های استیل تنها پایه فلزی دارند ور روی آن ها از متریال دیگری ساخته می شود. متریالی همچون سنگ طبیعی، شیشه، هایگلاس، ام دی اف و... که میتوانید از میان آن ها انتخاب نمایید. ترکیب این متریال با استیل بسیار چشمگیر است و یک ست فوق جذاب برایتان ایجاد خواهد کرد.

خرید میز های استیل با کیفیت درجه یک از هومینایس

اگر شما هم آرزوی داشتن یکی از میزهای استیل را دارید، کافی است هومینایس را انتخاب کنید تا به آرزویتان برسید. امکان خرید به صورت حضوری و آنلاین هم برای خریداران وجود دارد. فروشگاه هومینایس با فروش بدون واسطه با کم ترین سود از مشتریان خود حمایت می کند و دارای ضمانت 10 ساله هم می باشد. این فرصت را به آسانی از دست ندهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید