طراحی لباس رسمی برای تیم ملی فوتبال

کدخبر: ۵۲۳۳۵۷
پس از چهارسال انتظار باز هم شاهد برگزاری مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان، این‌بار در کشور قطر خواهیم بود. تا چند هفته دیگر نگاه تمامی جهان معطوف به جام جهانی فوتبال می‎شود و بسیاری از خبرگزاری‌ها به پوشش خبری این رقابت‌ها می‌پردازند.
طراحی لباس رسمی برای تیم ملی فوتبال

امسال نیز تیم ملی فوتبال ایران به سرمربی‎گری کارلوس کیروش در این تورنمنت حضور دارد. به این مناسبت تصمیم گرفتیم تا نگاهی به پوشش رسمی اعضای تیم ملی فوتبال ایران در ادوار گذشته جام جهانی داشته باشیم.

جنتلمن‌های ایرانی در جام‌ جهانی فوتبال

آغاز رقابت‌های جام جهانی یادآور خاطرات گذشته به خصوص جام جهانی 2018 روسیه و درخشش ایران در این رقابت‌ها است. در این تورنمنت ایران درخشش خود را از روز افتتاحیه و در پوششی فاخر و بااصالت از برند هاکوپیان آغاز کرد. البته همکاری برند هاکوپیان و فوتبال ایران سابقه طولانی‌تری دارد و به سال 1974 یعنی زمانی‌که ایران خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‎کرد، باز‎می‎گردد.

مدل یا فوتبالیست، مسئله این است!

مدل یا فوتبالیست، مسئله این است!

در جام جهانی 2018 بسیاری از رسانه‌های جهان با یکدیگر هم‎نظر بودند که بازیکن‌های تیم ملی فوتبال ایران بیشتر به مدل‌ها شباهت دارند تا فوتبالیست‌ها!

مطمئناً کسی گمان نمی‌کرد که ایران بتواند در زمانه تحریم‌ها با چنین پوشش فاخر و بااصالتی در جام جهانی فوتبال حاضر شود اما هاکوپیان با طراحی نوآورانه و چشم‌نواز خود تمامی معادلات را به‌هم زد و به جهانیان ثابت کرد که شکوه و عظمت ایران هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد.

خوش‌پوش‌ترین تیم جام جهانی!

در جام جهانی 2018 روسیه لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران شامل کت و شلواری به رنگ آبی، پیراهن سفید، کفش‌های چرم براق و پوشِتی مزین به سه رنگ پرچم ایران می‌شد. اغراق نیست اگر بگوییم هاکوپیان با طراحی این پوشش فاخر حماسه آفرید. کافی است اخبار مربوط به جام جهانی 4 سال قبل را بررسی کرده و نظرات خبرگزاری‌ها و کاربران سرتاسر جهان را در رابطه با استایل منحصر به‎ فرد اعضای تیم ملی فوتبال ایران مطالعه کنید. در این سال جنتلمن‌های ایرانی ابتدا با استایل رسمی و برازنده خود و سپس با کسب نتایجی در خور توجه برای کشور عزیزمان ایران افتخار آفریدند.

درخششی که جهان را خیره کرد!

آخرین طراحی لباس هاکوپیان برای تیم ملی فوتبال ایران به سال 2019 و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازمی‌گردد. در این دوره اعضای تیم ملی ایران با کتی سرمه‌ای رنگ، پیراهنی سفید، شلوار تک فلانل خاکستری، کفش و کمربند قهوه‌ای و پوشِتی به رنگ پرچم ایران در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا حاضر شدند و توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را برانگیختند.

در انتها برای تیم ملی کشورمان ایران در رقابت‌های ورزشی جام جهانی 2022 قطر آرزوی بهترین‌ها را داریم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید