تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا + قیمت

کدخبر: ۵۴۳۰۰۴
آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای جنوب ترکیه است. این شهر ساحلی در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد. آب‌وهوا معتدل و طبیعت آنتالیا آن را به یکی از شهرهای توریستی ترکیه تبدیل کرده است. استقبال گردشگران خارجی از شهر آنتالیا باعث شده که صنعت هتلداری در این شهر پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشد.
تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا + قیمت

 در حال حاضر هتل‌های لوکسی مانند هتل میراکل آنتالیا و هتل گرند پارک لارا در این شهر فعالیت می‌کنند و میزبان هزاران گردشگری هستند که سالانه به شهر ساحلی آنتالیا سفر می‌کنند. اگر قصد رزرو تور آنتالیا را دارید و می‌خواهید با هتل‌های این شهر بیشتر آشنا شوید؛ با ما همراه باشید. ما در ادامه به معرفی یکی از هتل‌های مشهور آنتالیا می‌پردازیم و شما را با عوامل مؤثر در تعیین هزینه‌های تور آنتالیا بیشتر آشنا می‌کنیم.

چرا تور آنتالیا را انتخاب کنیم؟

تورهای زیادی برای سفر به شهرهای مختلف ترکیه برگزار می‌شوند. برای مثال تور استانبول، تور آلانیا، تور کوش آداسی و... تعدادی از تورهای پرطرفدار ترکیه هستند؛ اما چرا به آنتالیا برویم و مثلاً تور استانبول را انتخاب نکنیم؟ تور آنتالیا چه ویژگی‌هایی دارد؟ شهر آنتالیا یک شهر ساحلی است به همین دلیل آب‌وهوایی معتدل دارد.

در زمستان نیز آب‌وهوای این شهر نیمه بارانی است؛ بنابراین شما در هر فصلی از سال می‌توانید به این شهر سفر کنید و از اقامت در آن لذت ببرید. با این حال آنتالیا در فصل تابستان مانند سایر شهرهای ساحلی دیگر شلوغ بوده و گردشگران زیادی در این ماه‌ها به آنتالیا سفر می‌کنند.

از طرف دیگر این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول از امنیت بیشتری برخوردار است. همچنین مراکز تفریحی زیادی در شهر ساحلی آنتالیا وجود دارند که برای بسیاری از گردشگران جذاب هستند. به‌عنوان‌مثال پارک‌های آبی مختلفی در شهر آنتالیا ساخته شده‌اند و شما می‌توانید تفریح‌های آبی هیجان‌انگیزی را در این پارک‌ها تجربه کنید. رستوران‌ها و هتل‌های پنج ستاره و لوکس هم جزو جاذبه‌های گردشگری آنتالیا به شمار می‌روند. اقامت در این هتل‌ها می‌تواند یک تجربه جدید برای علاقمندان به سفر باشد.

پارک لارا

آنتالیا یک شهر تاریخی و قدیمی است. قدمت این شهر به صدها سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد؛ به همین دلیل مکان‌های تاریخی زیادی در این شهر وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. شهر قدیمی فاسلیز، دهکده المپوس، شهرهای باستانی پرگه، ترمسوس و آسپندوس، دروازه هادریان و برج رومی تعدادی از معروف‌ترین مکان‌های تاریخی آنتالیا هستند.

هتل گرند پارک لارا؛ بهترین انتخاب برای اقامت در آنتالیا

هتل گرند پارک لارا یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر آنتالیا است. این هتل با چهار ساختمان در سال 2013 افتتاح شد. چهار ساختمان که هرکدام 9 طبقه دارند و در مجموع حدود 900 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد. بسیاری از برگزارکنندگان تورهای آنتالیا این هتل را به‌عنوان محل اقامت مسافرانشان انتخاب می‌کنند.

دلیل محبوبیت هتل چهار ستاره گرند پارک لارا، امکانات و خدمات بسیار خوبی است که به مسافران ارائه می‌شود. امکانات این هتل را می‌توان با امکانات هتل‌های پنج ستاره مقایسه کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی بار، مبلمان، صندوق امانات و... دارند. همچنین خشک‌شویی، خدمات پزشکی، آرایشگاه، سالن بدنسازی، اتاق بازی، انبار چمدان و تاکسی‌سرویس بخش دیگری از خدماتی هستند که مسافران هتل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 یکی دیگر از ویژگی‌های هتل گرند پارک لارا که آن را نسبت به هتل‌های دیگر مانند هتل میراکل آنتالیا متمایز کرده، پارک آبی است. در پارک آبی این هتل انواع سرسره‌های و وسایل سرگرمی وجود دارد. همچنین مسافران می‌توانند از زمین اختصاصی تنیس، والیبال ساحلی، استخر روباز و استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند. هتل تجهیزات غواصی را نیز در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. شما با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از این تجهیزات برای غواصی در نزدیکی ساحل اختصاصی گرند پارک لارا استفاده کنید.

هتل گرند پارک لارا

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل از نظر کیفیت و تنوع غذایی بی‌نظیرند. کافه‌هایی که در ساحل اختصاصی هتل قرار دارند، نوشیدنی‌های متنوعی را سرو می‌کنند. کافی‌شاپ‌های لابی هتل نیز برای استراحت و وقت‌گذرانی در کنار دوستان و خانواده انتخاب خوبی هستند. همچنین چند رستوران بین‌المللی در هتل وجود دارد که در منوی آن‌ها غذاهای ایتالیایی، آسیایی و اروپایی به چشم می‌خورد.

قیمت تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا در سال 1401 چقدر است؟

هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد دونفره هتل گرند پارک لارا از شبی شش میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر نفر شروع می‌شود. البته اگر بخواهید در اتاق‌های لوکس هتل اقامت کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در هتل مجلل گرند پارک لارا با توجه به زمان سفرتان می‌تواند کاهش یا افزایش پیدا کند.

شما می‌توانید قیمت به‌روز اتاق‌های این هتل چهار ستاره را در وب‌سایت علی بابا ببینید. همان‌طور که می‌دانید هزینه تور شامل هزینه بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، هزینه اقامت در هتل، بیمه، تور لیدر و ... است؛ بنابراین عواملی مانند زمان رزرو تور، تعداد متقاضیان تور آنتالیا و تعداد روزهای تور در تعیین هزینه نهایی تأثیر زیادی دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید