سفر به ساحلی ترین شهر ترکیه؛ تور آنتالیا

کدخبر: ۵۴۶۴۳۱
تور آنتالیا یه فرصت بی نظیر برای مسافرانی است که به دنبال آرامش مطلق در کنار منظره زیبای دریای مدیترانه هستند. شهر آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه محسوب میشود که شرایط آب و هوایی در فصول گرم سال در آنتالیا ترکیه به ویژه در فصل بهار خیلی متنوع و لذت بخش می باشد.
سفر به ساحلی ترین شهر ترکیه؛ تور آنتالیا

 اگر قصد دارید ایام نوروز یا تابستان را در یک شهر پر هیجان با جشنواره های شگفت انگیز همراه با موسیقی و شعر در ترکیه بگذرانید، ما در آژانس سفریار به شما علاقه مندان تور آنتالیا را پیشنهاد میدهیم. قطعا تصمیم دارید با تورهای آنتالیا سفر می کنید، از تمام لحظات سفرتان نهایت لذت را خواهید برد؛ فقط کافیست به فکر گردش و تفریح کردن باشید و نگرانی ‌هایی بایت رزرو هتل یا رزرو بلیط رفت و برگشت به مقصد آنتالیا ترکیه را نداشته باشید. چرا که می توانید تور آنتالیا را از بهترین آژانس گردشگری (سفریار آریا) رزرو کنید تا تمام خدمات و امکانات برای شما در بهترین شکل فراهم باشد.

در ادامه توجه داشته باشید که شما در آژانس سفریار این امکان برایتان فراهم شده تا تورهای آنتالیا را هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی رزرو کنید. ولی به علت طولانی بودن مسیر زمینی، پیشنهاد می کنیم که تور هوایی آنتالیا را انتخاب کنید. ضمنا در بعضی از روزهای تعطیلات نوروز به خصوص هفته دوم عید، تورهای لحظه آخری هم به لیست قیمت ها اضافه می شوند.

تورهای لحظه آخری آنتالیا معمولاً ارزان تر هستند، اما توجه داشته باشید که این تورها در تعطیلات تابستان و بهار همیشه ظرفیت شان به سرعت تکمیل میشود. البته لازم به ذکر است که بدانید که امکان برگزاری تور لحظه آخری آنتالیا، خیلی خیلی کم پیش می آید. بنابراین اگه قصد دارید برای این تعطیلات سال نو با تور آنتالیا نوروز سفر کنید، باید تقریباً چند هفته زودتر نسبت به رزرو این تور پر طرفدار اقدام نمایید.

سفریار

در خصوص رزرو تورهای آنتالیا باید بگوییم که نحوه تعیین قیمت تورهای این مقصد به عواملی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس دریافت میکنید بستگی دارد. در خصوص بلیط های رفت و برگشت این مقصد لازم است بدانید که پروازهای شهر آنتالیا یک هفته ‌ای می باشند، یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا میروند درست چهارشنبه هفته بعدی بر می ‌گردند. بنابراین تور آنتالیا فقط مدت اقامت 6 یا 7 روزه دارند و نه بیشتر، نه کمتر! این موضوع را حتما قبل از خرید تور آنتالیا مدنظر داشته باشید.

آنتالیا

اگر قصد خرید تور ارزان آنتالیا را دارید و در عین حال می ‌خواهید از تمامی امکانات هتل های آن هم بهره‌ مند شوید، پیشنهاد ما این است که اواخر خرداد یا شهریور و مهرماه را برای سفر انتخاب کنید. موضوع مهم بعدی که با افزایش و کاهش قیمت تورهای آنتالیا ارتباط مستقیمی دارد؛ نوع هتل و اقامتگاه رزرو شده در پکیج تور مسافرتی خریداری شده است.

ضمنا علاوه بر درجه هتل و نوع خدمات آن (ALL،UALL ،FB و…)، هزینه هر شب اقامت در هتل‌ های این شهر ساحلی به فصل و زمان تور خریداری شده شما نیز بستگی دارد. در فصول پرگردشگر یعنی تعطیلات تابستان یا عید نوروز که تقاضای خرید تور بین مسافران بالا می ‌رود، هزینه اقامت در هتل ‌ها نیز طبیعتا افزایش می ‌یابد.

لازم به ذکر است که بیشتر مسافران از سراسر دنیا به دلیل وجود هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر و ریلکس کردن و آرامش مطلق راهی این مقصد می شوند؛ به همین دلیل آنتالیا به داشتن هتل های عالی و uall خود معروف شده است. از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره این شهر می توان به: آستریا کرملین، لیماک لارا، آدالیا الیت، میراکل، تایتانیک لارا، سلکتوم لاکچری، رویال وینگز، تایتانیک مردان پالاس، گرند پارک لارا، آسکا لارا، فیم رزیدنس لارا و هتل سوئن و… اشاره کرد.

نتیجه گیری نهایی

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ همکاران این مجموعه با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، متنوع ترین تورهای آنتالیا را برای شما رزرو می کنند. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای آنتالیا ترکیه به سایت safaryaar.com مراجعه نمایید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید