بهترین هتل های اقتصادی یزد و قشم برای رزرو

کدخبر: ۵۴۸۴۹۵
اگر در روزهای پیش رو قصد برنامه ریزی برای سفر به شهر یزد و یا جزیره قشم را دارید، این مطلب مخصوص شماست.
بهترین هتل های اقتصادی یزد و قشم برای رزرو

 چرا که در این مطلب می‌توانید پیش از رزرو هتل یزد و قشم با ارزان ترین هتل های این دو مقصد آشنا شوید. در میان هتل های یزد و هتل های قشم هتل های اقتصادی و خوش قیمت زیادی وجود دارد که رزرو اتاق در این هتل ها هم در هزینه های کلی سفر صرفه جویی خواهد کرد و هم می‌تواند به شما این امکان را بدهد که مدت اقامت خود را طولانی تر کنید. خب برویم سراغ بهترین هتل های اقتصادی یزد و سپس بهترین هتل های اقتصادی قشم!

بهترین هتل های اقتصادی یزد

شهر یزد گنجینه ای است از بهترین آثار و جاذبه های تاریخی و فرهنگی که در داخل و اطراف خود جای داده است. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های اقتصادی یزد برای آشنایی شما و بررسی بیشتر معرفی می‌شوند.

اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد

قیمت رزرو اقامتگاه سنتی ترنج یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 600.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 510.000 تومان کاهش می‌یابد.

اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد یکی از خانه‌های قدیمی‌مربوط به دوره قاجار است که پس از مرمت‌های انجام شده، فعالیت خود را در آبان ماه سال 1396 آغاز کرد. با وجود مرمت‌های صورت گرفته بر روی ساختمان این خانه سنتی، همچنان بافت تاریخی و قدیمی‌خود را حفظ کرده تا میهمانان گرامی، بتواند زمانی را با خاطره‌ی زیستی ایرانیان به سر برند. هتل ترنج یزد که اولین هتل در لیست بهترین هتل های اقتصادی یزد است، دارای یک طبقه است که اتاق‌های آن در طبقات همکف و اول واقع شده‌اند.

آدرس: یزد ، یزد خیابان امام - کوچه حسینیان - خانه امام حسین - کوچه سلامی‌- پلاک 3

اقامتگاه سنتی جنگل یزد

قیمت رزرو اقامتگاه سنتی جنگل یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 500.000 تومان شروع می‌شود.

اقامتگاه سنتی جنگل یزد در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه مشتمل بر دو ساختمان می‌باشد. ساختمان اول دارای 13 واحد اقامتی است که واحدها در طبقات همکف و اول قرار گرفته‌اند. ساختمان دوم به صورت خانه‌ای دربست در اختیار یک خانواده یا یک گروه قرار می‌گیرد و در فاصله 10 متری از ساختمان اول می‌باشد. اقامتگاه جنگل یزد که از بهترین هتل های اقتصادی یزد است، در محله فهادان واقع است و دسترسی آسانی به زندان اسکندر و بقعه دوازده امام دارد.

یزد - خیابان امام خمینی - محله فهادان - مقابل موزه سکه

اقامتگاه سنتی آرا یزد

اقامتگاه سنتی آرا یزد

قیمت رزرو اقامتگاه سنتی آرا یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 1.320.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 480.000 تومان کاهش می‌یابد.

از بهترین هتل های اقتصادی یزد که فضایی سنتی برای مهمانان ایجاد کرده است، اقامتگاه سنتی آرا یزد است. اقامتگاه سنتی آرا یزد با معماری خاص گودال باغچه و با قدمتی بیش از 200 سال پیش، در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه دارای 10 باب اتاق است که اتاق‌ها در دور تا دور محوطه در طبقه همکف و بالا قرار گرفته‌اند.

یزد – خیابان امام خمینی – ابتدای خیابان مهدی – جنب بانک رفاه – کوچه سید

پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد

قیمت رزرو پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 740.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 400.000 تومان کاهش می‌یابد.

اگر در میان بهترین هتل های اقتصادی یزد به دنبال هتلی در جوار طبیعت هستید، پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد مخصوص شماست. پارک طبیعت‌گردی شباهنگ یزد در سال 1397 ساخته‌شد و به بهره‌برداری رسید. این مجموعه در زمینی به وسعت 1300 مترمربع بنا شده و دارای 16 باب اتاق است که اتاق‌ها حیاط مجموعه را احاطه کرده‌اند.

سبک معماری پارک طبیعت گردی شباهنگ، مشابه کاروانسراهای ساخته شده در ادوار گذشته است. مهمانان گرامی‌می‌توانند ضمن اقامت در این مجموعه، از تفریحات کویری از جمله شترسواری، سافاری و موتور چهار چرخ نیز استفاده کنند. همچنین رصد ستارگان نیز با هماهنگی قبلی از 24 ساعت قبل در کاروانسرای شباهنگ یزد امکان‌پذیر است.

قابل توجه مهمانان گرامی‌به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق‌های این مجموعه فاقد تخت، تلویزیون و سیستم سرمایشی هستند. شایان ذکر است پذیرش مهمانان تا قبل از ساعت 24 انجام می‌شود و لازم است مهمانان تا قبل از ساعت 24 در محل حضور داشته باشند.

یزد - بلوار دهه فجر - 19 کیلومتر بعد از میدان صلوات

اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد

قیمت رزرو اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 720.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 420.000 تومان کاهش می‌یابد.

اقامتگاه بوم‌گردی طارونه یزد از بناهای دوران زندیه است که با نام خانه گیوه‌چی نیز معروف است. این بنا پس از مرمت در سال 1397 به‌عنوان اقامتگاه بوم‌گردی فعالیت خود را آغاز نمود. اقامتگاه طارونه دارای 10 باب اتاق است که در زیرزمین، طبقه همکف و طبقه اول واقع شده‌اند. معماری سنتی دوران‌های گذشته مردمان خون‌گرم یزد در دیوارهای کاهگلی، درهای قدیمی‌و چوبی، سقف‌های گنبدی شکل و سبک چیدمان اتاق‌ها کاملاً مشهود است

یزد – چهارراه بعثت – ابتدای خیابان سید گل سرخ – کوچه هفتم

اقامتگاه سنتی علی بابا یزد

قیمت رزرو اقامتگاه سنتی علی بابا یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 390.000 تومان شروع می‌شود.

اقامتگاه سنتی علی بابا یزد که یک بنای تاریخی با قدمتی حدود 200 سال است یکی از بهترین هتل های اقتصادی یزد برای اقامت در این شهر است که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه دارای 10 باب اتاق می‌باشد، که 2 باب از اتاق‌ها روی پشت‌بام و بقیه اتاق‌ها در دور تا دور محوطه اقامتگاه واقع شده‌اند. قابل توجه مهمانان گرامی‌اقامتگاه علی بابا یزد در بخش ورودی اتاق‌ها روی پشت‌بام دارای پله می‌باشد. لازم به‌ذکر است اتاق‌های روی پشت‌بام فاقد پنجره و دارای نورگیر می‌باشند.

یزد – خیابان امام خمینی - خیابان مسجد جامع – کوچه سید رکن الدین

مهمانپذیر بنیاد یزد

مهمانپذیر بنیاد یزد

قیمت رزرو مهمانپذیر بنیاد یزد به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 600.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 500.000 تومان کاهش می‌یابد.

مهمانپذیر بنیاد یزد سال 1395 در خیابان قیام این شهر به بهره‌برداری رسید. این مهمانپذیر دارای 7 باب اتاق است که در طبقات همکف و زیرزمین واقع شده‌اند. قابل توجه میهمانان گرامی، خانه مسافر بنیاد در بخش ورودی به اتاق‌ها دارای تعدادی پله است، همچنین برخی از اتاق‌ها فاقد پنجره می‌باشند و تنها نورگیر دارند.

یزد – چهارراه بعثت - ابتدای خیابان قیام – انتهای کوچه حسینیه حاج یوسف – سمت راست

بهترین هتل های اقتصادی قشم

جزیره زیبای قشم از بهترین جزیره های ایران است که در سال های اخیر شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به دنبال آن هتل های قشم هم در این جزیره توسعه یافته اند. از میان این هتل ها تعدادی از بهترین هتل های اقتصادی قشم در زیر معرفی می‌شوند. شما می‌توانید هر یک از این هتل ها را که برای اقامت خود انتخاب کرده اید، به صورت کاملا آنلاین و در عرض چند دقیقه برای اقامت خود رزرو کنید.

هتل سه ستاره رخسار قشم

قیمت رزرو هتل سه ستاره رخسار قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 1.200.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 1.080.000 تومان کاهش می‌یابد.

هتل رخسار قشم که اولین هتل در لیست بهترین هتل های اقتصادی قشم است، در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 4 طبقه بنا شده‌است و دارای 19 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. نیم طبقه اول یکی از طبقات محسوب شده که اتاق‌ها متراژ کمتر نسبت به اتاق‌های طبقات بالا دارند و فاقد پنجره می‌باشند. همچنین اتاق‌های نیم طبقه اول رو به دریا دارای دیوار شیشه‌ای رو به دریا می‌باشند.

آدرس: هرمزگان ، قشم خیابان شهید رجایی - جنب ساختمان پایتخت

هتل سه ستاره ریحان قشم

قیمت رزرو هتل سه ستاره ریحان قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از1.440.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 1.160.000 تومان کاهش می‌یابد.

هتل ریحان قشم فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده‌است. ساختمان این هتل متشکل از 5 طبقه و 26 باب اتاق با امکانات مجهز می‌باشد. لازم به‌ذکر است هتل سه ستاره ریحان قشم که از بهترین هتل های اقتصادی قشم است، در خیابان فلسطین جزیره قشم واقع شده و فاصله حدوداً دو کیلومتری تا قلعه پرتقالی‌ها دارد. قابل توجه میهمانان محترم، هتل در بخش ورودی دارای پنج پله می‌باشد.

آدرس: هرمزگان ، قشم چهار راه پردیس - خیابان فلسطین - نبش کوچه سینا 5

هتل سه ستاره شمس قشم

قیمت رزرو هتل سه ستاره شمس قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 1.160.000 تومان شروع می‌شود. هتل شمس قشم سال 1383 در فاصله‌ی حدوداً 300 متری از ساحل خلیج فارس به بهره‌برداری رسید. به سبب جلب رضایت همیشگی میهمانان در ارائه‌ی خدمات و امکانات مناسب، اتاق‌های هتل شمس در سال 1388 بازسازی شد. هتل سه ستاره شمس قشم یکی دیگر از بهترین هتل های اقتصادی قشم است و در چهار طبقه و با مجموعاً 20 باب اتاق و واحد آپارتمانی در جزیره زیبای قشم میزبان گردشگران محترم می‌باشد.

آدرس: هرمزگان ، قشم چهارراه پردیس - خیابان فلسطین

هتل دو ستاره پارک قشم

قیمت رزرو هتل دو ستاره پارک قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 900.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 840.000 تومان کاهش می‌یابد.

هتل پارک قشم یکی دیگر از بهترین هتل های اقتصادی قشم است که در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد آخرین بار در سال 1397 به منظور ارتقاء کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. با اقامت در هتل دو ستاره پارک قشم می‌توان از قلعه پرتغالی‌ها و بازار قدیم قشم با پیمودن حداکثر مسافت 2.5 کیلومتر بازدید کرد.

آدرس: هرمزگان ، قشم بلوار آزدگان - رو به روی فرمانداری - جنب هلال احمر

هتل یک ستاره مریم قشم

قیمت رزرو هتل یک ستاره مریم قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 940.000 تومان شروع می‌شود.

هتل دو ستاره مریم جزیره یکی از بهترین هتل‌ های اقتصادی قشم است که در نزدیکی ساحل و در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده و جهت ارتقاء کیفیت در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مریم جزیره از هتل های خوب قشم بوده و دارای امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، زمین ورزشی و سالن بیلیارد می‌باشد. این هتل با ارائه خدمات رفاهی و با پرسنل و کادری مجرب آماده پذیرایی از مسافران گرامی‌می‌باشد.

آدرس: هرمزگان ، قشم بلوار آزادگان - جنب هلال احمر

اقامتگاه بوم گردی سفار قشم

قیمت رزرو اقامتگاه بوم گردی سفار قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 680.000 تومان شروع می‌شود.

اقامتگاه بوم‌گردی سفار قشم در سال 1396 ساخته شد و به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه دارای 2 باب اتاق است که اتاق‌ها در طبقه همکف قرار دارند. قابل توجه مهمانان گرامی، به‌دلیل القاء حس نوستالژیک، اتاق‌های این اقامتگاه فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی می‌باشند. برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده‌است.

آدرس: هرمزگان ، قشم بندر لافت - 52 کیلومتری مرکز شهر قشم - جنب دهیاری

هتل دو ستاره آسماری قشم

هتل دو ستاره آسماری قشم

قیمت رزرو هتل دو ستاره پارک قشم به ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب 1401/10/21 از 1.743.000 تومان شروع می‌شود که با تخفیف ویژه ایران هتل به مبلغ 1.040.000 تومان کاهش می‌یابد.

آخرین هتل در لیست بهترین هتل های اقتصادی قشم، هتل آسماری قشم است. این هتل در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در 4 طبقه بنا شده و دارای 14 باب اتاق می‌باشد. قلعه پرتغالی‌ها که از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم به‌شمار می‌رود در حوالی هتل آسماری واقع شده که مهمانان گرامی‌می‌توانند دسترسی آسانی به این مکان داشته باشند.

آدرس: هرمزگان ، قشم بازار قدیم - میدان پاسداران - مقابل بانک ملی - کوچه مسجد صاحب الزمان

رزرو هتل های اقتصادی در یزد و قشم

برای رزرو بهترین هتل های اقتصادی یزد و همینطور بهترین هتل های اقتصادی قشم تنها کافیست وارد وب سایت ایران هتل شده و نام هتل مورد نظر را وارد کنید. سپس با ثبت تاریخ ورود و خروج، اتاق خود را از میان اتاق های دارای ظرفیت انتخاب کنید. در پایان با تکمیل مراحل پرداخت و دریافت ووچر، رزرواسیون شما انجام می‌گیرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید