جاذبه ‌های تاریخی استانبول را با تور نوروز 1402 تجربه کنید

کدخبر: ۵۵۲۳۷۹
استانبول شهری که نیمی از آن اروپا و نیم دیگرش در آسیا قرار دارد، سومین شهر توریستی جهان با بیشینه تاریخی که علاوه بر تمام جذابیت های گردشگری و دیدنی پر از فضاهای بکر و ناب است.

استانبول شهر گنبد ایاصوفیه، شاهکار بیزانس و گنجینه ارزشمند معماری جهان، شهر کباب‌های خوشمزه ترکی و چایی‌های ذغالی زیر باران و نسیم، شهری که یکی از بهترین مکان‌ها برای یک مسافرت است که با تور نوروزی 1402 می‌توان یک تجربه ناب که یک بار دیدن آن، شوق سفرهای بعدی را در شما تشدید می‌کند.

وقتی از سفر به استانبول حرف می‌زنیم؛ یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید، پرسه زنی، محله گردی و پر از فضاهای بکر و ناب است؛ جایی برای تجربه و تفریح و گردشی که به این راحتی‌ها شما را سیراب نخواهد کرد، از این رو در تور نوروز 1402 سلام پرواز می‌توانید تمام این زیبایی‌ها را یکجا بدست آورید.  

کاخ زیبای توپکاپی

یکی از جاذبه‌های گردشگری  تور استانبول کاخ توپکاپی است. این کاخ در نزدیکی مسجد ایاصوفیه قرار گرفته است. کاربری کاخ توپکاپی به عنوان دادگاه عثمانی، محل سکونت سلاطین عثمانی، حرمسرا و البته مرکز مدیریت حکومتی این شهر بوده است.

کاخ باشکوه دولما باغچه

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استانبول، کاخ دولما باغچه است که بسیار قدیمی بوده و به دستور سلطان عبدالمجید یکم که سی و یکمین پادشاه عثمانی بوده، ساخته شده است. این کاخ که لقب بزرگترین و زیباترین کاخ در شهر استانبول را از آن خود کرده است، بزرگترین کاخ کشور ترکیه محسوب می‌شود.

آب انبار باسیلیکا

آب انبار باسیلیکا یکی دیگر از جاذبه‌‌های گردشگری استانبول محسوب می‌شود که معنای آن آب انباری فرو رفته در دل زمین است. این آب انبار ۱۵۰۰ سال قدمت دارد و در واقع سرداب یک کلیسا بوده است.

برج گالاتا شهر

مکان بعدی در جاذبه‌های گردشگری استانبول برج گالاتا است که سازنده این برج مردم شهر جنوای ایتالیا هستند. معماری برج سبک قرون وسطایی دارد و نمای سنگی آن زیبایی و جلوه بصری خاصی به منطقه گالاتا کاراکوی استانبول بخشیده است.

کاپالی چارشی

کاپالی چارشی یا همان بازار بزرگ استانبول را از قدیمی ترین و البته بزرگترین بازارهای سرپوشیده دنیا می‌دانند که با نام‌های بویوک چارشی و یا گرند بازار استانبول نیز در بین مردم شهرت دارد. این بازار یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول است که نماینده بخشی از گذشته و تاریخ پر فراز و نشیب این شهر محسوب می‌شود.

آکواریوم شهر

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استانبول،همانند تور آنتالیا نوروز  کواریوم آن است که به آکواریوم فلوریا نیز شهرت دارد. گردشگران با این سفر کوتاه می‌توانند گونه‌های مختلفی را که در این مناطق زندگی می‌کنند، به راحتی از نزدیک ببینند.

 پارک مینیاتورک شهر

پارک مینیاتورک یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول است که بیشتر توریست‌ها تمایل فراوانی به بازدید از این پارک معروف استانبول دارند. پارک مینیاتورک در سال ۲۰۰۱ تحت عنوان اولین پارک مینیاتوری در شهر استانبول، افتتاح شد.

مسجد سلطان احمد شهر

یکی از باشکوه‌ترین و در عین حال زیباترین جاذبه‌های گردشگری استانبول، بدون شک مسجد سلطان احمد است. مسجد سلطان احمد اولین مسجد شش مناره‌ای در کشور ترکیه است.

تور نوروز 1402 استانبول را با سلام پرواز تجربه کنید

برای تور نوروز 1402، ثبت‌نام در تورهای معتبر مهم است. تور استانبول نوروز می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید