فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو (به مناسبت دهه فجر)

کدخبر: ۵۵۴۳۸۲
ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی داخلی در جهت تقویت بازار خودرو در جدیدترین مرحله از قرعه‌کشی‌ محصولات خود اقدام به عرضه 4 نوع از تولیدات خود کرده است. در این طرح 4 مدل از پرفروش‌ترین خودروهای تولید شده توسط این شرکت ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده به بازار عرضه می‌شوند. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ مورد نظر در سایت مربوطه ثبت‌نام کنند.
فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو (به مناسبت دهه فجر)

معرفی خودروهای طرح فروش فوق العاده ایران خودرو

خودروهای معرفی شده در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو شامل چهار محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارسال سال سفارشی (ELX) با موتور XU)۷P)، پارس سال سفارشی با موتور XU)۷P) و رانا پلاس می‌شوند. هر متقاضی باید هنگام ثبت نام خودرو نوع آن را در سامانه ثبت کند. در غیر این صورت در قرعه‌کشی شرکت داده نمی‌شود.

با 256 میلیون تومان این خودروی لوکس را بخرید

معرفی خودروهای طرح فروش فوق العاده ایران خودرو

اما با شتاب روزافزون قیمت‌های خودرو در بازار آزاد، توجهات زیادی به سمت این قبیل قرعه‌کشی‌ها به دلیل قیمت مناسب خودروها معطوف است. بر این اساس قیمت کارخانه سورن پلاس در این طرح 2811894000 ریال ثبت شده است. اما کسانی که بتوانند در قرعه‌کشی برنده شوند در صورت دلخواه باید برای دریافت اشتراک طلایی مبلغ 38900000 را نیز اضافه بر مبلغ اصلی به شرکت ایران خودرو پرداخت کنند.

شاسی بلند جذاب تیگو ۸ در راه بازار ایران

در این طرح پارسال سال سفارشی (ELX) با موتور XU)۷P) با قیمت مصوب 2091258000 به دست مصرف‌کننده می‌رسد. ضمن اینکه بهای اشتراک طلایی آن با تک ستاره اختیاری هم 24000000 ریال است.

پارسال سال سفارشی با موتور XU)۷P) نیز قیمتی معادل 1851707000 ریال دارد و هزینه اشتراک طلایی آن نیز هم قیمت با دیگر مدل پارس است. اما در این طرح فروش فوق‌العاده قیمت رانا پلاس معادل 2150661000 با بهای اشتراک طلایی 22800000 ریال است.

نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

ایران خودرو به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران، طرح پیش فروشی را برای ثبت نام خودرو در دهه فجر آماده کرده است. متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی 13 تا 22 بهمن برای ثبت‌نام اقدام نمایند. وانت آریسان دوگانه‌سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پژو پارس با موتور (XU۷) 4 محصول ایران خودرو هستند که در این طرح عرضه می‌شوند.

متقاضیان نیز شامل افراد عادی، مادران دارای حداقل 2 فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده هستند. آنچه باعث متمایز ساختن طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو در دهه فجر با طرح‌های فروش فوق‌العاده قبلی شده، پیش‌شرطی است که طی آن باید حساب وکالتی تعریف شده و 90 میلیون تومان از هزینه خودروی انتخابی متقاضیان گروه عادی در آن بلوکه شود.

بنابراین این افراد باید 48 تا 72 ساعت پیش از ثبت‌نام ماشین مورد نظر خود، حساب وکالتی را نزد بانک‌های عامل (بانک‌های ملی، ملت، سپه، صادرات و تجارت) افتتاح کرده و مبلغ مشخص شده را به آن واریز کنند تا موجودی حساب تکمیل باشد.

توجه داشته باشید که این وجه در حساب وکالتی مسدود می‌شود و چنانچه متقاضیان در قرعه‌کشی موفق نشوند، می‌توانند آن را برداشت کنند. اما گروه دیگری از متقاضیان که نامشان در فهرست منتخبین قرعه‌کشی است باید نسبت به پرداخت مبلغ باقیمانده از درگاه رسمی ایران ‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام نمایند.

شرایط شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

شرایط شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

قبل از هر چیز برای شرکت در سامانه ثبت نام خودرو، باید از شرایط عمومی و اختصاصی منتشر شده توسط شرکت ایران خودرو مطلع باشید. شرایط اختصاصی این طرح بیشتر شامل زمان تحویل خودرو، شرایط دریافت خودرو و مواردی از این دست هستند. اما شرایط عمومی دقیقاً مواردی هستند که برخورداری از آن‌ها شما را مجاز به شرکت در این قرعه‌کشی می‌کنند. برخی از این شرایط شامل موارد زیر می‌شوند.

  • هر کد ملی تنها می‌تواند برای یک دستگاه ثبت‌نام کند.

  • در زمان ثبت ‌نام خودرو متقاضی باید از اصل گواهینامه خود تصویری را ارائه دهد.

  • در صورت خرید از دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو باید برای شرکت دوباره حداقل 48 ماه گذشته باشد.

  • مشتریان حقوقی نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

  • متقاضیان باید تنها در زمان ثبت نام خودرو به سایت شرکت مراجعه کنند.

  • در صورت برنده شدن خودرو در طرح فروش فوق‌العاده باید بعد از حداقل 1000 کیلومتر کارکرد و در کمتر از 5 ماه پس از تحویل گرفتن اتومبیل، برای دریافت گارانتی و انجام سرویس‌های خودرو به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید. در غیر این صورت از دریافت ضمانت محروم خواهید شد.

  • افراد برنده نمی‌توانند حقوق خود را بعد از برنده شدن در قرعه‌کشی به شخص دیگری واگذار کنند.

  • افراد دارای پلاک انتظامی فعال نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

  • افراد بدون گواهینامه در صورت ثبت‌نام تا 3 سال از شرکت در کلیه طرح‌های فروش این شرکت خودروسازی محروم می‌شوند.

  • طبق بخشنامه شرکت سودی بابت پرداخت هزینه خودرو تا زمان تحویل آن به متقاضیان پرداخت نخواهد شد.

  • تحویل خودرو توسط ایران خودرو بر اساس اولویت برنده شدن در قرعه‌کشی انجام می‌شود.

جمع‌بندی

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید خودرو در کشور شناخته می‌شود که هر چند وقت یک‌بار طرح‌های فروش مختلفی را اجرا می‌کند. در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت 4 محصول سورن پلاس، پارسال سال سفارشی (ELX) با موتور XU)۷P)، پارس سال سفارشی با موتور XU)۷P) و رانا پلاس در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.

اگر شما نیز قصد ثبت‌نام در این طرح را دارید، باید با بررسی شرایط عمومی مندرج در بخشنامه این شرکت، در صورت داشتن صلاحیت لازم در موعد مقرر از طریق سایت شرکت اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید