لوکس ترین پارتیشن های اداری با آفن

کدخبر: ۵۶۱۶۲۹
آیا تا به حال به یک فضای اداری و شرکتی وارد شده‌اید که فضای کاری هر یک از کارمندان با استفاده از پارتیشن‌های اداری از یکدیگر جدا شده باشد؟ به نظر شما چگونه می‌توان یک فضای کاری را با استفاده از پارتیشن‌های اداری، به فضایی لوکس و چشم‌نواز تبدیل ساخت تا کارمندان حتی پس از چندین ساعت کار طولانی احساس خستگی نکنند؟

همان‌ طور که می‌دانید همه انسان‌ها علاقه به دیدن تمیزی و زیبایی دارند و به همین خاطر حضور در محیطی شلوغ و نامرتب به سرعت آن‌ها را کلافه می‌کند. همین امر موجب گشته تا مدیران شرکت‌ها برای بهره‌وری بیشتر کارکنان و جذب مشتری به سمت خدمات و کسب‌وکار خود از پارتیشن اداری در انواع مختلف استفاده نمایند. در ادامه قصد داریم تا به لوکس‌ترین پارتیشن‌های اداری با آفن بپردازیم تا شما بتوانید متناسب با محیط کاری خود هر یک از آن‌ها را انتخاب نمایید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

به‌طور کلی پارتیشن اداری به جداکننده‌هایی می‌گویند که به منظور نظم بخشیدن به قسمت‌های مختلف و استفاده بهینه از فضا، در محیط‌های اداری استفاده می‌شوند. با کمک این پارتیشن‌ها می‌توان با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های بسیار برای ساخت دیوار، به راحتی فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی ایجاد کرد تا کارکنان و مراجعه‌کنندگان هنگام حضور در این مکان آسایش داشته باشند.

جالب است بدانید که پارتیشن‌های اداری علاوه‌بر اینکه یکی از اصلی‌ترین المان‌ها در چیدمان فضا به حساب می‌آیند، می‌توانند با انتخاب مناسب از نظر متریال، رنگ‌بندی و نوع کاربرد تاثیر بسزایی را در طراحی دکوراسیون محیط داشته باشند. برخی از لوکس‌ترین پارتیشن‌های اداری که با استفاده از آن‌ها می‌توان زیبایی محسوسی را در محیط کاری خود به وجود آورد، به شرح زیر هستند.

پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از پرطرفدارترین پارتیشن‌های اداری، پارتیشن شیشه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان علاوه‌بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، از نور طبیعی محیط نیز استفاده کرد و زیبایی فضا را دوچندان نمود. این پارتیشن‌ها که بسیار جذاب بوده و صرفه اقتصادی بالایی نیز دارند، می‌توانند یک فضای کوچک را بسیار بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان داده و کارمندان و بازدیدکنندگان را به حضور در محیط ترغیب کنند. از دیگر مزایای پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت استحکام و طول عمر بالا

  • حفظ تماس بصری میان رئیس و کارمندان

  • قابلیت اجرا در طرح‌های دلخواه

  • ایجاد فضایی شیک و زیبا

پارتیشن کلاسیک

از دیگر پارتیشن‌های اداری که امروزه مورد توجه بسیاری از ادارات و شرکت‌های بزرگ و لوکس قرار گرفته است، می‌توان به پارتیشن کلاسیک اشاره کرد که در طراحی و ساخت آن دقت و ظرافت بسیاری دیده می شود. اگرچه پارتیشن‌های کلاسیک دارای سبکی سنتی هستند اما می‌توانند طبق نیاز و سلیقه مشتری تولید شده و فضا را شیک‌تر از آنچه که هست نشان دهند.

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن اداری دو جداره که بیشتر از جنس شیشه یا ام‌دی‌اف با ضخامت ۱۶ میلی‌متر ساخته می‌شود. این مدل بیشتر در محیط‌هایی کاربرد دارد که می‌خواهند از مزاحمت‌های شنیداری و دیداری برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان خودداری کنند. از جمله ویژگی پارتیشن‌های اداری دو جداره می‌توان به خود ایستایی و مقاومت بالا، امکان عبور کابل‌های شبکه، سرعت نصب بالا، عدم نیاز به متخصص در مونتاژ و دمونتاژ پارتیشن، امکان استفاده از پرده کرکره بین شیشه‌ها به منظور حفظ حریم خصوصی، بدون محدودیت رنگ، عایق در برابر حرارت و صدا و... اشاره کرد.

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره

یکی دیگر از انواع پارتیشن‌های اداری که خرید آن‌ها نسبت به دیگر پارتیشن‌ها ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارتیشن اداری تک جداره است. پارتیشن‌های تک جداره بنا به کاربرد خریدار، در انواع مختلف شیشه‌ای، آلومینیومی و ام‌دی‌اف طراحی و تولید می‌شوند تا بتوانند علاوه بر تفکیک، فضایی مدرنی را به وجود آورند.

نصب و راه‌اندازی سریع و آسان، امکان انتخاب پارتیشن در طرح و رنگ‌های مختلف، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ بدون نیاز به متخصص، ارزان و مقرون‌به‌صرفه بودن و... از جمله دلایلی هستند که می‌توان آن‌ها را برای محیط‌هایی مانند رستوران‌ها، مراکز خرید، ادارات و هتل‌ها خریداری و اجرا کرد.

پارتیشن بدون قاب یا فریم لس

اگر در فکر خرید لوکس‌ترین پارتیشن‌های اداری با آفن هستید، بهتر است پارتیشن بدون قاب یا فریم لس را انتخاب نمایید. این مدل یکی از مدرن‌ترین انواع پارتیشن‌ها بوده و علاوه‌بر دید کافی به کاربران، مشکلاتی چون صداهای مزاحم و حواس‌پرتی را برطرف می‌کنند.

از آنجایی که در طراحی و ساخت این پارتیشن‌ها هیچگونه خط و درزی روی آن‌ها وجود ندارد، بنابراین نمای یک دست و زاویه دید گسترده‌تری را به مخاطب ارائه داده و می‌تواند در جلب مشتری و ایجاد حس خوب برای کارکنان نقش موثری داشته باشد.

در خصوص ساخت پارتیشن‌های فریم لس جالب است بدانید که اگرچه از شیشه و پروفیل‌های آلومینیومی استفاده می‌شود، اما معمولا میزان پروفیل‌های آن‌ها نسبت به پروفیل‌های فریم‌دار محدودتر بوده و به همین خاطر فضای کمتری را نیز اشغال می‌کنند.

پارتیشن اداری هوشمند

چنانچه در فکر خرید پارتیشن اداری مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستید، بهتر است به سراغ پارتیشن‌های اداری هوشمند آفن بروید. این پارتیشن‌ها که به خاطر قیمت بالاتر نسبت به دیگر پارتیشن‌های اداری طرفداران خاص خود را دارند، این امکان را در اختیار خریداران قرار می‌دهند تا با فشردن یک دکمه فضای شیشه‌ای را کاملا به یک فضای مستقل و مجزا تبدیل سازند تا این گونه دیگران هیچگونه دیدی نسبت به آن نداشته باشند. از این پارتیشن اداری بیشتر برای مکان‌هایی چون دفتر رئیس، اتاق کنفرانس و اتاق‌هایی که ملاقات‌های کاری در آن‌ها شکل می‌گیرد، استفاده می‌شود تا بدین صورت حریم خصوصی آنجا رعایت شود.

پارتیشن

سخن پایانی

اگر مدیر یا کارمند شرکت یا اداره‌ای هستید که به خاطر کمبود فضای کافی مجبور می‌شوید که همهمه، شلوغی و آشفتگی خاطر را تحمل کنید، می‌توانید به راحتی با خرید پارتیشن اداری این مشکلات را برطرف نمایید. همان طور که می‌دانید پارتیشن‌های اداری ابزاری هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها یک فضا را به چندین بخش مختلف تفکیک کرد.

نکته بسیار مهم در خرید پارتیشن اداری انتخاب لوکس‌ترین پارتیشن‌های اداری با آفن است تا بتوان با خرید آن‌ها علاوه‌بر استفاده حداکثری از فضا، آنجا را به محیطی مدرن و لوکس تبدیل ساخت و این گونه هر فرد را در ابتدای ورود جذب شرکت و خدمات خود کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید