جاهای دیدنی آلمان

کدخبر: ۵۹۳۳۵۹
سفر به آلمان تجربه‌ی سفر به کشوری با فرهنگ کهن و قدیمی در عین حال پیشرفته از لحاظ تکنولوژی است. جاذبه‌های بسیار زیاد آلمان باعث می‌شود زمان برای گشت‌وگذار کم بیاورید و هر لحظه، تجربه‌ای جدید کسب کنید.
جاهای دیدنی آلمان

 همین الان بلیط تهران برلین خود را تهیه کرده و سفرتان از پایتخت برلین شروع کنید. شهری پر جنب‌وجوش با دیوارهای بلند قدیمی. یا می‌توانید سفرتان را از فرانکفورت، پنجمین شهر بزرگ آلمان شروع کنید. فرانکفورت به نام شهری مملو از نمایشگاه و بانک شناخته می‌شود. البته جذابیت‌های فرانکفورت به همین‌جا ختم نمی‌شود، در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید و در صورتی که مجذوب آن شدید، بلیط تهران فرانکفورت خود را از طریق یکی از سایت‌های معتبر و شناخته شده خریداری کنید.

در سفر به آلمان از کجا دیدن کنیم؟

کلیسای جامع کلن: این کلیسا بهشتِ افراد علاقه‌مند به معماری تاریخی اروپا و سبک گوتیک است. یکی از خاص‌ترین کلیساهای آلمان به حساب می‌آید که در قرن ۱۳ میلادی ساخته شده است و تکمیل آن بیش از ۶۰۰ سال طول کشید. کلیسای جامع کلن بلندترین کلیسای دو برجی و سومین کلیسای بلند جهان محسوب می‌شود. روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از این کلیسا بازدید می‌کنند، که این عدد و رقم نشان از محبوب بودن این کلیسا است.

کاخ شورین

بیایید سری بزنیم به کاخی با قدمت بیش از ۷ قرن که در یک جزیره کوچک قلب شکل واقع شده است. از این کاخ به عنوان موزه و محلی تاریخی برای توریست‌ها استفاده می‌شود،‌ البته علاوه‌بر آن مورد استفاده برای دفاتر دولتی و پارلمانی نیز است.

دروازه براندنبورگ: بسیاری از اماکن تاریخی آلمان در شهر برلین واقع شده‌اند که دروازه براندنبورگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دروازه در ابتدا در قرن ۱۸ ساخته شد و از آن زمان به شکوه سابق خود بازگردانده شد.

images_1692512615_64e1b16730a18.png

قلعه نویشوانشتاین

این قلعه‌ی افسانه‌ای که در بایرن واقع شده است و توسط پادشاه لودویگ دوم در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد و گفته می‌شود که الهام بخش قلعه زیبای خفته والت دیزنی بوده است.

جنگل سیاه

این رشته کوه جنگلی در جنوب غربی آلمان به‌خاطر روستاهای زیبا، مسیرهای پیاده‌گردی و رانندگی‌های دیدنی‌اش معروف است.

جاده رمانتیک: این مسیر دیدنی 350 کیلومتری از بایرن می‌گذرد و پر از شهرها، قلعه ها و تاکستان‌های جذاب است.

دیوار برلین

اگرچه بخش بسیاری از این دیوار خراب شده است، بقایای دیوار برلین هنوز در سرتاسر شهر دیده می‌شود، از جمله گالری سمت شرق، بخشی از دیوار که به یک گالری هنر خیابانی تبدیل شده است.

قلعه هایدلبرگ

این قلعه در هایدلبرگ ترکیبی از معماری گوتیک و رنسانس است و بر روی تپه‌ای مشرف به شهر قرار دارد.

جزیر زیلت (sylt)

 کافی است به سمت شمال آلمان سفر کنید تا با جزیره‌ای شگفت انگیز که مقصد بسیاری از آلمانیان برای سفر است، آشنا شوید. این ساحل ۴۰ کیلومتر ساحل شنی پیوسته دارد با تپه‌های شنی و فانوس‌های دریایی دارد. در سفر به این ساحل خودتان را برای قدم زدن‌های طولانی آماده کنید و کفش و لباس مناسب همراه خود داشته باشید.

چطور به آلمان سفر کنیم؟

تقریبا آرزوی هر فردی این است که از کشور آلمان دیدن کند و جاذبه‌های گردشگری آن را ببیند. هرگونه سبک سفری که دارید، آلمان می‌تواند مقصدی هیجان انگیز برای شما باشد. برای سفر به آلمان نیاز دارید که ویزا تهیه کنید و توصیه ما به شما این است که به غیر کارت‌های اعتباری، پول نقد نیز همراه خود داشته باشید زیرا بسیاری از مغازه‌های محلی آلمان فقط پول نقد دریافت می‌کنند.

images_1692512550_64e1b126aa70c.png

یکی از مهم‌ترین جاهایی که در آلمان حتما باید از آن دیدن کنید، شهر برلین است. این شهر که در شمال شرق آلمان واقع شده، با چشم انداز رودخانه‌ی اسپری و هاول است. بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند سفرشان را از این شهر شروع کنند به همین دلیل بلیط تهران برلین را تهیه می‌کنند و حتی ممکن است که طول سفرشان را در برلین بگذرانند تا از کلوب‌های شبانه، گالری‌ها و کلیساهای آن دیدن کنند.

در همین حال نمی‌شود از اهمیت فرانکفورت نیز چشم‌پوشی کرد. فرانکفورت شهری با تلفیق زندگی سنتی و مدرن است که در آن می‌توانید باکیفیت‌ترین سبک زندگی را تجربه کنید. اگر سفرتان را از برلین شروع کرده‌اید، کافی است ۶ ساعت رانندگی کنید تا به فرانکفورت برسید. البته ناگفته نماند که بلیط تهران فرانکفورت نیز برای افرادی که اولین مقصدشان آنجاست، وجود دارد.

کلام آخر

به طور کلی اگر قصد سفر به آلمان را دارید، ماه می تا سپتامبر زمان مناسبی برای شماست، البته باید بدانید که به غیر از شما، توریست‌های بسیار دیگری نیز در آن زمان به آلمان می‌آیند. البته به یاد داشته باشید که در ماه‌های فصل تابستان، بارندگی در این کشور افزایش پیدا می‌کند و دما به ۳ تا ۲۷ درجه می‌رسد. برای سفر به آلمان جای نگرانی وجود ندارد زیرا این آلمان، جز کشورهای بسیار امن محسوب می‌شود و گردشگران با خیال راحت شروع به گشت و گذار می‌کنند. پس همین الان بلیط‌تان را تهیه کرده و در چمدان‌تان جای خالی برای سوغاتی‌هایی مانند صابون‌های معطر، خردل، کوزه‌های لعابی و… نگه دارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید