خرید آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو از شرکت آبگونه

کدخبر: ۶۱۰۸۴۸
امروزه به واسطه رشد بی‌رویه جمعیت، کاهش نزولات آسمانی، افزایش مهاجرت به کلان شهرها، جهش ژنتیکی ویروس‌ها و مواردی از این قبیل، شاهد کمبود منابع آبی مورد نیاز و آلودگی شدید آن در اکثر شهرها هستیم. خرید آب تصفیه کن خانگی و استفاده از آب تصفیه شده یکی از ساده‌ترین و در عین حال کارآمد ترین روش‌های موجود جهت دسترسی نامحدود به آب سالم و عاری از هرگونه آلاینده می‌باشد.
خرید آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو از شرکت آبگونه

رپرتاژ آگهی: قبل از پرداختن به موضوع انتخاب و خرید آب تصفیه کن خانگی، لازم است اطلاعات مفیدی در مورد فرآیند تصفیه آب داشته باشید. تصفیه آب فرآیندی است که از طریق حذف ذرات معلق، املاح شیمیایی مضر، مواد آلی، فلزات سنگین و میکروب‌ها موجب افزایش کیفیت آب گردیده و آن را از هرگونه آلودگی‌ها و آلاینده پاک می‌نماید. بطور کلی تجهیزاتی که از طریق فرآیند تصفیه به پاکسازی آب می‌پردازند، آب تصفیه کن نام دارند.

در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای گوناگون و معتبر بین المللی در زمینه تولید تجهیزات تصفیه فعال بوده و محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه می‌نمایند. تایوان ازجمله کشورهایی است که طی سالیان اخیر به قطب تولید سیستم‌های تصفیه مبدل گردیده است. در ادامه ضمن تشریح عملکرد آب تصفیه کن خانگی، به معرفی برند معتبر آکوا پرو و شرکت آبگونه، بعنوان نمایندگی رسمی این برند در ایران خواهیم پرداخت.

معرفی آب تصفیه کن خانگی

آب تصفیه کن خانگی عضوی از خانواده بزرگ تجهیزات تصفیه به شمار می‌رود که جهت استفاده در منازل، ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها طراحی گردیده است. با استفاده از این دستگاه ضمن دسترسی نامحدود به آب شرب بهداشتی و استاندارد، از خطر ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی و مشکلات سیستم گوارش در امان خواهید بود. در سالهای اخیر مدل‌های مختلفی از آب تصفیه کن خانگی به بازار عرضه گردیده است.

طراحی ظاهری

انواع آب تصفیه کن خانگی کلاسیک زیر سینکی، اینلاین و رومیزی، از متداول‌ترین مدل‌های تولید شده جهت مصارف خانگی می‌باشند. در این میان مدل کلاسیک زیرسینکی از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفته است. غیر از موضوع طراحی بیرونی، مهمترین وجه اختلاف در میان سیستم‌های مختلف تصفیه، در نوع فیلتراسیون آنهاست.

سیستم تصفیه

فرآیند تصفیه در انواع آب تصفیه کن خانگی به روش‌های مختلف انجام می‌پذیرد. یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تصفیه در انواع دستگاه تصفیه آب امروزی، سیستم اسمز معکوس نام دارد. این روش تصفیه در دستگاه‌های  تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به کار گرفته می‌شود. مهمترین بخش در سیستم اسمز معکوس، فیلتر ممبران نام دارد که بر اساس خاصیت اسمزی آب طراحی گردیده است.

بطور کلی در طراحی آب تصفیه کن‌ خانگی از روش‌های تصفیه متنوعی مانند اولترا فیلتراسیون، اسمز معکوس، اشعه ماوراء بنفش و ... جهت حذف ذرات و مواد آلاینده از آب استفاده می‌شود. تعیین سیستم فیلتراسیون دستگاه تنها بر اساس میزان سختی آب و نوع آلاینده‌های موجود در آن امکان پذیر خواهد بود. همچنین ظرفیت تصفیه در هر دستگاه متفاوت است و به میزان آبی که می‌تواند در یک بازه زمانی خاص تصفیه کند، اشاره دارد.

مزایای آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو

مزایای آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو

شرکت آکوا پرو برندی آمریکایی کانادایی بوده که از شروع قرن بیستم میلادی با هدف ایجاد کاهش در هزینه‌های تولید و رقابت اقتصادی با کشور چین، تکنولوژی خود را به کشور تایوان منتقل نموده است. به جرأت می‌توان گفت که تکنولوژی طراحی و ساخت آب تصفیه کن خانگی بعلت وجود رقابت در میان برندهای مطرح حاضر در کشور تایوان مانند سافت واتر، سی سی کا، آکوا پرو، فلوکس تک و ... به اوج خود رسیده است.

برند آکوا پرو بعنوان یکی شرکت‌های پیشتاز و نوآور در صنعت تصفیه شناخته شده و به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی، مورد استقبال خریداران در اقصی نقاط جهان همچنین کشور عزیزمان ایران، واقع گردیده است. استفاده از آب تصفیه کن خانگی، مزایای بی شماری را در پی خواهد داشت. از مهمترین مزایای خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

حذف آلاینده‌های مضر

انواع آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو ذرات معلق، املاح شیمیایی، مواد آلی، کلر، فلزات سنگین و آلاینده‌های میکروبی را از آب حذف می‌نمایند. این فرآیند باعث بهبود ظاهر، طعم، رنگ و بوی آب گردیده و کیفیت آب را به استانداردهای جهانی آب شرب خواهد رساند.

پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های دستگاه گوارش

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو با کمک فیلترهای آنتی باکتریال و اشعه UV تعبیه شده در آن، نسبت به حذف کامل آلاینده‌های میکروبی شامل میکروب، ویروس، انگل، باکتری و کلیه عوامل بیماری زا اقدام نموده و امکان پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی دستگاه گوارش را فراهم خواهد نمود.

حفاظت از محیط زیست

با ایجاد دسترسی نامحدود به آب تصفیه شده در منزل، نیازی به خرید بطری‌های آب آشامیدنی نخواهید داشت. این موضوع باعث کاهش مصرف مواد پلاستیکی و جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی خواهد شد. به عقیده دانشمندان، مدت زمان لازم جهت تجزیه مواد پلاستیکی در طبیعت، در حدود هزار سال خواهد بود.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو موجب کاهش هزینه‌‌های مرتبط با خرید بطری‌های آب آشامیدنی می‌گردد. در صورت وجود هرگونه آلاینده در آب لوله‌کشی منزل، استفاده از آب تصفیه شده موجب کاهش هزینه‌های درمان بیماری‌های مرتبط با مصرف آب آلوده خواهد شد.

مقرون بصرفه

بطور کلی هزینه‌های پرداختی جهت خرید و موارد مرتبط با سرویس و نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی در طول مدت زمان مشابه، بسیار مقرون بصرفه تر از هزینه خرید انواع بطری‌های آب آشامیدنی می‌باشد. همچنین کیفیت آب تولیدی توسط تجهیزات تصفیه، بسیار بالاتر از انواع بطری آب آشامیدنی موجود در بازار خواهد بود.

دسترسی آسان و نامحدود

با خرید آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو، دسترسی آسان و نامحدود به آب تصفیه شده مطابق با استانداردهای جهانی خواهید داشت. همچنین با استفاده از تجهیزات خانگی آکوا پرو، سلامتی خود و خانواده را تضمین خواهید نمود.

مشخصات دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

در ساختار انواع آب تصفیه کن خانگی، قطعات متعددی تعبیه گردیده است. عدم وجود هریک از این قطعات و یا استفاده از قطعات بی کیفیت و فیک، تاثیر بسزایی در قیمت نهایی تجهیزات تصفیه آب و کیفیت آنها خواهد داشت. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو دارای قطعات و فیلتراسیون اوریجینال تایوانی می‌باشد. از ویژگی‌ها و مشخصات فنی آب تصفیه کن تایوانی آکوا پرو می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بهره‌ مندی از سیستم فیلترسیون اسمز معکوس

  • وجود تنوع بی نظیر در فیلتراسیون از 6 تا 12 مرحله

  • استفاده از فیلتر ممبران 13 لایه 75 گالنی شرکت فیلم تِک

  • دارای مخزن 5 گالنی 3 لایه آنتی باکتریال با لایه داخلی استیل برند تانک پک تایوان

  • مجهز به هوزینگ‌های دابل اورینگ برند تانک پک تایوان

  • دارای پمپ قدرتمند و بی صدای تایوانی با فشار 125 Psi

  • مجهز به اتصالات و فیتینگ‌های تایوانی

  • دارای ترانس برق سوئیچینگ 24 ولت 1200 میلی آمپر تایوانی

  • مجهز به شیر برقی و سنسورهای هوشمند تایوانی

  • دارای گیج فشارسنج روغنی بزرگ تایوانی

  • مجهز به شیر تنظیم سختی آب (شیر میکس) تایوانی

  • دارای شاسی فلزی با رنگ کوره‌ای

  • مجهز به شیر اهرمی تمام استیل با کارتریج قابل تعویض تایوانی

  • دارای پک اتصالات انشعاب ورودی تمام استیل تایوانی

  • مجهز به بست خروجی فاضلاب تایوانی

خرید آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو از شرکت آبگونه

خرید آب تصفیه کن آکوا پرو از شرکت آبگونه

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین (مسئولیت محدود) به شماره ثبت 618078 نمایندگی محصولات آکوا پرو در ایران، با سالها تجربه درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع آب تصفیه کن خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه، در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد. شرکت آبگونه با ارائه گارانتی طلایی 24 ماهه و خدمات پس از فروش مادام العمر، سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان گرامی خود نموده است.

با خرید آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو از شرکت آبگونه پالایش گستر نوین، ضمن بهره مندی از گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات با شماره سریال منحصر به فرد و خدمات پس از فروش مادام العمر، از مزایای دیگری نیز برخوردار خواهید شد. این مزایا به شرح ذیل می‌باشند:

  • ضمانت اصالت محصولات

  • تضمین قیمت محصولات

  • ارسال رایگان انواع دستگاه تصفیه آب

  • نصب رایگان آب تصفیه کن خانگی

  • ضمانت بازگشت 7 روزه محصولات

  • امکان پرداخت وجه در محل

  • عضویت در باشگاه مشتریان آبگونه

  • امکان ثبت سفارش و خرید آنلاین

  • سرویس اطلاع رسانی پیامکی رایگان

  • امکان بازدید از نمایشگاه و خرید حضوری

  • ارائه مشاوره رایگان و تخصصی

پیش از انتخاب و خرید آب تصفیه کن خانگی، نسبت به اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت آبگونه اقدام فرمایید. مشاوران مجرب و متخصص آبگونه، با کمال صداقت رهنمود های لازم را در جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی متناسب با بودجه، میزان سختی آب لوله‌کشی محل سکونت و نوع آلاینده‌های موجود در آن، به شما ارائه خواهند نمود. خرید از شرکت آبگونه پایان معامله نبوده و آغاز تعهدات ما به شمار می‌رود.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین روش ممکن جهت خرید آب تصفیه کن خانگی متناسب با آلاینده‌های موجود در آب لوله‌کشی، اخذ مشاوره از کارشناسان و مشاوران مجرب در صنعت تصفیه خواهد بود. در صورتی که به هردلیل شخصاً و بدون نیاز به مشاوره، قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید، توجه شما را به رعایت نکات ذیل جلب می‌نماییم:

سیستم فیلتراسیون

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید آب تصفیه کن خانگی، انتخاب سیستم فیلتراسیون دستگاه می‌باشد. انتخاب نوع فیلتراسیون، ارتباط مستقیم با میزان سختی آب منطقه و نوع آلاینده‌های موجود در آن خواهد داشت. امروزه از فیلتراسیون اسمز معکوس بعنوان بهترین و کامل‌ترین سیستم تصفیه جهت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یاد می‌شود.

تعداد مراحل فیلتراسیون

تعداد فیلترهای تعبیه شده در آب تصفیه کن خانگی، از دیگر موارد مهم در هنگام خرید تجهیزات تصفیه به شمار می‌رود. در صورتی که مراحل فیلتراسیون دستگاه متناسب با میزان سختی، منبع تامین کننده و نوع آلاینده‌های موجود در آب نباشد، فرآیند تصفیه کامل نخواهد شد. به همین دلیل لازم است قبل از انجام هرگونه اقدام جهت انتخاب و خرید دستگاه، آنالیز کاملی از موارد فوق را در اختیار داشته باشید.

کیفیت قطعات و فیلتراسیون

هرچه کیفیت قطعات بکار رفته در ساختار دستگاه بالاتر باشد، از طول عمر مفید بیشتری برخوردار بوده و به ندرت دچار مشکل و خرابی می‌گردد. همچنین کیفیت فیلتراسیون تعبیه شده در آب تصفیه کن خانگی، ارتباطی مستقیم با کیفیت آب خروجی، پالایش کامل آلاینده‌ها و بطور کلی تامین سلامت بدن خواهد داشت. توصیه می‌کنیم دستگاه‌های مجهز به فیلتراسیون وارداتی و دارای استاندارد بین المللی را در اولویت خرید قرار دهید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بلند مدت، از مهمترین عوامل موثر در بحث تعمیر و نگهداری دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می‌روند. زیرا در صورت بروز هرگونه ایراد و خرابی، قادر به استفاده از خدمات رایگان گارانتی، ارائه شده توسط شرکت فروشنده خواهید بود. همچنین نسبت به تامین قطعات و فیلتراسیون مورد نیاز در طول مدت زمان استفاده از دستگاه، اطمینان خاطر خواهید داشت.

فرآیند تصفیه در آب تصفیه کن خانگی

فرآیند تصفیه در آب تصفیه کن خانگی

انواع آب تصفیه کن خانگی اسمز معکوس 6 مرحله‌ای، دو نوع از آلاینده‌های موجود در آب را پالایش نموده و حذف می‌نمایند. این فرآیند شامل مراحل ذیل می‌باشد:

تصفیه فیزیکی

در این مرحله آب وارد 3 عدد فیلتر تصفیه فیزیکی دستگاه گردیده و املاح معلق در آن تا قطری معادل با 5 میکرون حذف می‌گردند. شن، ماسه، گچ، آهک، زنگ زدگی، گل و لای و رسوبات آب در این مرحله حذف شده و مهیای ورود به مرحله بعد خواهد شد.

تصفیه شیمیایی

در این مرحله آب وارد تنها فیلتر تصفیه شیمیایی دستگاه، یعنی فیلتر ممبران می‌گردد. نیتریت، نیترات، فسفات، آرسنیک، سموم کشاورزی، فلزات سنگین، گاز کلر، فلوراید و ... تا قطری معادل 0.0001 میکرون از آب حذف گردیده و راهی فاضلاب خواهند شد.

آبگونه؛ نمایندگی آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو

در وبسایت تخصصی شرکت آبگونه، نمایندگی آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو در ایران، انواع محصولات این برند معتبر و محبوب با تنوعی بی نظیر و با امکان خرید آنلاین در اختیار هموطنان عزیز قرار گرفته است. همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان مجرب این مجموعه نیز فراهم گردیده است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، نسب به اخذ مشاوره از کارشناسان شرکت آبگونه اقدام فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید