حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه ارتش اسرائیل در شمال اراضی اشغالی

کدخبر: ۶۴۷۶۱۲
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن چند پایگاه و تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه ارتش اسرائیل در شمال اراضی اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما با پهپاد مسلح محل استقرار نظامیان دشمن اسرائیلی را در داخل اتاقی در پادگان «رامیم» هدف قرار دادیم و هدف مورد اصابت مستقیم قرار گرفت.

حزب‌الله همچنین گزارش داد: ما پایگاه دریایی «راس الناقوره» را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادیم. همچنین با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی را در سایت «رمثا» در مزارع اشغالی «شبعا» بمباران کردیم.

خبر مرتبط
حمله موشکی به یک نفتکش در دریای سرخ

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از حمله موشکی به یک نفتکش در نزدیکی بندر المخای یمن در دریای سرخ خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۵:۲۵ روز شنبه (به وقت محلی) سامانه‌های فنی و تجهیزات جاسوسی در پایگاه «الراهب» را با سلاح‌های مناسب هدف قرارداد وآن‌ها را از بین بردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

خبر مرتبط
صهیونیست ها به کامیون های کمک به غزه حمله می کنند

اقتصادنیوز: چند روزی است که شهرک‌نشینان افراطی کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه متعددی را که از اردن به سمت نوار غزه می‌روند، غارت می‌کنند. نمونه جدید این اقدام هم روز جمعه زمانی روی داد که یک راننده کامیون در کرانه باختری توسط ده‌ها غیرنظامی صهیونیست (شهرک‌نشینان) مجروح شد.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی