کاهش قیمت شمش فولاد چین در بازار تانگشای

کدخبر: ۱۰۹۴۹۳
قیمت شمش فولاد چین در بازار تانگشای، کاهش مجددی را تجربه کرد و با قیمت ۲۰۳۰ رنمینبی به ازای هر تن، مورد معامله قرار گرفت که رکوردی در زمینه کاهش قیمت این کالا محسوب می‌شود.
کاهش قیمت شمش فولاد چین در بازار تانگشای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از یومتال، بازار فولاد نورد نیز هیچ بهبودی در این منطقه نداشته است و مجموع این عوامل خریداران و تولید کنندگان را نسبت به آینده بازار بدبین کرده است. با در نظر گرفتن هزینه‌های مواد اولیه، در حال حاضر قیمت شمش فولاد در بازار محلی، کمتر از هزینه تولید آن است.

روند کاهشی قیمت‌ها، در بعدازظهر نیز ادامه داشت. میزان مبادلات در بازار افزایشی نداشت و مسیر کاهشی بازار نیز به دلیل احتیاط و تردید خریداران برای اقدام به خرید، روند عکس پیدا نکرد.

بعضی از کار‌شناسان داخلی بازار تانگشای، اعتقاد دارند قیمتهای فعلی شمش آهن، هنوز قیمت کف محسوب نمی‌شود. با توجه به کاهش میزان ذخیره سازی این محصول برای فصل زمستان، پیش بینی می‌شود قیمت‌ها حتی بیش از این کاهش یابند.

علاوه بر شمش فولاد، قیمت سایر انواع محصولات عمده فولادی نیز کاهش یافت. قیمت فولاد ساختمانی به وضوح با کاهش روبرو بوده است و میزان کاهش قیمت اعلام شده برای نورد گرم کویل، حتی از آن هم بیشتر بوده است.

قیمت فولاد CR نیز اگر چه هفته با ثباتی را پشت سر گذاشت اما از امروز شروع به کاهش کرده است. بازار ورق متوسط فولاد نیز به دلیل افزایش ورود محصول از بخشهای شمالی، کم رونق بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید