تردد ۱۵۵ هزار مسافر از مرزهای جاده‌ای در بهار ۹۴

کدخبر: ۱۲۲۶۱۹
۱۵۵ هزار مسافر در سه ماهه نخست سال ۹۴ از مرزهای جاده‌ای کشور تردد کردند که بیشترین ترددها از پایانه‌های مرزی دوغارون٬ مهران٬ آستارا و بیله‌سوار بود.
تردد ۱۵۵ هزار مسافر از مرزهای جاده‌ای در بهار ۹۴

آمار جابجایی  مسافران ورودی از مرزهای جاده‌ای کشور در سه ماه نخست سال با خودروی سوای ١۴٣۴۵ و آمار مسافران خروجی با خودروی سواری ١۶٨٩٩ بوده است.

همچنین ۵۴٣٢٩ مسافر با اتوبوس و ١٧٩۵ مسافر با مینی‌بوس وارد کشور شده‌اند؛ همچنین ۶۵٧۴٣ مسافر با اتوبوس و ١۴٣٠ با مینی‌بوس از مرزهای کشور خارج شده‌اند.

در این میان پایانه مرزی دوغارون با ۱۴۱۴۴ مسافر ورودی و ۱۴۱۹۳ مسافر خروجی٬ مرز مهران با ۵۴۵۵ مسافر ورودی و ۴۵۲۶ مسافر خروجی٬ آستارا با ۲۹۸۶ مسافر ورودی و ۴۰۲۲ مسافر خروجی و بیله سوار با ۳۷۷۸ مسافر ورودی و ۱۰۴۶۰ مسافر خروجی از پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور در سه ماهه نخست سال بوده‌اند.

مجموع مسافران ورودی به کشور در سه ماهه نخست سال ۷۰۴۶۹ نفر در قالب ۸۳۹۰ سفر بوده است که بیشترین مسافران به جز هموطنان ایرانی به ترتیب از کشورهای افغانستان٬ عراق٬ پاکستان و آذربایجان وارد کشور شده‌اند.

مجموع مسافران خروجی از کشور در سه ماهه نخست سال نیز ۸۴۰۷۲ در قالب ۹۹۶۷ سفر بوده است که بیشترین مسافران خروجی به جز هموطنان ایرانی به ترتیب از کشورهای افغانستان٬ عراق٬ آذربایجان و پاکستان بودند.

از میان مسافران ورودی ۳۸۱۴۹ مسافر ایرانی و ۳۲۳۲۰ مسافر خارجی همچنین از میان مسافران خروجی نیز ۴۸۳۷۶ مسافر ایرانی و ۳۵۶۹۶ مسافر خارجی بودند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید