جزئیات دستورالعمل اعطای وام‌های احیاگر صنایع کوچک/ وام دولت به کدام واحدهای صنعتی می‌رسد؟

کدخبر: ۱۴۶۳۴۳
بر اساس آخرین آمار به دست آمده در کل کشور حدود 15 هزار واحد و طرح برای دریافت این وام‌ها تا سقف سه میلیارد تومان ثبت نام کرده‌اند و از سویی مشخص شده 1316 میلیارد تومان از اعتبار 16 هزار میلیاردی احیای صنایع کوچک و متوسط سهم استان تهران است.
جزئیات دستورالعمل اعطای وام‌های احیاگر صنایع کوچک/ وام دولت به کدام واحدهای صنعتی می‌رسد؟

به گزارش اقتصادنیوز، دولت برای تسهیلات‌دهی بانک‌ها به 7500 واحد صنعتی راکد شرایط جدیدی تعیین کرده که با این وجود این طرح همچنان در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعت و مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران هر کدام در گفت و گوهایی جداگانه به شرایط اعطای وام به واحدهای صنعتی کشور پرداخته اند.

علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعت در این باره اعلام کرده است که واحدهای صنفی و معادن نمی‌توانند از تسهیلات ۱۶ هزار میلیاردی احیاگر صنایع استفاده کنند اما احتمالا این دو بخش در مرحله بعد به طرح اضافه می‌شوند که در این صورت دو تا سه هزار میلیارد تومان به میزان تسهیلات افزوده خواهد شد.

در صورتی که محمدرضا مس فروش، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران نیز از آخرین وضعیت ثبت تقاضا برای وام گفته است: تا کنون ۶۳ درصد از صنایع این استان برای دریافت وام ثبت‌نام کرده‌اند.

در ادامه اقتصادنیوز به شرح مختصری از اظهارات این دو مسوول درباره شرایط اعطای وام به صنایع پرداخته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید