کلیه ام را می فروشم به 170 میلیون، چون نامزد دارم و باید ازدواج کنم /کلیه ام را زیر 450 میلیون تومان نمی فروشم!

کدخبر: ۵۳۹۱۲۰
«چند سال دارید؟ برای کلیه‌تان که برای فروش گذاشتید چه قیمتی در نظر گرفتید؟ چرا تصمیم به این کار دارید؟»
کلیه ام را می فروشم به 170 میلیون، چون نامزد دارم و باید ازدواج کنم /کلیه ام را زیر 450 میلیون تومان نمی فروشم!

به گزارش اقتصادنیوز خبرنگار روزنامه اعتماد در گزارشی میدانی این پرسش را مطرح کرده و پاسخ افراد را نوشته است.

در این گزارش آمده است:

نفر اول: مردی 21 ساله است که کلیه خود را 170 میلیون تومان قیمت گذاشته است. او می‌گوید: «سه، چهار روز است که کلیه‌ام را برای فروش گذاشتم. نامزد دارم و چون می‌خواهم داماد شوم، پول کم داشتم.»

نفر دوم: مردی است 32 ساله. قیمتی را برای فروش کلیه‌اش عنوان نکرده و زیر آگهی مربوط به فروش کلیه نوشته است؛ قیمت توافقی! او نیز می‌گوید: «چند روزی می‌شود که کلیه‌ام را برای فروش گذاشتم. حدود 30 الی 40 میلیون تومان هم قیمت برایش در نظر گرفتم. بدهی داشتم برای همین کلیه‌ام را به فروش گذاشتم. یک هفته، ده روز است که نتیجه آزمایش‌هایم را از بیمارستان گرفتم.»

نفر سوم: این مرد 33 سال دارد. ساکن یکی از استان‌های شمال غرب کشور است و می‌گوید: «برایم فرقی نمی‌کند هر شهری باشد، می‌آیم. فقط قیمتی باشد که بتوانم بدهی‌ام را بدهم. پدرم ورشکست شده است. من هم برای اینکه بتوانم بدهی‌های او را صاف کنم، کلیه‌ام را برای فروش گذاشتم. 400 میلیون تومان بدهی داریم. من هم حدودا 400 میلیون تومان کلیه‌ام را برای فروش گذاشتم.»

نفر چهارم: زنی است که می‌گوید: «والا من نمی‌دانم. باید از شوهرم بپرسم و به شما اطلاع دهم.»

نفر پنجم: مردی 32 ساله است. او نیز می‌گوید: «یک هفته می‌شود که کلیه‌ام را با مبلغ 500 میلیون تومان برای فروش گذاشتم. همسرم از من جدا شده است و محکومیت مهریه دارم. می‌خواهم کلیه‌ام را بفروشم تا بتوانم مهریه همسرم را بدهم.»

نفر ششم: این زن 31 سال دارد. در خصوص فروش کلیه‌اش  می‌گوید: «مشکلات مالی که دارم باعث شده کلیه‌ام را برای فروش بگذارم. 500 میلیون تومان هم قیمت مدنظرم است.»

نفر هفتم: مردی 33 ساله است که می‌گوید: «کلیه‌ام را 400 میلیون تومان برای فروش گذاشتم. خانم؛ تا آدم نیاز مالی نداشته باشد، می‌تواند دست به این کار بزند؟»

نفر هشتم: این مرد 30 سال دارد و  می‌گوید: «کلیه‌ام را با قیمت توافقی برای فروش گذاشتم.، اما مشکلم با چهارصد و 50 میلیون تومان حل می‌شود. زیر این قیمت به هیچ عنوان نمی‌توانم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی