تلاش گاوها برای فتح کانال 30 هزار دلاری/ قیمت بیت کوین نزولی می شود؟

کدخبر: ۵۶۴۷۰۸
قیمت بیت‌کوین دوباره کاهش می‌یابد زیرا گاوها در تلاش برای رساندن آن به سطح ۳۰ هزار دلار هستند.
تلاش گاوها برای فتح کانال 30 هزار دلاری/ قیمت بیت کوین نزولی می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا به نقل از کریپتو، قیمت بیت‌کوین توانست بیشتر از سطح مقاومت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار بالاتر رود و برای رسیدن به سطح بالاتر از سطح ۲۸ هزار و ۸۰۰ دلار و ۲۹ هزار دلار تلاش کرد.

اوج نوسان اخیر نزدیک به ۲۸هزار و ۵۹۵ دلار قبل از اصلاح نزولی شکل گرفت. قیمت به زیر سطح حمایت ۲۸ هزار و ۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کاهش یافت و خرس‌ها قیمت را به زیر منطقه حمایتی ۲۸ هزار دلار رساندند. قیمت پایین نزدیک به ۲۷ هزار و ۵۷۸ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت زیان است.

مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۷هزار و ۸۲۰ دلار است که نزدیک به سطح ۲۳.۶درصد فیب (فیبوناچی) اصلاحی حرکت نزولی از ۲۸هزار و ۵۹۵ دلار به پایین ۲۷هزار و ۵۷۸ دلار است.

سطوح فیبوناچی اصلاحی (Fibonacci retracement) ابزار محبوبی است که توسط تریدرها برای شناسایی نقاط عطف قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۲۸ هزار و ۱۰۰ دلار و خط روند است که نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۸هزار و ۵۹۵ دلار به پایین ۲۷هزار و ۵۷۸ دلار است. اکنون مقاومت اصلی  نزدیک به ۲۸هزار و ۸۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است. حرکت واضح به بالای سطح ۲۸هزار و ۸۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۲۹هزار و ۲۰۰ دلاری هدایت کند. هر سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش منطقه مقاومت ۳۰هزار دلاری داشته باشد.

اگر قیمت بیت‌کوین نتواند مقاومت ۲۸هزار و ۱۰۰ دلاری را از بین ببرد، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی، نزدیک به منطقه ۲۷هزار و ۶۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۷هزار و۵۰۰ دلاری است. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۲۷هزار و ۵۰۰ دلاری ممکن است جرقه نزول جدیدی را ایجاد کند. پشتیبانی اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷هزار دلار است که در زیر آن قیمت ممکن است ۲۶هزار و ۶۰۰ دلار آزمایش شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی