رییس سازمان بازرسی کل کشور:

مردم را در اقتصاد دخیل کنیم

کدخبر: ۵۶۵۵۲۷
ذبیح الله خداییان گفت: باید زمینه حضور مردم را در صحنه اقتصادی آماده کنیم چون اگر تولید افزایش یابد تورم خود به خود پایین می‌آید.
 مردم را در اقتصاد دخیل کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مردم را باید در اقتصاد دخیل کنیم، چراکه رقیب مسوولان نیستند.

ذبیح الله خداییان پنجشنبه شب در نشست شورای اداری ساوجبلاغ، افزود: باید زمینه حضور مردم را در صحنه اقتصادی آماده کنیم چون اگر تولید افزایش یابد تورم خود به خود پایین می‌آید.

وی بیان کرد: بار سنگینی بر دوش همه ما گذاشته شده، مدیر نقش بسیار مهمی در اداره کشور دارد و باید مردم از اداره ای که او مدیریت می کند ، ابراز رضایت کنند، در صورتی که امکانات هم نداشته باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رهبر معظم انقلاب مهمترین مساله سال را موضوع اقتصادی بیان کردند، ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی ویژه در اقتصاد دارد و برای تحقق شعار سال باید تمام مسوولان همکاری کنند و پای کار بیایند.

خداییان افزود: فضای کسب و کار خوبی وجود ندارد که سرمایه گذار از کشور خارج می شود و کسی دنبال کارش نیست که موانع را از سر راه بردارد بسیاری از دستگاه ها در مقابل دادن استعلام الکترونیکی مقاومت می‌کنند چون برایشان سود دارد.

وی تاکید کرد: تغییر کاربری به خاطر مساله ترک فعل ها است و نباید اجازه دهیم اراضی مزروعی را به تعاونی های مسکن بفروشند. از ابتدا نباید اجازه ساخت و ساز بدهیم و باید آماری بدهیم که از ساخت و سازها و تصرف پیشگیری کرده باشیم نه اینکه ساخت و سازها را تخریب کرده باشیم.

وی افزود: کار سازمان بازرسی در استان شناسایی مدیران ضعیف است و مدیران قوی هم باید شناسایی و معرفی شوند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر در منطقه‌ای ساخت و ساز زیاد است، مدیران متخلف را باید بگیریم بنابراین اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید