سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد در سوبازار

کدخبر: ۵۸۹۷۶۲
مدیر مرکز نوآوری و مدیر عامل شرکت کسب و کار دنیای اقتصاد گفت که این مجموعه ارتباط بسیار خوبی با بنگاه های تجاری و فعالان صنعتی دارد و از این جهت تحلیل های دنیای اقتصاد، راهنمای مناسبی برای فعالان اقتصادی است.
سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد در سوبازار

به گزارش اقتصادنیوز، مراسم امضای قرارداد شتابدهی و سرمایه پذیری در ساختمان دنیای اقتصاد برگزار شد و با نهایی شدن این قرارداد، سوبازار رسما در پورتفوی شرکت مدیریت کسب و کار دنیای اقتصاد قرار گرفت.  

در آغاز این مراسم غلامحسین محمدی، مدیر مرکز نوآوری و مدیر عامل شرکت کسب و کار دنیای اقتصاد، با اشاره به اهمیت حوزه تحقیقات بازار در ایران و جهان اظهار داشت: مجموعه دنیای اقتصاد ارتباط بسیار خوبی با بنگاه های تجاری و فعالان صنعتی دارد و از این جهت تحلیل های دنیای اقتصاد، راهنمای مناسبی برای فعالان اقتصادی است.

وی ادامه داد: اعتماد به دنیای اقتصاد در حوزه داده ها و تحلیل های اقتصادی موجب گردیده این مجموعه در زمینه مشاوره های اقتصادی و مدیریتی به کسب و کارها نیز فعال شده و طی سرمایه گذاری و همکاری با برخی شرکت ها و استارتاپ های شناخته شده، اقدام به ارائه خدمات به صنایع و کسب و کارها نماید. در همین راستا پلتفرم سوبازار به عنوان تنها مرجع ارائه گزارش های بازار ایران از امروز در کنار دنیای اقتصاد خواهد بود تا ضمن هم ایجاد افزایی در مجموعه، خدمات تخصصی کسب و کار در حوزه داده ها و گزارش های بازارهای مختلف را به مخاطبان و مشتریان ارائه دهد. 

در ادامه هادی ورقایی، بنیان گذار سوبازار، نیز ضمن ابزار خشنودی از شکل گیری این همکاری گفت: مدت ها بود خلأ وجود یک پلتفرم واسط میان شرکت های تحقیقات بازار و فعالان اقتصادی و تجاری را حس می کردیم. مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف امروز بیش از هر زمان دیگری به اهمیت گزارش های علمی و دقیق از وضعیت بازارها و نقش آنها در اتخاذ تصمیم های تجاری و استراتژیک پی برده اند.

وی ادامه داد: به همین دلیل زیرساخت های جمع آوری داده، تحلیل داده و پلتفرم های فروش گزارش، جایگاه ویژه ای یافته اند و مکمل های خوبی برای شرکت های تحقیقات بازار هستند. وی افزود: خوشحال هستیم که امروز توانستیم در کنار یکی از بازیگران مهم اقتصادی کشور قرار بگیریم و امیدواریم این همکاری سرآغاز خوبی برای توسعه خدمات و ارائه گزارش های تحلیلی و متنوع به فعالان بازارها باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید