استلانتیس اعلام کرد

این خودرو خوش قیمت در راه بازار خودرو

کدخبر: ۵۹۷۶۰۹
اقتصادنیوز: استلانتیس اواخر سال جاری یک وسیله نقلیه بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار خواهد کرد که همه افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت
این خودرو خوش قیمت در راه بازار خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیر فناوری گروه خودروسازی استلانتیس گفت که این خودروساز قصد دارد باتری‌های خودروهای الکتریکی سبک‌تر تولید کند و وزن‌ را به نصف کاهش دهد تا پایداری را بهبود بخشد.

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو قطعی شد

 ند کوریک گفت که باتری‌های فعلی خودروهای برقی بیش از حد سنگین هستند و باعث می‌شوند خودروها با اهداف پایداری سازگار نباشند.

کوریک در تورین ایتالیا گفت: آنچه در ذهن دارم و هدف بسیار سختی برای گروه من تا سال ۲۰۳۰ است، تغییر وزن باتری به حداقل ۵۰ درصد باتری سبک‌تر است.

فوری/ قیمت 2 خودروی سفارشی ایران خودرو اعلام شد

سومین خودروساز بزرگ جهان از نظر فروش، به عنوان بخشی از تلاش‌های بلندمدت خود برای بهبود باتری‌ها اعلام کرد که ۴۰ میلیون یورو (۴۳ میلیون دلار) در مرکز فناوری باتری شهر تورین ایتالیا خود سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق گزارش رویترز، کوریک همچنین گفت که استلانتیس اواخر سال جاری یک وسیله نقلیه بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار خواهد کرد که همه افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت، البته به قیمت آن اشاره‌ای نکرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید