اتهام زنی شورای رقابت به معاون وزیر صمت/ با گمانه زنی موجب التهاب بازار خودرو نشوید

کدخبر: ۶۱۷۰۱۲
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای رقابت با تأکید براینکه آسیب شناسی وضعیت بازار خودرو در شورای رقابت در جریان است، گفت: با گمانه زنی نباید موجب التهاب بازار شد.
اتهام زنی شورای رقابت به معاون وزیر صمت/ با گمانه زنی موجب التهاب بازار خودرو نشوید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سپهر دادجوی توکلی سخنگوی شورای رقابت در واکنش به اظهارات اخیر منطقی معاون وزیر صمت مبنی بر اینکه در «سند جدید خودرو که تا پایان سال ابلاغ می شود و بر اساس آن نقش تنظیم گری و نظارت بر عهده شورای رقابت و تعیین قیمت بر عهده خودروساز خواهد بود و وزارت صمت نیز سیاستگذاری می کند»، گفت: آسیب  شناسی وضعیت بازار خودرو در شورای رقابت در جریان است.

خبر مرتبط
لکه رنگ و سال تولید چه تاثیری بر قیمت خودروی کارکرده دارد؟

اقتصادنیوز: یک لکه رنگ روی کاپوت ماشین‌های داخلی حداقل ۱۵ میلیون از قیمت خودرو کم می‌کند و معمولا به‌ازای پنج سال کارکرد حدود ۱۰۰ میلیون از ارزش ماشین کم می‌شود.

وی افزود: تا تصویب و اعلام این شورا، هیچ تغییری در نحوه مدیریت این بازار انحصاری اتفاق نمی افتد. با گمانه زنی نباید موجب التهاب بازار شد. تصمیمات شورا شفاف، به موقع و رسمی اطلاع رسانی می شود.

خبر مرتبط
عبور دنا توربو اتومات از مرز 800 میلیون تومان + جدول قیمت

اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد خودروهای داخلی امروز رشد 4 تا 11 میلیون تومانی داشتند. افزایشی که در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو شامل محصولات سایپا هم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید