قیمت هر کیلو قزل‌آلا اعلام شد + جزئیات

کدخبر: ۶۳۴۹۲۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی تهران ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان است.
قیمت هر کیلو قزل‌آلا اعلام شد + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «آرش نبی زاده» مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی تهران ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان و سالمون ۱۸۰ تا ۱۸۵ هزار تومان است.

خبر مرتبط
قیمت گوشت گوساله، گوشت مرغ و گوشت بوقلمون امروز شنبه ۲۶ اسفند 1402/ قیمت مرغ پایین آمد+ جدول

​اقتصادنیوز: امروز قیمت مرغ در بازار روند نزولی را تجربه کرده است و هر کیلو مرغ کشتار در بازار 80,017 تومان خرید و فروش شد. همچنین قیمت گوشت منجمد گوساله نسبت به روز گذشته بدون تغییر است.

به گفته او، طبق روال همه ساله تقاضا در روزهای پایانی سال برای خرید ماهی افزایش می یابد که همین امر منجر به نوسان جزئی قیمت می شود.

خبر مرتبط
کدام استان‌ها هشدار هواشناسی گرفتند؟

اقتصادنیوز: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

نبی زاده با بیان اینکه تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزار تن رسید، افزود: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه ماهی شب عید نداریم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و ارزان بودن ماهی نسبت به این محصول پروتئینی، بازار ماهی رونق گرفته که این موضوع منجر به افزایش سرانه مصرف شده است.

او گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید قزل آلا سال آینده ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید