دور دنیا

دلار هرات سیگنال داد؛ قیمت‌ها کاهشی ماند/ دینار عراق ساز کاهش کوک کرد

کدخبر: ۶۴۳۲۷۹
اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران شیب نزولی را نسبت به دو روز گذشته تجربه کردند و قیمت ریال عمان بیشترین میزان کاهش را تجربه کرد و 160650 تومان خرید و فروش شد.
دلار هرات سیگنال داد؛ قیمت‌ها کاهشی ماند/ دینار عراق ساز کاهش کوک کرد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در حالی نخستین روز هفته را پشت سر گذاشته است که به مانند هفته گذشته جدول قیمت‌ها با رنگ قرمز پیش روی معامله‌گران قرار گرفت و دلار هرات و درهم امارات با سیگنال‌های کاهشی، شیب نزولی حاکم بر بازار را تندتر کردند.

امروز قیمت دلار هرات در ادامه روند نزولی روزهای پیش خود، با سرعت بیشتری بر مدار کاهش حرکت کرد و در حالی شنبه را به عصر رساند که از کانال 62 هزار تومان رخت بست و با عقب نشینی دو پله‌ای در کانال های کاهشی، به کف کانال 60 هزار تومان رسید تا قیمت دلار و سایر ارزها در بازار تهران سینگال کاهشی محسوسی را از آن دریافت کنند. امری که معامله‌گران امروز بر آن توافق نظر داشتند و بسیاری معتقد بودند افت قیمت محسوس دلار هرات انتظارات در تهران را کاهشی کرده است.

دلار هرات همیشه برای بازار ارز داخلی اهمیت داشته و کاهش و افزایش قیمت آن بر بازار تاثیرگذار است. اما این تنها سینگال کاهشی امروز نبود و معامله گران در حالی شاهد خرید و فروش ها بودند که قیمت درهم امارات هم به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر بر نرخ ارز در بازار داخلی شیب نزولی را در پیش گرفت و در کانال 16 هزار تومان عقبگرد قابل توجهی را تجربه کرد.

براساس نظر کارشناسان، بازار ارز تهران این روزها به نقاط حساسی رسیده است که احتمال استراحت آن بسیار جدی است و طبق آنچه فعالان بازار پیش بینی کرده اند؛ روند نزولی در بازار همچنان حاکم خواهد بود. حال که از وضعیت بازار ارز تهران سخن به میان آمد، بهتر است نگاهی به آخرین قیمت ارزها در روزی که گذشت، بیندازیم.

قیمت درهم امارات امروز 8 اردیبهشت 1403

امروز در بازار ارز تهران قیمت درهم امارات به مانند روز پنجشنبه شیب نزولی را در پیش گرفت و با افت ارزش 552 تومانی که تجربه کرده است، 16852 تومان خرید و فروش شد.

این در حالیست که درهم امارات دو روز پیش بازار را با نرخ 17404 تومانی به پایان رسانده بود.

قیمت درهم امارات امروز

قیمت امروز دینار عراق

امروز در بازار اتفاق قابل توجهی پیش روی معامله گران رخ داد و هر دینار در حالی روز را سپری کرد که در مقایسه با دو روز گذشته بر روند ثبات قیمت پایان داد و با تجربه ریزش سه تومانی که داشت، 46 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شد.

آخرین نرخ ریال عمان در بازار

معاملات امروز در حالی برای هر ریال به پایان رسید که پنج هزار و 210 تومان نسبت به روز پیش کاهش داشته است. هر ریال عصر امروز 160650 تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین نرخ برابری ریال عمان و دلار آمریکا در بازار ارز امروز به 2.6 رسید.

ریال عربستان

نرخ لیر ترکیه امروز

امروز همچنین قیمت لیر ترکیه در جریان مبادلات ارزی بازار تهران بر مدار کاهش پیش رفت و ضمن تجربه افت 50 تومانی، 1915 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شد.

قیمت منات آذربایجان امروز

بازار ارز تهران امروز شاهد سیر کاهشی قیمت منات آذربایجان در مقایسه با دو روز پیش بود؛ هر منات که روز پنجشنبه 37430 تومان معامله شده بود؛ عصر امروز با تجربه افت قیمت هزار و 200 تومانی؛ به کانال کاهشی ورود کرده و 36230 تومان خرید و فروش شد.

منات آذربایجان

نرخ امروز درام ارمنستان

جو کاهشی حاکم بر بازار ارز امروز تهران برای درام ارمنستان هم راهی جز تجربه افت قیمت نگذاشت و هر درام در حالی پنج تومان ارزان شد که نسبت به دو روز گذشته، 159 تومان مبادله شد.

نرخ برابری درام ارمنستان و دلار آمریکا هم امروز به 389.57 رسیده است.

آخرین نرخ لاری گرجستان در بازار

واحد پول رسمی کشور گرجستان هم امروز در پایان معاملات ارزی تهران، ریزش 740 تومانی را تجربه کرد. هر لاری امروز در حالی 23200 تومان قیمت خورد که دو روز پیش بازار را با نرخ 23960 بسته بود.

قیمت امروز بات تایلند

امروز همچنین بات تایلند هم افت قیمت را در جریان مبادلات ارزی معامله گران سر لوحه خود قرار داد و با کاهش 49 تومانی که داشت، 1663 تومان ارزش گذاری شد.

بات تایلند

آخرین نرخ رینگیت مالزی

شرایط کاهشی ارزها برای رینگیت مالزی هم ثابت بود و این ارز در ساعات پایانی فعالیت بازار 390 تومان ارزان شد تا 12930 تومان نسبت به دو روز گذشته معامله شود.

خلاصه معاملات امروز بازار حکایت از تداوم روند نزولی معاملات به مانند هفته گذشته دارد و آنطور که پیش از این نیز اشاره شد روندی به جز کاهش برای بازار پیش بینی نمی شود. امروز در بازار بیشترین میزان کاهش قیمت را به ترتیب ریال عمان و منات آذربایجان تجربه کردند و کمترین میزان افت را هم دینار عراق و درام ارمنستان به نام خود زدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید