رصد بازار کالاهای ورزشی؛

قیمت انواع دوچرخه کوهستان +جدول

کدخبر: ۳۸۹۶۵۸
دوچرخه کوهستان مریدا مدل ONE-TWENTY 500 D گران ترین دوچرخه کوهستان است که با قیمت 40 میلیون و 284 هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت انواع دوچرخه کوهستان +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، دوچرخه یکی از اجناس پرفروش کالاهای ورزشی بوده و معمولا کالایی است که هر خانواده یک دستگاه در خانه دارد. کرونا بر بازار دوچرخه نیز مثل همه بازارها تاثیر منفی گذاشت و فروشندگان با کاهش تقاضا و ریزش فروش روبه‌رو شدند، اما این موضوع بر روند صعودی قیمت دوچرخه بی‌تاثیر بود؛ چراکه عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوچرخه قیمت آهن و فولاد است که با افزایش قیمت بسیاری همراه بوده‌اند.البته مدل های گران قیمت دوچرخه همچون دوچرخه های کوهستان، از مواد سبک تری ساخته شده اند  و این نوع دوچرخه ها به دلیل آنکه سبک و قابل حمل باشند،  مواد سازنده آن از فلزات دیگری مثل آلومینیوم است.

در مجموع محدوده قیمتی دوچرخه در بازار با توجه به کیفیت، امکانات و مواد به کار رفته بین 2 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان است. البته قیمت دوچرخه های برند، همچون کوهستان، بالاتر از 4 میلیون تومان است.

رصد بازار نشان می دهد که گران ترین دوچرخه کوهستان ، دوچرخه کوهستان مریدا مدل ONE-TWENTY 500 D است که با قیمت 40 میلیون و 284 هزار تومان به فروش می رسد. جنس فریم این دوچرخه آلومینیومی بوده و ترمز آن هیدرولیکی دیسکی است.

ارزان ترین این دوچرخه ها نیز دوچرخه کوهستان کاپیتان مدل FAST است که می توان آن را با قیمت 4 میلیون و 380 هزار تومان خریداری کرد.

در ادامه لیستی از قیمت دوچرخه های کوهستان جمع آوری شده است؛ 

دوچرخه4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی