رکود خبری در بازار خودرو 7 شهریور؛

قیمت خودرو استپ کرد /سیگنال قیمت دلار به بازار خودرو+جدول

کدخبر: ۵۱۸۱۹۰
اقتصادنیوز: فعالان بازار خودرو کاهش اندک نرخ دلار از یک سو و رکود خبری در خصوص نتایج مذاکرات برجام را از جمله عوامل استپ قیمت خودرو در بازار می داند
قیمت خودرو استپ کرد /سیگنال قیمت دلار به بازار خودرو+جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 7 شهریورماه، پرتیراژهای ایران خودرو و محصولات سایپا بدون تغییر در بازار دست به دست شدند.  

فعالان بازار خودرو کاهش اندک نرخ دلار از یک سو و رکود خبری در خصوص نتایج مذاکرات برجام را از جمله عوامل استپ قیمت خودرو در بازار می داند و معتقدند بلاتکلیفی در بازار موجب شده تا حتی خبر ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو نیز نتواند بازار خودرو را تکان دهد.

نامشخص بودن عوامل اثرگذار بر بازار خودرو موجب شده تا رکود بیش از پیش بر این بازار حاکم شود، بطوریکه فعالان بازار خودرو شرایط کنونی را به خاموشی چراغ بازار خودرو تعبیر می کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر دربازار قیمت گذاری شدند و «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر 305 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» در بازار 336 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX با موتورEF7» هم 344 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 509 میلیون تومان قیمت خورد ، از سوی دیگر «دنا معمولی» هم بدون تغییر 391 قیمت خورد. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 301 میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 399 میلیون قیمت خورد بدون تغییر قیمت ماند و «پژو 207 سقف شیشه ای» امروز 402 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ygRowvlEEoGu

قیمت محصولات سایپا

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا هم امروز قیمت «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، در بازار ارزیابی شدند.

برهمین اساس خودرو «شاهین» امروز در بازار 364 میلیون تومان عرضه شد و «ساینا» هم 206 میلیون تومان قیمت خورد و ثبات قیمت را تجربه کردند.

خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 199 میلیون قیمت خورد و و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 202 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم با قیمت 206 میلیون تومان در بازار عرضه شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 199 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

 

سایپا 7

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی