تجمع دوباره معترضان به قیمت دناپلاس

کدخبر: ۵۸۲۱۵۱
​شورای رقابت در هفته های اخیر عملکرد کندی را در اعلام قیمت ها داشته و همین باعث شده تا در این شرایط سخت اقتصادی، مشتری تکلیف خرید خود را نداند و نتواند تصمیم گیری درستی داشته باشد.
تجمع دوباره معترضان به قیمت دناپلاس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آخرین خبر، صبح امروز بخشی از مشتریان سامانه یکپارچه روبروی مرکز ملی رقابت تجمع مسالمت آمیز داشته اند. بخشی از افراد حاضر در این تجمع مشتریان بهمن موتور بوده اند و نسبت به صادر نشدن بخشنامه فروش تابستان توسط این شرکت برای فیدلیتی و دیگنیتی پرایم اعتراض داشتند. این بخش از مشتریان قاعدتا انتظار دارند تا فروش نهایی محصول بر اساس قیمت شورای رقابت انجام شود و این تاخیر نشان می دهد که نظر بهمن موتور با شورای رقابت همسو نیست. حالا مشتریان می خواهند تکلیف قیمت و خریدشان مشخص شود و از این بلاتکلیفی بسیار آزرده هستند.

بخش دیگری از افرادی که در تجمع امروز حاضر هستند مشتریان دیگر مونتاژی های سامانه یکپارچه فروش هستند. برای مثال تعدادی از مشتریان لاماری ایما در این جمع دیده می شوند و نسبت به عدم انتشار قیمت جدید شورای رقابت برای این خودرو اعتراض دارند. با وجود گذشت مدت زمان بسیار زیاد، شورای رقابت هنوز قیمت تعداد زیادی از خودروهای مونتاژی را اعلام نکرده است. همچنین این شوار هنوز قیمت تعدادی از خودروهای سایپا هم اعلام نکرده و مشتریان زیادی بلاتکلیف مانده اند. اگر این روند کاری شورای رقابت ادامه داشته باشد انتظار می رود تجمع هایی از این دست را بیشتر ببینیم.

شورای رقابت، کند و بی اقتدار

شورای رقابت در هفته های اخیر عملکرد کندی را در اعلام قیمت ها داشته و همین باعث شده تا در این شرایط سخت اقتصادی، مشتری تکلیف خرید خود را نداند و نتواند تصمیم گیری درستی داشته باشد. همچنین نمایندگی های فروش خودروهای مونتاژی همچنان قیمت قبل را برای فروش خودرو اعلام می کنند و این نبود اقتدار شواری رقابت را نشان می دهد. البته شواری رقابت توانست فروش کراس اوور دیگنیتی پرستیژ در بورس را لغو کند اما به گفته مسئولان بهمن موتور، این فروش به تعویق افتاده و بعدا انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید