تولد خانم بازیگر جنجال به پا کرد+عکس

کدخبر: ۴۵۹۶۰۳
اقتصادنیوز: نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلوزیون که محبوبیت خاصی میان مردم دارد با شایعاتی دست و پنجه نرم میکند که هنوز صحت داشتن این شایعات مشخص نیست.
تولد خانم بازیگر  جنجال به پا کرد+عکس
 
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که اخیرا شایعات فراوانی در فضای مجازی در مورد زندگی خصوصی او انتشار یافته است. نعیمه نظامدوست که هم اکنون در ترکیه به سر می برد، با گذاشتن لایوی در صفحه شخصی خود نسبت به شایعه ازدواجش واکنش نشان داد.
 

نعیمه نظام دوست

نظام دوست و داریوش فرضیایی در کارهایی مانند محله گل و بلبل، بچه محل، کلبه عمو پورنگ با یکدیگر همکاری داشته اند که گویا این همکاری های متداول آنها شایعه ازدواجشان را به دنبال داشته است.

عکس تولد خانم بازیگر شایعه سازی کرد

اخیرا شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر ازدواج نعیمه نظام دوست و داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به گوش می رسد. تمامی این شایعات زمانی منتشر شد که تصاویر تولد لاکچری خانم بازیگر منتشر شد و ظاهر تصاویر به گونه ای بود که بسیاری آن را به مراسم ازدواج ربط داده و شایعه سازی کردند و در عرض مدت کوتاهی، فضای مجازی پر شد از عناوین مختلفی که به این شایعات دامن میزد تا اینکه بالاخره واکنش به این شایعات منتشر و حقیقت ماجرا روشن شد.

لایو نعمیه نظام دوست شایعات را پایان داد

نعیمه نظام دوست در یک لایو اینستاگرامی از استانبول ترکیه به شایعه ازدواجش با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) واکنش نشان داد و گفت:

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید