طعنه جمهوری اسلامی به صدا و سیما/ اگر سراغ گاندوسازی نمی رفت، الان وضعش این نبود

کدخبر: ۵۴۵۳۸۴
روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما نوشت: رسانه ملی متعلق به عموم است و از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و نباید یکطرفه عمل نماید.
طعنه جمهوری اسلامی به صدا و سیما/  اگر سراغ گاندوسازی نمی رفت، الان وضعش این نبود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، روش انتقادی داشتن را برای رسانه ملی و تمام رسانه‌ها لازم می‌دانیم ولی با دو شرط. اول اینکه انتقادها منصفانه باشند و دیگر اینکه با تبعیض همراه نباشند.

انتظار برخورداری رسانه ملی از این دو ویژگی بیش از سایر رسانه‌هاست. زیرا رسانه ملی متعلق به عموم است و از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و نباید یکطرفه عمل نماید.

تمام دولت‌ها باید برای رسانه ملی یکسان باشند، از همه به میزان لازم حمایت کند و هر جا نیاز به انتقاد وجود دارد با رعایت همان دو شرط اقدام به انتقاد نماید. اگر این روش معتدلانه را رسانه ملی در برخورد با موضوعات مهمی از قبیل برجام، اف‌ای‌تی‌اف و سیاست خارجی کشورمان رعایت می‌کرد و به اموری از قبیل «گاندو»‌سازی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها در چنین موضوعاتی روی‌آور نمی‌شد، اکنون کشور ما اینهمه در محاصره تحریم‌ها نبود و مدیریت کشور دچار این توهم نبود که برای تحریم‌ها جایگاهی در پدید آمدن مشکلات اقتصادی قائل نباشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی