شکایت مدیرعامل پیشین استقلال از قربان‌زاده

کدخبر: ۵۸۷۶۱۳
در پی اظهارات رئیس پیشین سازمان خصوصی‌سازی علیه مصطفى آجورلو، منجر به شکایت مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از وى شده است.
شکایت مدیرعامل پیشین استقلال از قربان‌زاده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عیسى محمدیان نعمت‌سرا وکیل مصطفی آجورلو درباره شکایت مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از قربان‌زاده  گفت: بعد از شکایت سازمان خصوصى‌سازی از اعضاى سابق هیئت مدیره استقلال، کلیه اسناد و مدارکى را که نشان مى‌دهد این شکایت واهى است به شعبه 10 بازپرسى کارکنان دولت ارائه کردیم. بعد از آن جهت اداى توضیحات یک بار در شعبه حاضر شدیم که در پایان جلسه بازپرس محترم که براساس قانون باید در هر پرونده‌اى قرار تأمین صادر کند با توجه به میزان توجه اتهام به موکل خفیف‌ترین قرار را صادر کرده یعنى صرفاً الزام به حضور به این معنى که در صورت لزوم به حضور بعدى موکل در شعبه صرفاً متعهد به حضور است. متأسفانه آقاى قربان‌زاده با بیان خبر کذب صدور وثیقه میلیاردى علیه آقاى آجورلو و سایر اعضاى هیئت مدیره در روزها و هفته‌هاى گذشته دنبال اثرگذارى منفى بر افکار عمومى و ایجاد این شائبه ناصواب بوده است که عملکرد مدیران سابق موجب خسارت به باشگاه استقلال و بیت‌المال شده و دستگاه قضایی نیز در راستای جبران این خسارت بدواً مبادرت به اخذ وثیقه میلیاردی کرده است و متأسفانه این خبر خلاف واقع را دو بار و حتى در سیماى جمهورى اسلامى اعلام کرده که اعضاى سابق هیئت مدیره به قید وثیقه میلیاردى آزاد هستند، ادعای کذبی که به جای اطلاع‌رسانی بیشتر بوی تخریب می‌دهد و حیثیت مخاطبین خود را نشانه گرفته است.

وى افزود: تجربه ثابت کرده است چنین اشخاصى با چنین مواضع رسانه‌اى ناصواب یا به عدم حقانیت ادعاى خود واقف هستند و یا به ظرفیت‌هاى موجود در دستگاه قضایى براى تحقق عدالت تردید دارند که با جنجال‌هاى رسانه‌اى و حتى اخبار کذب و غیرواقعى سعى مى‌کنند در مرجع قضایى از طریق فشار افکار عمومى اثرگذار باشند. خوشبختانه بازپرس محترم رسیدگى‌کننده فردى آگاه، باتجربه و قانونمند و بى‌توجه به حواشى ایجادشده از سوى شاکى در حال رسیدگى به پرونده است و پرونده نیز در مسیر درستى در حال رسیدگى است.

محمدیان اضافه کرد: آقاى آجورلو همانگونه که در دوران مدیریت خود واکنش سریعى به بداخلاقى‌هاى برخى اشخاص معلوم‌الحال نشان نمى‌داد در حواشى اخیر نیز با سعه صدر قصدى براى پاسخگویى به اظهارات کذب مطرح شده را نداشت، اما با توجه به حجم اظهارات خلاف واقع آقاى قربان‌زاده در رسانه ملى، جراید ورزشى، سایت‌ها و برخى دیگر از رسانه‌ها در مورد موارد متعدد لازم بود اقدام قضایى لازم انجام شود. از آنجایى که موکل من آقاى آجورلو به عدالت قوه قضاییه ایمان دارد تاکنون از اظهارنظر و پاسخگویى رسانه‌اى خوددارى کرده تا روند پرونده براساس نظر متولیان دستگاه قضایى پیش برود و طبیعتاً در این خصوص نیازى به شایعه‌پراکنى و انتشار اخبار ساختگى نبوده و نیست. متأسفانه در این چند ماه روند اتهام‌زنى و بیان موضوعات کذب علیه آقاى آجورلو استمرار داشت، اما ایشان تاکنون راضى به شکایت از این اشخاص نبوده است، اما بالاخره موارد و مسائل متعدد بیان شده در روزهاى اخیر موجب شد ایشان به منظور اثبات حقیقت و کشف برخى موارد کذب و غیرواقعى که مى‌تواند مصداق مکرر نشر اکاذیب، افترا و تشویش اذهان عمومى باشد حاضر به شکایت شوند. در این روزها موارد و اتهاماتى مثل افزایش 600 درصدى مبالغ قراردادها، استفاده از پوز شخصى یا عنوان کردن عبارت دریافت حق حساب و درصد، دریافت ارز از هوادار قطرى، وجود فساد و اتفاقات پشت پرده در امضاى قراردادها و مسائل اینچنینى مطرح شده که لازم است فرد مدعى کلیه این موضوعات را با ارائه مدارک لازم اثبات کند.

وکیل آجورلو در پایان خاطر نشان کرد: باعث تأسف است که فردى قبل از رسیدگى و صدور رأى رأساً در رسانه‌ها در جایگاه قاضى نشسته و اتهامات متعددى را مطرح مى‌کند که خلاف اخلاق و قانون است. شما اگر به صحت ادعاى خود باور دارید چه دلیلى دارد قبل از تصمیم و نظر مرجع قضایى مشغول محاکمه یک جانبه رسانه‌اى هستید و براى افکار عمومى نقش قهرمان را بازى مى‌کنید؟ طبیعتاً قانون به هیچ شخصى اجازه نخواهد داد با آبروى اشخاص بر مبناى دیدگاه‌ها، مقاصد و اهداف شخصى خودش بازى کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید