خنک‌ترین شهر ایران کجاست؟

کدخبر: ۵۹۱۹۸۷
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد و گرد و خاک در شرق و مرکز کشور خبر داد.
خنک‌ترین شهر ایران کجاست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است. 

وی افزود: جمعه (۲۷ مرداد) در مناطق شمالی و شمال غرب افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی پنج روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همرفتی با احتمال رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی این مدت در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل و نوار شرقی خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.  

ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده نیز شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۴ مرداد ) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه ( ۲۵ مرداد) صاف تا کمی ابری و  گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است. 

انتهای پیام  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید