جزئیات ازدواج لاکچری و پرهزینه جنیفر لوپز با بازیگر مشهور فاش شد!

کدخبر: ۵۹۳۵۸۴
در آستانه اولین سالگرد ازدواج جنیفر لوپز خانم خواننده و همسرش بن افلک بازیگر مشهور جزئیاتی از مراسم عروسی لاکچری و پرهزینه آن‌ها منتشر شده است!
جزئیات ازدواج لاکچری و پرهزینه جنیفر لوپز با بازیگر مشهور فاش شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، عروسی جنیفر لوپز و بن افلک در سال گذشته بسیار متفاوت و مجلل‌تر از اولین مراسم عروسی آن‌ها بود.

 جنیفر لوپز و بن افلک ابتدا در اوایل دهه 2000 تصمیم به ازدواج گرفتند. با این حال آن مراسم عروسی بهم خورد.

این زوج مشهور پس از سال‌ها بار دیگر شانسی به رابطه احساسی خود دادند و در جولای 2022 ازدواج کردند.

با این حال این تنها مراسم عروسی آن‌ها نبود. زوج هالیوودی موفق تنها یک ماه بعد عروسی مجلل و لوکسی را در عمارت خود در جورجیا برگزار کردند.

میهمانان جنیفر لوپز و بن افلک در حالی که این زوج خوشبخت برای دومین بار در آگوست سال گذشته مراسم عروسی خود را برگزار کردند، منوی غذای ویژه آن‌ها را امتحان کردند.

غذای مورد علاقه خانم خواننده نیز بخشی از منوی غذای این مراسم بود که در دمای 31 درجه در جنوب آمریکا برگزار شد.

مراسم عروسی لوکس جنیفر لوپز و بن افلک

عشق دوباره این زوج، 17 سال پس از اولین جداییشان، تمام جهان را فراگرفت. مت دیمون، جورج کلونی، جین فوندا، رنه زلوگر و جیمی کیمل از مهمانان مراسم عروسی لوکس این زوج بودند.

مراسم عروسی لوکس و مجلل زوج هالیوودی!

یک ون پذیرایی قبل از جشن به ملک 6.75 میلیون پوندی آن‌ها در ایالت جورجیا آمد. به گزارش وقت صبح منوی غذای این مراسم شامل غذاهای جنوبی ایالات متحده از جمله گوشت، مرغ بریان شده در فر و مک اند چیز بود.

برنج و سبزیجات همراه با انواع مختلف گوشت یک غذای ویژه در پورتوریکو زادگاه والدین جنیفر لوپز است.

جنیفر پیش از این فاش کرده بود: «وقتی به لس آنجلس نقل مکان کردم، به خانه زنگ زدم و گفتم “مامان، دلم برای آشپزی تو تنگ شده است.” از او خواستم دستور پخت این غذا را به من نشان دهد.»

قرار بود بن 50 ساله و جنیفر مراسمی دیگر توسط راهب هندو سابق، جی شتی 34 ساله، که دوست قدیمی عروس است، نیز برگزار کنند.

انتظار می‌رفت جی لو در این مراسم یک لباس رالف لورن سفارشی بپوشد.

ازدواج جنیفر لوپز وبن افلک

مراسم عروسی این زوج یک ماه پس از ازدواج مخفیانه آن‌ها در لاس وگاس برگزار شد. تقریباً 21 سال پس از ملاقات اولیه آن‌ها در صحنه فیلمبرداری.

اولین خواستگاری

بن اولین بار در سال 2002 از خانم خواننده خواستگاری کرد. با این حال این زوج ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت در سال 2004 از یکدیگر جدا شدند.

شش ماه بعد جی لو با مارک آنتونی آقای خواننده لاتین ازدواج کرد. بن افلک نیز در سال 2005 با جنیفر گارنر بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

با این حال، هر دو ازدواج به هم خورد. پس از اینکه نامزدی چهار ساله جی لو با الکس رودریگز ستاره بیسبال در آوریل 2021 از هم پاشید، او رابطه خود با بن را از نو آغاز کرد. این زوج 4 ماه بعد رابطه احساسی خود را تایید کردند.

پذیرایی خیره کننده مراسم ازدواج این زوج در کنار استخر همراه با موسیقی زنده پیانو و آتش بازی تکمیل شد.

این رویداد سه روزه در روز جمعه 19 اوت با یک شام تمرینی آغاز شد. تصور می‌شود که این مراسم برای زوج مشهور بیش از 1 میلیون دلار هزینه داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید