دربی پایتخت در قطر برگزار می شود؟

کدخبر: ۵۹۶۷۹۳
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر قرار است در قطر برگزار شود و فدراسیون فوتبال برای این منظور در انتظار پاسخ فدراسیون این کشور است.
 دربی پایتخت در قطر برگزار می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال قرار است در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند؛ مسابقه‌ای که زمان آن هنوز مشخص نشده است. یکی از خبرهایی که پیرامون برگزاری این مسابقه مطرح شده، رویارویی دو تیم در کشور قطر است. بنا به دلایل متعدد دو باشگاه به همراه فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده‌اند که دربی ۱۰۲ در کشور قطر برگزار شود.

مهدی تاج در سفر اخیر خود به قطر با رئیس فدراسیون این کشور دیدار و در این باره نیز رایزنی کرد. آنچه مدیران پرسپولیس و استقلال و فدراسیون را مجاب به چنین کاری کرده، مسائلی مانند عدم تخصیص حق پخش تلویزیونی و احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر به واسطه تعمیراتی است که در ورزشگاه آزادی در حال انجام گرفتن است.

 

ادعای عجیب؛ برگزاری دربی پایتخت در قطر!

 

طبق رایزنی‌ها و صحبت‌های صورت گرفته، قرار است فدراسیون فوتبال قطر با توجه به برگزاری مسابقات در این کشور، تاریخی را به فدراسیون ایران اعلام کند. اکنون سازمان لیگ و فدراسیون ایران در انتظار اعلام زمان از سوی فدراسیون فوتبال قطر هستند تا بلافاصله زمان برگزاری دربی 102 را مشخص کنند.

با برگزاری دربی در قطر باشگاه‌ها با بلیت فروشی، درآمدی دلاری کسب خواهند کرد. گفته شده قیمت در نظر گرفته شده برای بلیت این مسابقه 100 دلار است هر چند ممکن این رقم تغییر کند. با توجه به حضور پرشمار ایرانی‌ها در قطر پیش بینی می‌شود ورزشگاه پُر شود.

علاوه بر این همواره در دربی حرف و حدیث داوری وجود دارد و بناست دربی در قطر با VAR و البته قضاوت داوران ایرانی برگزار شود.

قرار است دربی 102 مهر ماه برگزار شود و زمان قطعی را فدراسیون قطر اعلام خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید