خبر مهم وزارت دفاع درباره ماهواره جدید/دنیا حیرت می‌کند

کدخبر: ۶۰۲۲۵۶
اقتصادنیوز: جانشین وزیر دفاع گفت: دستاوردهای باور نکردنی برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوا و فضا داریم که باعث حیرت دنیا خواهد شد
خبر مهم وزارت دفاع درباره ماهواره جدید/دنیا حیرت می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ سید مهدی فرحی، پنجشنبه ۱۳ مهر در یادواره ۱۵۰ شهید گرانقدر ارتش شهرستان نهاوند که در محل مصلی شهر نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدا برای ما آسوه و چشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می‌دهند. شهدا عاشقانه و شجاعانه از همه هستی خود گذشتند و در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند و با خدا معامله کردند و در جوار رحمت حق قرار گرفتند.

رادان تعداد شهدای پلیس 1402 را اعلام کرد

فرحی، با بیان اینکه شهدا یاور و کمک کننده هستند و باعث شده‌اند اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود، افزود: شهدا ستارگان درخشانی هستند و به برکت خون این عزیزان بعد از چهار دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل از طرف دشمنان، انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده است.

وعده مهم وزارت کشور به مردم‌!

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و خارجی در قبل از انقلاب در صنایع دفاعی و نظامی ما حضور داشتند و همه کاره بودند و به فرماندهان ما دستور می‌دادند و شرایط حقارت باری را رقم زده بودند.

جانشین وزیر دفاع، اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم.

فرحی، ادامه داد: در شرایط سختی که قرار داشتیم، دشمنان صدام را برای نابودی انقلاب پشتیبانی و آماده کردند و رویای نابودی یک هفته‌ای انقلاب را در سر می‌پروراندند که به لطف خدا و با رشادت شهدای عزیز نقشه‌های نابودی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نقش بر آب شد و دشمنان ناکام شدند.

جانشین وزیر دفاع، اظهار کرد: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مؤمن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهبادی جزو برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است.

فرحی، تأکید کرد: این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه‌زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.

وی یادآور شد: دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

فرحی، افزود: دستاوردهای باور نکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.

جانشین وزیر دفاع، در بخش دیگری گفت: دشمن با هر کاری از جمله خرابکاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد اما این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد.

وی بیان کرد: دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم، متأسفانه در این جنگ نرم جانبازان فرهنگی ما کمتر از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی نیستند چراکه ما کوتاهی کرده‌ایم و از جنگ نرم غافل مانده‌ایم.

وی تأکید کرد: در جنگ نرم ما به قرآن توجه نکرده‌ایم و از اهل بیت دور شده‌ایم و این دو مهم را در جمع خانوداه‌ها به هم متصل نکرده‌ایم و همین هم باعث شده که ما در جنگ نرم قربانی بدهیم.

فرحی، با بیان اینکه در این جنگ نرم، فرمانده گردان‌ها خانواده‌ها به ویژه پدرها و مادرها هستند، تصریح کرد: به علت همین جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

جانشین وزیر دفاع در پایان گفت: امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و با بصیرت، راه‌شناسی، با تبیین و تشریح و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و دشمنان را ناکام کنیم.

در پایان مراسم گرامیداشت شهدای ارتش در نهاوند از خانواده معظم شهدای ارتش در این شهرستان قدردانی و نشان "سرو" به این عزیزان اهداء شد و همچنین با اهدای لوح تقدیری از طرف امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده کل ارتش از زحمات امیر سرتیپ دوم محمد سوری فرمانده نهاوندی و اسبق لشگر ۸۴ پیاده لرستان به پاس خدمت در لباس مقدس ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رهبر انقلاب اسلامی در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

      اقتصادنیوز: رهبر انقلاب علت متفاوت بودن اهمیت آموزش‌وپرورش با دیگر دستگاه‌ها را تربیت منابع انسانی برشمردند و گفتند:…

    کارگزاری مفید