واژگونی مرگبار یک اتوبوس در قزوین/ 5 نفر کشته شدند

کدخبر: ۶۰۷۵۵۷
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در این استان خبر داد.
واژگونی مرگبار یک اتوبوس در قزوین/ 5 نفر کشته شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه قزوین - رشت، بعد از تونل های شیرین سو و حسنخانی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم صومعه سرا واقع در استان گیلان بود، به دلیل نامعلومی واژگون شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در این حادثه متاسفانه پنج سرنشین اتوبوس به علت شدت جراحت های وارد شده در دم فوت و ۲۲ مسافر دیگر نیز که مصدوم شده بودند توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش، علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مجاز از سوی راننده اتوبوس و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی سطح جاده اعلام شد و ادامه داد: با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح جاده ها، از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین رانندگی، هنگام ترمز گرفتن در چنین شرایط جوی، توجه بیشتری به مدت زمان توقف خودرو داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید