عذرخواهی عجیب مهدی تارتار از تماشاگران سپاهان!

کدخبر: ۶۰۷۵۶۶
اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملوان گفت: اگر تماشاگران سپاهان از خوشحالی ما ناراحت شدند، ما را ببخشند. بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست.
عذرخواهی عجیب مهدی تارتار از تماشاگران سپاهان!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی تارتار، پس از پیروزی سه بر دو ملوان برابر سپاهان در اصفهان اظهار کرد: هیچ چیز برایمان از اینکه امشب در انزلی جشن است، زیباتر نیست و مردم در انزلی یک شب رویایی را خواهند داشت. از بازیکنانم تشکر می‌کنم‌ که جانانه جنگیدند و واقعا استحقاق این پیروزی و سه امتیاز را داشتیم.

انتقاد تند چشمی از پرسپولیس/این حربه‌ها نخ‌نما شده!

او افزود: موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم و به حقمان رسیدیم. اگر تماشاگران سپاهان از خوشحالی ما ناراحت شدند، ما را ببخشند. بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست.

خانه این بازیگران معروف را دزد زد

تارتار، خاطرنشان کرد: باخت سپاهان را به یاد ندارم و شاید در طول فصل یک بار در خانه ببازند. سپاهان تیم قدرتمندی است.

سرمربی ملوان، با بیان اینکه در تیمش بازیکنان خوبی دارد، تصریح کرد: از کادر فنی تیم ملی به‌ویژه شخص قلعه‌نویی می‌خواهم بازیکنان ما را ببیند. در ۱۵ بازی با تیم‌های مدعی هفت امتیاز کسب کردیم و این بازیکنان لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. یکدستی و یکدلی که در تیم داریم، برگ برنده ماست و رفاقت میان تیم‌مان مثال‌زدنی است. با احترام به همه هواداران تیم‌ها، هواداران انزلی عاشق این تیم‌ هستند و علاوه بر انرژی‌ای که به ما می‌دهند، وظیفه ما را نیز سنگین کرده‌اند. ما نیز شبانه‌روزمان را برای موفقیت این تیم گذاشته‌ایم.

تارتار، تاکید کرد: باید خودمان را باور کنیم که پیش از بازی نیز به بازیکنان یادآوری کردم. زدن دروازه خالی به خودباوری بستگی دارد. باید خودمان را باور کنیم. سطح توقعات از ما بالا نرود اما تیمی هستیم که خیلی کارها می‌توانیم انجام دهیم.

او در پایان با اشاره به هوای بارانی اصفهان یادآور شد: به هر حال ما بیشتر به این هوا عادت داریم. البته بازیکنان سپاهان نیز بازیکنان باتجربه و بین‌المللی‌اند و قبل از بازی به چمن آب می‌دهند. آنها نیز تجربه داشتند، ولی ما نیز از شهر باران آمده‌ایم و این به ما کمک کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید