خانم کلاهبردار بازداشت شد

کدخبر: ۶۱۲۱۳۰
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که یک زن جوان با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۰۰ شهروند کرده‌ است.
خانم کلاهبردار بازداشت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ سردار علی‌ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به کلاهبرداری از دستکم ۵۰۰ نفر کرده بود، خبرداد.

گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام وقوع کلاهبرداری‌های سریالی ازسوی شهروندان تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی‌ میلیاردی رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان بنابرحساسیت موضوع،  تحقیقات شبانه روزی خود را روی این موضوع  آغاز کردند. 

وی ادامه داد:‌ کارآگاهان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که یک زن جوان با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۰۰ شهروند کرده‌ است. در همین راستا نیز کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کرده و با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در میدان شوش تهران ردیابی کردند. کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انجام بازجویی از این زن گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی  اعتراف کرد و گفت که از دستکم ۵۰۰ نفر در نقاط مختلف تهران کلاهبرداری کرده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید