بلندپروازی جدید سامسونگ/گلکسی S24 یک «گوشی هوشمند» نخواهد بود!

کدخبر: ۶۱۵۷۶۵
اقتصادنیوز: طبق گزارش برخی رسانه‌ها سامسونگ در تلاش است به جای گوشی هوشمند، عبارت جدیدی را برای توصیف گلکسی S24 انتخاب کند.
بلندپروازی جدید سامسونگ/گلکسی S24 یک «گوشی هوشمند» نخواهد بود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از زومیت، ظاهراً سامسونگ در تلاش است به‌جای Smartphone و AI Phone عبارت جدیدی را برای توصیف گلکسی S24 انتخاب کند.

خبر مرتبط
بهترین گوشی‌های 14 تا 17 میلیونی در بازار

اقتصادنیوز: خرید بهترین میانرده‌های بازار موبایل چیزی بین ۱۴ تا ۱۷ میلیون هزینه دارد.

گلکسی S24 که ماه آینده رونمایی خواهد شد، اولین گوشی سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی و مدل زبانی بزرگ (LLM) خواهد بود. سامسونگ در تلاش است تا ازطریق هوش مصنوعی، تجربه‌ی کار با گوشی‌هایش را متمایز کند.

خبر مرتبط
تا اسفند گوشی سامسونگ نخرید

اقتصادنیوز: گلکسی A15 که قرار است جانشین A14 باشد، رسما معرفی شد و حالا طبق روال سال‌های گذشته می‌توانیم در ماه مارس یعنی اسفند خودمان منتظر گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باشیم.

در هفته‌های اخیر، بارها شنیده‌ایم که افشاگران از گلکسی اس ۲۴ با عبارت «گوشی هوش مصنوعی» یا AI Phone یاد کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ پیش‌تر اسم تجاری AI Phone را در چند کشور ثبت کرده است.

وب‌سایت iNews24 در گزارشی اختصاصی می‌گوید که تی‌ام رو، رئیس کسب‌و‌کار Samsung MX، از مدیران و کارمندان خواسته است که به‌جای گوشی هوشمند و گوشی هوش مصنوعی، عبارت جدیدی برای توصیف گلکسی اس ۲۴ در نظر بگیرند. گفته شده است که تی‌ام رو مستقیماً با عبارت AI Phone مخالفت کرده است.

سامسونگ احتمالاً گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ را ۱۷ دی‌ماه رونمایی می‌کند. شایعه‌های جدید می‌گویند قیمت گوشی گلکسی S24 تفاوتی با قیمت گلکسی S23 نخواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ بی‌شک در فهرست بهترین گوشی ها قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید