شکایت پرسپولیس از نکونام/ حواشی عجیب دربی 102

کدخبر: ۶۱۵۹۸۵
اقتصادنیوز: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از سرمربی، سرپرست و دروازه‌بان استقلال شکایت خواهد کرد.
 شکایت پرسپولیس از نکونام/ حواشی عجیب دربی 102

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، این باشگاه با توجه به جمیع اتفاقات و مطالب مطرح شده، در ارتباط با دربی، چند شکایت را در مراجع ذیربط مطرح خواهد کرد.

خبر مرتبط
فوری/ شکایت استقلال از یحیی گل محمدی

اقتصادنیوز: استقلال تهران از گل محمدی شکایت کرد.

شکایت نخست پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال، خواهد بود که در کنفرانس خبری پیش از مسابقات اظهارات خلاف واقع و غرض ورزانه داشتند که مشخصا با هدف ایجاد فشار روی تیم داوری و تاثیر روی تصمیم‌های آنها صورت گرفت که این اتفاق هم در بازی به شکل غیر قابل کتمان روی داد.

خبر مرتبط
حواشی دربی امروز استقلال و پرسپولیس/ جواد نکونام: اگر VAR نبود، دوباره تیم رقیب می‌گفت ما بردیم!

اقتصادنیوز: نکونام پس از تساوی شهرآورد گفت: از این به بعد اگر دوربین صداوسیما باشد صحبت نمی‌کنم.

شکایت بعد از علی سامره، سرپرست تیم استقلال است که پس از بازی برای چندمین بار، رفتار نامناسب و غیر حرفه‌ای خود را در به کارگیری الفاظ، ادبیات و لحن نامناسب علیه پرسپولیس و همچنین ادعاهای واهی که مصداق نشر‌ اکاذیب است، تکرار کرد. این نوع از گفتمان شاید با شخصیت ایشان و تیم کاری استقلال سازگار باشد ولی مشخصا مناسب فضای فوتبال و به هیچ‌وجه در شان پرسپولیس نیست.

خبر مرتبط
هشدار AFC به پرسپولیس و استقلال/ خصوصی‌سازی بلای جان قرمز و آبی پایتخت

اقتصادنیوز: کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هشدار داده و این‌بار باید فکری اساسی برای حل این مشکل شود.

همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی، کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات خلاف واقع، غیرحرفه‌ای و کذب او درباره‌ باشگاه پرسپولیس و اتهام‌زنی راجع به روند داوری‌ها که از قضا زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال و ارکان آن نیز هست، شکایت می‌کند. 

پرسپولیس همچنین شکایت و اعتراض خود به نحوه عملکرد جانبدارانه گزارشگر مسابقه را تقدیم می‌کند. روند گزارش بازی به شکلی بود که گویا اتاق VAR گوش به فرمان وی است و در صحنه‌هایی به سود استقلال خواهان انجام ویدیو‌چک می‌شد که اصولا این رویه با آداب به کارگیری این تکنولوژی منافات د ارد و جدا از این که یک آموزش غلط بود، نوعی خط‌دهی به افکار عمومی به حساب می‌آید».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید