روایت عجیب وزیر یک ایالت آمریکا/ این زن به خاطر ترامپ ۶۴ بار تهدید به مرگ شد!

کدخبر: ۶۱۹۰۶۱
اقتصادنیوز: وزیر داخله کلرادو آمریکا گفت حذف نام دونالد ترامپ آمریکا از برگه‌های رای در این ایالت، ۶۴ بار تهدید به مرگ شده است.
روایت عجیب وزیر یک ایالت آمریکا/ این زن به خاطر ترامپ ۶۴ بار تهدید به مرگ شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر داخله کلرادو آمریکا گفت پس از شکایتی که منجر به حذف نام دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا از برگه‌های رای در این ایالت شد، ۶۴ بار تهدید به مرگ شده است.

وزیر داخله کلرادو آمریکا شنبه در شبکه ایکس نوشت: در سه هفته‌ای که از ثبت این شکایت سپری شده است، ۶۴ مورد تهدید به مرگ دریافت کردم. پس از آن، دیگر شمارش تهدید‌ها را متوقف کردم.

وی افزود: مرعوب نمی‌شود. دموکراسی و صلح بر استبداد و خشونت پیروز می‌شود.

کریسوالد همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه ام. اس. ان. بی. سی از «شنا بیلوز» وزیر داخله ایالت مین به دلیل حذف نام ترامپ از برگه‌های انتخابات مقدماتی در این ایالت تمجید کرد و گفت: بیلوز شجاع است.

بیلوز هفته گذشته گفت که شاکیان پرونده حملات ششم ژانویه ۲۰۲۰ هواداران ترامپ به کنگره شواهد قانع‌کننده‌ای ارائه داده‌اند که نشان می‌دهد این شورش «به دستور» ترامپ رخ داد و قانون اساسی آمریکا «حمله به بنیان‌های دولت ما را تحمل نمی‌کند.»

بیلوز جمعه گذشته اظهار کرد که در پی این تصمیم تهدید‌های دریافت کرده است. وی افزود: من برای این تهدید‌ها آماده بودم. امنیت من و همه کسانی که با من کار کرده و چنین تهدید‌هایی دریافت کرده‌اند، مهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید