واکنش آلومینیوم به اعتراض سپاهان/خیلی جسارت می‌خواهد که...

کدخبر: ۶۱۹۱۶۹
مدیر رسانه آلومینیوم درباره ارسال ۲۱ صحنه داوری از بازی با آلومینیوم را به کمیته داوران توسط سپاهان گفت: خیلی جسارت می‌خواهد که بیانیه‌های این مدلی بدهند!
واکنش آلومینیوم به اعتراض سپاهان/خیلی جسارت می‌خواهد که...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال آلومینیوم اعتراض این تیم اراکی نسبت به رفتار باشگاه سپاهان پس از شکست بازی قبلی مقابل شاگردان مجتبی حسینی را اعلام کرد.

خبر مرتبط
حرکت جنجالی رضا عنایتی با داور مسابقه بازی استقلال و پیکان+عکس

اقتصادنیوز: تصویری از حرکت جنجالی رضا عنایتی با داور مسابقه فوتبال بین دو تیم پیکان و استقلال که روز گذشته برگزار شد، مشاهده کنید.

محمد چهرقانی در نشست خبری پس از دیدار خانگی آلومینیوم مقابل ملوان، اظهار داشت: در بازی هفته پیش مقابل سپاهان همه ایران دیدند چه نمایش فنی داشتیم اما متاسفانه تیم حریف هنوز دارد بیانیه می‌دهد! همه کارشناسان داوری هم گفتند علاوه بر اینکه ۳اخراج آن‌ها درست بود یک اخراج دیگر هم در نیمه دوم به ضرر ما شد. یعنی اریا یوسفی هم باید اخراج می‌شد.

وی افزود: تا الان هیچ گلایه‌ای نکردیم ولی امروز دیدم که اعلام کرده‌اند ۲۱ صحنه داوری از بازی با آلومینیوم را به کمیته داوران ارسال کردیم. خیلی جسارت می‌خواهد که بیانیه‌های این مدلی بدهند! باشگاه سپاهان باشگاهی بزرگ است و هواداران خیلی بزرگی دارد. ساختار دارد ولی این مدل بیانیه ها دیگر مضحک شده است.اگر دوست دارند، به جای ۲۱ صحنه، ۲۱ امتیاز دیگر به آن‌ها بدهند که بالای جدول بمانند و خیالشان راحت باشد!

خبر مرتبط
لیست جدید تیم ملی رسماً اعلام شد/ نام سردار آزمون خط خورد؟

اقتصادنیوز: اسامی ٢٧ بازیکن تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا اعلام شد.

مدیر رسانه آلومینیوم گفت: مورد دوم هم بازی امروز است. مجددا صحنه‌ای وجود داشت که هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقی افتاد.آیا پیراهنی کشیده شد؟ کسی دیگری را هل داد؟ نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است ما به این دروازه گل بزنیم و آن گل مردود شود؟ اگر فدراسیون اجاره بدهد ما در هر دونیمه به سمت مقابل حمله کنیم خیلی بهتر است!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید