وام 300 میلیونی پلتفرم‌های داخلی به این کسب‌وکارها

کدخبر: ۶۲۶۱۳۵
اقتصادنیوز: سازمان فناوری اطلاعات ایران براساس آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، به کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور تسهیلات ارایه خواهد کرد.
وام 300 میلیونی پلتفرم‌های داخلی به این کسب‌وکارها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و به کلیه کسب و کارهای فعال  که بر بستر سکوهای مشمول آیین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال اقدام به فروش کالا یا خدمات و یا فعالیت اقتصادی می‌کنند ارایه خواهد شد.

62905762

در این باره مهدی مظفری- مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران- اظهار کرد: سقف این تسهیلات برای کسب و کارهای  حقوقی، پنج میلیارد ریال، برای کسب و کارهای صنفی، سه میلیارد ریال و برای کسب و کارهای حقیقی، ۲ میلیارد ریال است که سود آن ۱۵.۳۳ درصد و باز پرداخت آن ۴۸ ماهه با شش ماه تنفس خواهد بود.

62905763

مظفری تصریح کرد: کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول نظیر ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله را دارند می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت www.irantavanafarin.ito.gov.ir ارسال کنند.

62905765

وی ادامه داد: علاقه مندان به برای دریافت متن کامل و شرایط عمومی، اختصاصی، مدارک و راهنمای ثبت نام دریافت این تسهیلات به سایت ir.۱۶۴۹ مراجعه کرده و یا با سامانه پاسخگویی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شماره ۱۶۴۹ تماس حاصل کنند.

62905766

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید