واکنش حماس به جنایت اسرائیل در کنسولگری ایران

کدخبر: ۶۳۸۳۶۵
اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: حمله به کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تجاوز به تمامیت ارضی کشورها می‌دانیم.
واکنش حماس به جنایت اسرائیل در کنسولگری ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اسامه حمدان در دومین همایش بین المللی «فلسطین موضوع مرکزی امت اسلامی» افزود: نتانیاهو هنوز در مسیر دستیابی به یک توافق سنگ اندازی می کند و آزادسازی اسیران اسرائیلی برای او اهمیتی ندارد.

وی اضافه کرد: شب گذشته موضع حماس را به میانجی های مصری و قطری اعلام و تاکید کردیم که موضع ما همان است که پیشتر اعلام شده است.

حمدان تصریح کرد: خواسته های ما شامل برقراری آتش بس، عقب نشینی اشغالگران از غزه، بازگشت آوارگان به منازل خود در شمال نوار غزه، افزایش ورود کمک ها به سراسر غزه، آغاز بازسازی و مبادله اسیران است.

خبر مرتبط
پیکر شهدای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، در حرم حضرت رقیه(س) تشییع شد

اقتصادنیوز: پیکر شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق در حرم حضرت رقیه(س) تشییع شد.

وی گفت: به رغم نرمش و مواضع مثبت حماس در مذاکرات برای دستیابی به توافق، موضع اشغالگران همچنان منفی است و با خواسته های مردم ما مخالفت می کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: ادامه سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی، چراغ سبزی برای انجام جنایت های بیشتر است.

حمدان افزود: دولت آمریکا و شخص بایدن را مسئول جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی می دانیم.

وی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به یمن، عراق و سوریه را محکوم می کنیم و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تجاوز به تمامیت ارضی کشورها می دانیم.

حمدان اضافه کرد: از ملت های عربی و اسلامی و آزادگان سراسر جهان می خواهیم با گسترش اعتراض های خود در مقابل سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراسر جهان، به یاری ملت فلسطین بپردازند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید