جریمه سنگینی که برای رونالدو بریده شد

کدخبر: ۶۴۱۱۰۷
اقتصادنیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.
جریمه سنگینی که برای رونالدو بریده شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

خبر مرتبط
مسی در حسرت رونالدو!/ این جایزه به مسیح می‌رسد؟

اقتصادنیوز: لیونل مسی حالا برای کسب یکی از عناوینی تلاش می کند که هنوز به کلکسیون افتخاراتش اضافه نکرده است. جایزه پوشکاش هر ساله به بازیکنی می رسد که زیباترین گل سال فوتبال جهان را به ثبت رسانده باشد. مسی با وجود آن که در دوران فوتبالش گلهای تماشایی زیادی به ثبت رسانده، هرگز به این جایزه دست پیدا نکرده است.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید