تصمیم جدید فدراسیون کشتی در مورد یزدانی+ جزئیات

کدخبر: ۶۴۳۴۱۵
اقتصادنیوز: فدراسیون کشتی با تاکید بر این که حسن یزدانی همچنان گزینه اول برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، اعلام کرد در صورتی که وی نتواند به شرایط ایده آل برسد، به گزینه دیگری فکر خواهد کرد.
تصمیم جدید فدراسیون کشتی در مورد یزدانی+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، فدراسیون کشتی اعلام کرد: نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می گردد.

خبر مرتبط
بازگشت حسن یزدانی به کشتی+ فیلم

اقتصادنیوز: حسن یزدانی پس از ماه ها دوری از میادین به دلیل انجام عمل جراحی کتف، فیلمی از تمرینات کشتی خود را منتشر کرد.

۱- با توجه به اینکه رقابت های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

خبر مرتبط
توضیحات سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد وضعیت حسن یزدانی

اقتصادنیوز: محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به حواشی بوجود آمده پیرامون حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور و حضور در المپیک واکنش نشان داد.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می نماید.

فدراسیون کشتی در شرایطی تکلیف حسن یزدانی برای حضور در المپیک را مشخص کرده است که در خبر این فدراسیون اشاره ای به وضعیت کامران قاسمپور و احتمال حضور او در المپیک نشده است. به نظر می رسد در بند دوم اشاره شده که در صورت ناکامی حسن یزدانی کادر فنی به گزینه دوم یعنی قاسمپور فکر خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید